mgtan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Bajk... silniki 2.0 TSi co masz mają jakies choroby? gadałem dzisiaj w ASO i gościu powiedział że jeśli naprawdę chce mieć się spokój to w przypadku B7 silniki 1.8 T z początku produkcji lub 3.0 TDi 232 KM w przypadku B8 silniki 2.0 TDi 143 km lub 3.0 TDi 240 KM z tymi nie mają problemów praktycznie wcale.
semi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 na to nie ma reguły, nie ma silnika idealnego... kazdy ma swoje plusy i minusy i nie mozna generalizowac. W brd trzeba lać dobre paliwo bo wtryski są wyczulone na polskie scierwo.
mgtan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 na to nie ma reguły, nie ma silnika idealnego... kazdy ma swoje plusy i minusy i nie mozna generalizowac. W brd trzeba lać dobre paliwo bo wtryski są wyczulone na polskie scierwo. to nie jest problem "polski", przykładzem jest Turdzi co miał wtryski do wymiany mimo że jeździ w Norwegii, BRD mają też problemy w innych państwach... Siemens i jego piezo wtryski... to jest problem. dobre paliwo... pojęcie względne troche... zwykła ropa powinna być najlpesza i nawet w ASO mówią być lać zwykła rope bo ulepszacze mają wysoką temperature spalania i ograniczny jest moment obrotowy. temat rzeka... ale zaznacze ze ASO nie wskarze na czym jeździć, Orlen, BP czy Shell... choć mówią co się potwierdza że najwięcej problemów jest na Vpower Diesel... to jest przekleństwo.
bajk Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Bajk... silniki 2.0 TSi co masz mają jakies choroby? TFSI - TSI to inna technologia, aczkolwiek prawie to samo. 2.0TFSI ma jeden głowny problem wycierający się popychacz pompy paliwa, ale jeśli się sprawdza przy każdej wymianie oleju to raczej nie powinno się nic złego stać - szklanka popychacza kosztuje koło 100-150, więc bez tragedii jeśli trzeba wymienić. A tak to raczej luzik - skopany jeszcze jest trochę PCV - system recyrkulacji spalin i czasami trzeba wymienić, a reszta miodzio.. [br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 19:33_________________________________________________Aha jeszcze zapomniałem o nagarze w silnikach z FSI Aczkolwiek w turbodoładowanych nie wpływa to zbytnio na nic - mój poprzedni TFSI miał 150k - nigdy nie czyszczony i nie wpłynęło to na moc..
mgtan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 tak... chodziło mi o TFSI oczywiście... ja jeździłem na 1.6 FSi kiedys i nie miałem żadnych problemów... 90% Verva + 10% Vpower Racing...i było cacy.
Flyer Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 mgtan, Ty masz za duzo kasy ze oddajesz auto do ASO ?
turdzi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 w przypadku B7 silniki 1.8 T z początku produkcji lub 3.0 TDi 232 KM w przypadku B8 silniki 2.0 TDi 143 km lub 3.0 TDi 240 KM to zapytaj jak bedziesz odbieral co mowia na temat 2.0 TFSI w B8 , bede wdzieczny BTW do Witka mogles odac to auto , mial bys taniej i lepiej
mgtan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 mgtan, Ty masz za duzo kasy ze oddajesz auto do ASO ? niestety to co się zepsuło to czu w ASo czy nie to koszt ten sam mam. do ASO na diagnostyke teraz i na fakt że pracuje tam mój człowiek Po za tym wyznaje zasade że skoro ja wymagam przeglądów i pełnej dokumentacji itp to dalej ją potem przekazuje przy sprzedazy, a że sprzedaje auta w lepszym stanie niż kupuje to już norma ;-) w przypadku B7 silniki 1.8 T z początku produkcji lub 3.0 TDi 232 KM w przypadku B8 silniki 2.0 TDi 143 km lub 3.0 TDi 240 KM to zapytaj jak bedziesz odbieral co mowia na temat 2.0 TFSI w B8 , bede wdzieczny BTW do Witka mogles odac to auto , mial bys taniej i lepiej Rogal nie podejmuje sie takich napraw, juz kiedys u nich o to pytałe, zarówno nie chcą płukac wtrysków jak i ich wymieniać. Narazie mam mieszane odczucia w spółpracy z nimi. Ale zobaczymy co dalej. O 2.0 211KM mówił facet że mają choroby wieku dziecęcego i te same przypadłości co w B7... podpytam jeszcze u nich. Narazie czekam na wyrok
turdzi Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Rogal nie podejmuje sie takich napraw, juz kiedys u nich o to pytałe, zarówno nie chcą płukac wtrysków jak i ich wymieniać. Narazie mam mieszane odczucia w spółpracy z nimi. Ale zobaczymy co dalej. no to dziwne bo ja wlasnie wymienialem wtryski u chlopakow na mineralnej. Popytaj o to 2.0 TFSI
mgtan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Rogal nie podejmuje sie takich napraw, juz kiedys u nich o to pytałe, zarówno nie chcą płukac wtrysków jak i ich wymieniać. Narazie mam mieszane odczucia w spółpracy z nimi. Ale zobaczymy co dalej. no to dziwne bo ja wlasnie wymienialem wtryski u chlopakow na mineralnej. Popytaj o to 2.0 TFSI wiem że wymieniałes, bo mówił o tym Paweł z działu mechanicznego, ale jak mówiłem o tym teraz, o płukaniu albo wymianie to odesłał mnie do ASO a że potem zaprasza na modyfikacje programu. Druga sprawa to fakt że wtrtysków do BRD po za ASO już sie tak łatwo nie dostanei... ta firma co ty kupowałeś nie sprzedaje już ich wogóle prawie. Znacie jaką firmę od mechaniki co można polecić, że się znają i widac odrazu że ich to pasjonuje i cieszy co robią?
turdzi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jarosław Tarkowski w sulejówku , to warsztat zaprzyjaniony z Jaro4444 , robia tam konwersje BLB->BKD itp , mysle ze ci tam ogania.Ja tam w sumie mialem wymieniac ale mieli takie urwanie d. ze wlasnie wymienilem to u Pawla.
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jarosław Tarkowski w sulejówku , to warsztat zaprzyjaniony z Jaro4444 , robia tam konwersje BLB->BKD itp , mysle ze ci tam ogania.Ja tam w sumie mialem wymieniac ale mieli takie urwanie d. ze wlasnie wymienilem to u Pawla. Dzięki za info, slyszałem juz gdzies to nazwisko na forum chyba... sprawdzę go. Mówisz o tym na 3go Maja w Sulejówku? Szkoda że jest tyle warsztatów bawiących sie wtryskami Bosha a Siemensa znalazłem tylko jeden gdzies w Lubelskim.
turdzi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Mówisz o tym na 3go Maja w Sulejówku? tak , ale prywatnie to powiem ci cos czego ja kiedyś nie i żałuje tego do dnia dzisiejszego. Jak możesz to sprzedaj to auto czym prędzej i nie inwestuj bo szkoda na to kasy.Naprawisz to padnie cos innego a za rok dwa zobaczysz cena tych samochodów spadnie na łeb na szyje bo ludzie juz będą wiedzieć czym to pachnie i będzie tak jak z 2.5 TDI.To rada która dostałem od Witka i jej nie po słuchałem za co płace do dzisiaj swoja frustracja
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 wiesz Turdzi, sprawa ma się tak że przeglądam alledrogo i otomoto codziennie, i widze że strasznie cięzko dostac coś pokroju moich wymagań...nawet jak chcesz zapłacic więcej. a co cie wku..ia w twojej sztuce a4? Co do samego auta, przyznam się że nie mogę się czepiać... w BRD mam tylko jeden problem chyba? wtryski... (oczywiście szkoda że to nie kosztują one tak mało jak Bosh itp) bo do tej pory nic innego nie znalazłem z psujących się rzeczy. Prawda jest tez taka, że co byś teraz nie kupił to juz nie będzie to co kiedyś 1.9 TDi w B6... te czasy się już skończyły i nie wrócą raczej....choćby z faktu masowej produkcji. konstrukcja 2.5 TDi to raczej można porównać z pierwszymi BLB itp
turdzi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 a co cie wku..ia w twojej sztuce a4? co mnie w..... a a jak myslisz ? Silnik a co , ktory nie zasługuje aby siedziec w tak dobrym aucie.Reszta jest na prawde fajna a jak odpalam go rano to mam wrazenie jak bym tam siedziało cos z lat 80 tych a nie cos co bylo zaprojektowane w XXI wieku.
adamooo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 mgtan pogadaj z jaro444 on ma silnik do sprzedania..przełożysz silnik a swój opchniesz..
turdzi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 mgtan pogadaj z jaro444 on ma silnik do sprzedania..przełożysz silnik a swój opchniesz.. ale jemu PD pewnie padly , wiec po co mu silnik
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 a co cie wku..ia w twojej sztuce a4? co mnie w..... a a jak myslisz ? Silnik a co , ktory nie zasługuje aby siedziec w tak dobrym aucie.Reszta jest na prawde fajna a jak odpalam go rano to mam wrazenie jak bym tam siedziało cos z lat 80 tych a nie cos co bylo zaprojektowane w XXI wieku. ale coś konkretnego, w sensie co do wad, czy wkurza cie fakt jego pracy? coś ci sie sypie czy co? Ja w zasadzie nie mogłem dotad nic zarzucic mojemu silnikowi, aż do piątku jak laweta hehe Po za tym to wszystko mam cacy. mgtan pogadaj z jaro444 on ma silnik do sprzedania..przełożysz silnik a swój opchniesz.. a co on sprzedaje? średnio widzi mi sie sens pozbywania mojego motoru jak ma 62.000 km i pewnie nowy wtrysk. Jak już wymienie wtrysk to auto zostaje... zobaczymy w poniedziałke, jak dadzą diagnoze co oni tam widzę
Flyer Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 konstrukcja 2.5 TDi to raczej można porównać z pierwszymi BLB itp na tym forum bylo juz pare zgonow BLB, jakiegos zgonu 2.5TDI nie widzialem tutaj wsrod userow...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się