Magdalenah Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Brać ale nie w ciemno nie? Poczytaj sobie wątek silniki diesla. Tak wsio wyłożone kawa na ławę.
Cristoforo Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 AJM jest tani w utrzymaniu a rozrząd nie taki drogi...
spetsnaz Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 1.9 AHH, pompki niestety dalej drogie w naprawie, a w przypadku VP idzie kupić graty za flaszkę.
MRoger Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 a jak chcę kupić B6 z 2002-2003 to też 1,9 TDI brać ? AWX
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 rozrząd do 90 konnego silnika zaplacilem za rozrząd 400 zł a do 116 konnego silnika 1200) Mówisz o częsciach z robocizną czy samych częsciach do AJM. Bo to prawie 2 razy tyle co ja zapłaciłem za części. Mówie o AJM. Co do silników to AFNa bym zapodał. 110 km. Mały moment. Ale Chyba najbardziej ekonomiczny i bezawaryjny. A jesli chodzi o osiągi to AJM. Ma ciekawy moment obrotowy co sprawia ze pięknie rwie z miejsca. Smiegam AJM ponad 2 lata i nie było problemów. Widomo olej i paliwo wg scisłych norm. Co do 2,5 nie wypowaidam sie bo nie miałem okazji. Ale miałem ten sam dylemat jak szukałem 1 TDIka Pozdro ZC
Cristoforo Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 rozrzad w ASO do AJM to koszt ok 450zł tzw. zestaw naprawczy rozrządu nie licząc pompy wody i hydraulicznego napinacza
graba83 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Ja szukałem 90 konnego dieselka, a wyszło po, że mam 110 konna jednostke w której niestety niesprawdziłem za bardzo turba i sie wpakowałem w koszty ok 700 zł, tak wiec jak sprawdzisz sobie autko czy nie bedzie sie pakowało w trybik awarji to bierz smiało 110, a jak chcesz miec tylko do jazdy to łap 90
ksiadz99 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 a jak chcę kupić B6 z 2002-2003 to też 1,9 TDI brać ? AWX do B6 szukalbym jednak AVF. 6 biegow i wieksza tarcza sprzegla (przyda sie do wirusow)..
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 jeśli mało latasz w długie trasy to akurat skrzynia jest tak zestopniowywana że lepiej jeździło mi się AWXem
Lok Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Sam posiadam 90 konną jednostkę z 98 roku i jestem bardzo zadowolony. Przy ustawieniu na komputerze większej dawki paliwa samochód praktycznie nie odbiega od 110. Części są w miarę tanie a samochód jest naprawdę fajny. Spalanie na trasie 4,6 miasto 5,4 a cykl mieszany 5,0.
rafpia86 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Wybierz AFN są nie do zdarcia mam go 3 lata i nie narzekam świetny silniczek!!![br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 17:46_________________________________________________w zasadzie to tego 1.9 che wsadzić do budy 2.5 tdi quattro wiec o czymś to świadczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się