Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdubluje tekst, ale w tym wątku gadam o moim OOOO

teraz tak, miałem springi 1BA i kategoria wagowa 9, zmieniłem na 1BV też z kategori 9 ale, przód stoi 63cm nad ziemią a tył 65,5-66cm ale dociążony jak w opisie wyżej.

Jeśli wyjmę dociązenie to sprawa się komplikuje bo przód jest 63cm a tył... 67-67,5 cm!! nie musze mówić jak to wygląda?

Pytania:

1. springi 1BV są w Audi oznaczone jako Quattro Sport - czy są one tylko w "4x4"? i może dlatego że mam ośke i z tyłu nie ma mechanizmów tył stoi wyzej?

2. czy amortyzator może utrzymywac auto wyżej? zawsze myślałem że spring odpowiada za wysokość a amor za prace zawieszenia itd.

3. mam kategorie wagową 9 o ile zmienić z tyłu spring, aby auto opadło o 15-18mm? jest tego troche i nie wiem jaka jest różnica między np 9 a 8?

4. z przodu auto opadło chyba tyci za dużo, myślę że z 5mm mogło by stać wyżej, wyższa kategoria wagowa? np 10.? w miejsce 9.

p.s. niestety Jarosławiec odpada w 2010.

Opublikowano

jakie macie cisnienie przy 235/40/18?

Z ciśnieniem 2,0/2,2 to Ty felgę uszkodzisz szybko :confused4:. Dla tego rozmiaru zalecane jest 2,8/3,2 w zależności jak masz auto obciążone. Jak dopompowuję gazu raz w miesiącu to zawsze do 2,85. Przez nasze dziurawe drogi uchodzi zazwyczaj do 2,6.

Ale felgi mam całe. Ostatnio jechałem przez Niemcy na Kraków i na tym starym, zdruzgotanym odcinku autostrady od Olszyny w stronę Wrocławia dość mocno przywaliłem kołem w rant uniesionej płyty betonowej :wallbash: felga na szczęście cała, ciśnienie ładnie z amortyzowało uderzenie. No a że twardo, cóż, jak chce się miękko to niestety trzeba na 17" jeździć.

Opublikowano
Dla tego rozmiaru zalecane jest 2,8/3,2 w zależności jak masz auto obciążone.

:shocked: jezu 2.8 to duzo ale 3.2 to betonowe kola ,.........2,5 spokojnie starcza, i ja tej granicy nie prekraczam.

Ostatnio jechałem przez Niemcy na Kraków i na tym starym, zdruzgotanym odcinku autostrady od Olszyny w stronę Wrocławia

jak ci nie szkada tak ladnego auta :mysli: , tym bardziej ze rownolegle masz gladziutka jak stol nowa droge.....

Opublikowano

zaiwas zawiasem, chodzi za mną zmiana koloru alufelg...

czarny odrzucam bo nie podoba mi się zestawienei czarnego głęgokiego koloru felgi z opona.

pytanie, widzieliście felgi od rs4 (jak moje) w kolorach grafit lub biały? przy kolorze auta srebrnym. chodzi mi po głowie jakoś biały felunek, wiem że widziałem to kiedyś ale nie pamietam dokładnie jak to wygląda na srebrnym aucie.

Opublikowano

Wejdz na a4mods.com - pewnie cos znajdziesz.

Jesli juz to grafit z duuuza iloscia perły - bedzie piekny efekt.

Opublikowano
Dla tego rozmiaru zalecane jest 2,8/3,2 w zależności jak masz auto obciążone.

:shocked: jezu 2.8 to duzo ale 3.2 to betonowe kola ,.........2,5 spokojnie starcza, i ja tej granicy nie prekraczam.

Ostatnio jechałem przez Niemcy na Kraków i na tym starym, zdruzgotanym odcinku autostrady od Olszyny w stronę Wrocławia

jak ci nie szkada tak ladnego auta :mysli: , tym bardziej ze rownolegle masz gladziutka jak stol nowa droge.....

Leciałem ze Szczecina na Cottbus i dalej Wrocław. Nową jest dużo dalej trzeba gonić na Drezno i dopiero w Zgorzelcu się wskakuje na nowy odcinek autostrady. Przez Niemcy i Olszynę nadkładam ze 120 km w stosunku do PL, jadąc dalej na Drezno wyszło by ponad 200 km a to już się nie kalkuluje czasowo i finansowo w dwie strony. Te 80 km od Olszyny jest masakra ale wolno da radę jakość przejechać.

Co do ciśnienia to muszę mieć 2,8 ze względu na wąską felgę 7,5" która z oponą 235 jest słabo naciągnięta i łatwo felgę uszkodzić. Wcale twardo nie jest :wink4: opona ładnie pracuje całą powierzchnią, nie przyhamowuje się, lub też nie pracuje samym środkiem, 2,5 to przy moim setupie za mało. Na zimowych 7,5" + 225mm się zobaczy, może 2,5 styknie.

Sorki za OT :wink4: mam nadzieję że się nie obrazisz :wink4:

Opublikowano
Dla tego rozmiaru zalecane jest 2,8/3,2 w zależności jak masz auto obciążone.

:shocked: jezu 2.8 to duzo ale 3.2 to betonowe kola ,.........2,5 spokojnie starcza, i ja tej granicy nie prekraczam.

Ostatnio jechałem przez Niemcy na Kraków i na tym starym, zdruzgotanym odcinku autostrady od Olszyny w stronę Wrocławia

jak ci nie szkada tak ladnego auta :mysli: , tym bardziej ze rownolegle masz gladziutka jak stol nowa droge.....

Leciałem ze Szczecina na Cottbus i dalej Wrocław. Nową jest dużo dalej trzeba gonić na Drezno i dopiero w Zgorzelcu się wskakuje na nowy odcinek autostrady. Przez Niemcy i Olszynę nadkładam ze 120 km w stosunku do PL, jadąc dalej na Drezno wyszło by ponad 200 km a to już się nie kalkuluje czasowo i finansowo w dwie strony. Te 80 km od Olszyny jest masakra ale wolno da radę jakość przejechać.

Sorki za OT :wink4: mam nadzieję że się nie obrazisz :wink4:

Ja zjezdzam pierwszym zjazdem za Cottbus -> Gorlitz i lece jednopasmowa droga na Zgorzelc.W stosuku do drogi po plytach nad rabia sie dokaldnie 35Km i jakies 30min.Jak mi sie spieszy to, to co strace czasowo nadrobie lecac szybciej nowym kawalkiem do Boleslawca.Mi szkoda aua na taki wyryp , te 100 Km tamtej drogi to dla zawieszenia jak rok jazdy u mnie :rolleyes: , ale czywiscie kazdy jezdzi jak mu wygodnie.

Opublikowano

Panowie, ponieważ myśle nad sprawą zawieszenia,

jak wygląda sprawa z KW? co o tym sądzicie? myśle o gwincie z regulacją twardowści amorków itp.... jest sens? jaka jest poprawa w stosunku do 1BV? mowa o prowadzeniu i przechylaniu na boki itp.

Opublikowano

Gwint jest OK... ale bedzie duzo twardziej niz masz na tym co masz teraz. Amorki masz seryjne ?

Opublikowano

Gwint jest OK... ale bedzie duzo twardziej niz masz na tym co masz teraz. Amorki masz seryjne ?

Amorki seryjne, ale myśle nad KW w wersji 3 z regulacją amorków w 14 pozycjach od komfortowego do deski albo o wersjhi street comfort (czy jakoś tak)

Opublikowano

Przejedz sie najpierw autem na gwincie :wink4:

Opublikowano

pozostaje mi tylko problem:

gwint KW L3 z regulacją -35 -60 czy street comfort z taką sama regulacją twardosci itd ale z zakresem -5 do -40

tak patrze że obecnie mi przód usiadł o około 30mm, a tył o... i tu uwaga...10 mm ;(

czyli KW L3 to z przodu będzie jeszcze niżej, choc błąd mój, że nie zmierzyłem ile miałem do ziemi na 1BA, to bym wiedział i teraz mogę tylko porównywac z innymi, choć nikt sie nie pali żeby podac wysokośc na swoich 1BA ;/

@Flyer a ty masz springi zmienione? jeśli tak na jakie? i jaką masz wysokosc od rantu nadkola do ziemi?[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 13:32_________________________________________________na 1BA mam już dwie odpowiedzi jedna z B6 jedna z B7 i w obu przyapdkach jest to 68cm...

także raczej napewno KW L3 odpada bo będzie jesze niżej z przodu przy min. skręconym zawiasie nawet.

Opublikowano

Myślę, że tak jak Fly pisał, powinieneś się najpierw przejechać autem z gwintem bo nie każdemu podoba się twardość takiego zawieszenia.

Ja na Twoim miejscu pokombinował bym raczej z ori sprężynami bo na moje oko coś tu nie bangla z tym obniżeniem. Jesteś pewien, że aso ściągnęło Ci sprężyny, które zamawiałeś, bo i przód i tył powinien Ci siąść tak samo czyli o ok 1cm 2cm. Po co pakować się w gwint skoro nie chcesz auta obniżać mocniej niż 1cm 2cm, przecież nie wykorzystasz jego właściwości, a auto ucierpi na komforcie :mysli:

EDIT: Fly ma ori 1BV.

Opublikowano

Myślę, że tak jak Fly pisał, powinieneś się najpierw przejechać autem z gwintem bo nie każdemu podoba się twardość takiego zawieszenia.

Ja na Twoim miejscu pokombinował bym raczej z ori sprężynami bo na moje oko coś tu nie bangla z tym obniżeniem. Jesteś pewien, że aso ściągnęło Ci sprężyny, które zamawiałeś, bo i przód i tył powinien Ci siąść tak samo czyli o ok 1cm. Po co pakować się w gwint skoro nie chcesz auta obniżać mocniej niż 1cm, przecież nie wykorzystasz jego właściwości, a auto ucierpi na komforcie :mysli:

EDIT: Fly ma ori 1BV.

1BV obniża o 30mm a 1BE o 20mm... nie ma opcji 10mm ;)

...coś źle przeczytałeś ja auto chciałem obniżyć z 1BA na 1BV i jest to ok. 30mm :) i zabieg z przodu tak wyszedł, za to z tyłu jest coś nie tak bo opadł zawias tylko o 10mm mimo odpowiedniego współczynnika twardości.

Co do Fly`a to poprosiłme go o zmierzenie wysokości od ulicy do rantu błotnika... i czekam :)

Opublikowano

Myślę, że tak jak Fly pisał, powinieneś się najpierw przejechać autem z gwintem bo nie każdemu podoba się twardość takiego zawieszenia.

Ja na Twoim miejscu pokombinował bym raczej z ori sprężynami bo na moje oko coś tu nie bangla z tym obniżeniem. Jesteś pewien, że aso ściągnęło Ci sprężyny, które zamawiałeś, bo i przód i tył powinien Ci siąść tak samo czyli o ok 1cm. Po co pakować się w gwint skoro nie chcesz auta obniżać mocniej niż 1cm, przecież nie wykorzystasz jego właściwości, a auto ucierpi na komforcie :mysli:

EDIT: Fly ma ori 1BV.

1BV obniża o 30mm a 1BE o 20mm... nie ma opcji 10mm ;)

...coś źle przeczytałeś ja auto chciałem obniżyć z 1BA na 1BV i jest to ok. 30mm :) i zabieg z przodu tak wyszedł, za to z tyłu jest coś nie tak bo opadł zawias tylko o 10mm mimo odpowiedniego współczynnika twardości.

Co do Fly`a to poprosiłme go o zmierzenie wysokości od ulicy do rantu błotnika... i czekam :)

Tak mój błąd chodziło mi o 2 cm w dół na ori sportowych sprężynach, sorki nie wiem skąd mi się wziął ten 1cm, chyba z tego błędnego twierdzenia że różnica między 1BE a 1BV wynosi 1cm.

Ale będę się spierał i jednak uparcie będę twierdził, że 1BE jak i 1BV obniża tyle samo o 20 mm - nie ma innej opcji, przerabiałem to jak wymieniałem amorki u siebie. To, że jest różnica 1 cm pomiędzy 1BE a 1BV można między bajki włożyć.

Co do Twojego obecnego setupu, przód wygląda bdb, ale wg mnie nie jest to normalne obniżenie jak na 1BV, po prostu siedzi za nisko jak na te springi. Wygląda to tak jak by to były sprężyny eibacha a nie ori, dlatego przypuszczam, że coś masz źle dobrane i nie jestem pewien czy w tej opcji będzie pracowało jak należy.[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 14:50_________________________________________________Co do Twojego tyłu to widząc po zdjęciach siadł Ci tak jak powinien czyli o ok 20mm :wink4: w stosunku do tego co miałeś na 1BA.

Opublikowano

springi zostały dobrane prawidłowo zarówno według przedstawionej tabeli na forum jak i w ASO :hi:

stąd moje ździwienie przód usiadł o 30mm tył o 10mm...

i na 1BA i na 1BV mam zakres wagowy 9, a auto stoi jak wyżej opisane...

co do różnic między 1BA, a 1BV przód 30 tył 10..więc średnio 20mm buuhaha

co do pracy zawieszenia to z przodu chodzi b.dobrze, nic nie dobija, ba! jestem zaskoczony faktem, że na nich o nic nie zahaczyłem jeżdząc po koleinach itd, podczas gdy na 1BA przytarłem 2 razy (co widziałem na osłonie silnika od spodu) - myśle przez to że było ono miękkie i bujało autem.

Opublikowano

springi zostały dobrane prawidłowo zarówno według przedstawionej tabeli na forum jak i w ASO :hi:

stąd moje ździwienie przód usiadł o 30mm tył o 10mm...

i na 1BA i na 1BV mam zakres wagowy 9, a autostoi jak wyżej opisane.

Tył Ci siadł więcej niż 10mm :wink4:

Nie twierdzę, że zamówiłeś nie takie jak trzeba, bardziej prawdopodobne jest to, że pracownik magazynu przysłał nie takie jak zamawiałeś. Jeszcze nie widziałem audi na takiej glebie jak ten Twój przód, przy oryginalnym zawiasie, no chyba że na zawieszeniu pneumatycznym, ale to nie w B7. Tak obniżone zawieszenie siedzi dopiero po tuningu typu einbach itd. Może niech vario-tech się wypowie, bo siedział w tym dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...