Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Trzeszczy radio CB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam taki problem, że strasznie trzeszczy mi radyjko niemoge zrozumieć jak coś do mnie mówią, przerywa w ciągu zdania, a jak przełoże radyjko do innego auta to jest oki. uniden pro 510xl.

Opublikowano

Chyba nie pomyliłem się i w tytule dodałem że chodzi o radio CB. Nie mam zbytniego doświadczenie z CB ale sądze że potrzbne jest strojenie anteny.

Opublikowano

witam. mam taki problem, że strasznie trzeszczy mi radyjko niemoge zrozumieć jak coś do mnie mówią, przerywa w ciągu zdania, a jak przełoże radyjko do innego auta to jest oki. uniden pro 510xl.

podjedz do kolesi zajmujacych sie montowaniem i strojeniem CB .. mi zakladał brat CB w aucie i tez miał podobny problem .. kolesie przlutowali cos i pomogło .. antene masz na stałe czy magnesowke ?

Opublikowano

SWR to to raczej nie będzie...miałem podobnie w iveco okazało sie że cewka dostała wody, sprawdź czy gdzieś coś nie zaśniedziało, a nie masz u siebie przełącznika AM/FM bo czasem ktoś wrzuci na FM i własnie wtedy trzeszczy kumpel myślał ze radio sie spartoliło a tu suprize na FM jeździ...

Opublikowano

radio stroiłem, antena magnesowa ml 145,sprzedałem dziś ten bubel.i tak się zastanawiam nad alan 121 i anteną presiedenta ml 145 co o tym sądzicie................. :audi:

Opublikowano

A po co zmieniać radio? Przecież piszesz, że w innym aucie cyka.

A próbowałeś podpiąć do Unidenka inną antenę?

Opublikowano

radio stroiłem, antena magnesowa ml 145,sprzedałem dziś ten bubel.i tak się zastanawiam nad alan 121 i anteną presiedenta ml 145 co o tym sądzicie................. :audi:

Ja mam Johnego II i antene Sunkera[chyba] na stałe na klapie i powiem ze bez trzasku praktycznie i jest jak najbardziej OK .

Opublikowano

Jeżeli tamten sprzęt sprzedałeś to kup Unidena 520 Xl i do tego antenka w dziurkę to najlepiej Presidenta albo Sirio <proponuję President Gamma 90, President Mississipi albo Sirio np. Turbo 1000.> a z magnesówek to Sirio ML-145 lub Sirio As-100. Uniden to to samo radio co President Harry/ Johny, tyle że tutaj się płaci za markę, a President wykupił licencję na produkcję w/w radyjek od Unidena.

Opublikowano

Dokładnie, własnie jestem szczęśliwym włascicielem Unidena 520xl- rewelka!!!

W zestawie z antena hustler IC 100 spisuje mi sie znakomicie!

Opublikowano

To może być wina zasilania.

Jeżeli problemów nie ma przy wyłączonym silniku, trzeba montować filtr przeciw zakłóceniowy na zasilanie radia CB,

lub szukać winy w układzie elektrycznym autka.

Częsty przypadek w dieslach (nie mam na myśli audi, w swoja jeszcze nie założyłem radia).

Opublikowano
filtr przeciw zakłóceniowy na zasilanie radia CB,
stosowałem w poprzednim aucie bez efektu. Byłem w serwisie CB i powiedzieli mi że ciężko czasami usunąc zakłócenia. Unidem 520XL ma fabrycznie filtr, działa ok.
Opublikowano

Powiem tylk że Alan 121 to niezbyt szczęśliwe rozwiązanie. Polecam Unidena 520XL Tyle że radyjka dalej są w polsce na cenzurowanym i trudno dostać.

ALe Dla chcącego nic trudnego. Jak dla mnie to najlepsze rozwiązanie w tej kategorii cenowej...

Opublikowano
filtr przeciw zakłóceniowy na zasilanie radia CB,
stosowałem w poprzednim aucie bez efektu. Byłem w serwisie CB i powiedzieli mi że ciężko czasami usunąc zakłócenia. Unidem 520XL ma fabrycznie filtr, działa ok.

Ja używam jedno z najtańszych radyjek Cobra i powiem tak ma wszystko co mi potrzeba, działa bez problemowo i jest nie wrażliwe na zakłócenia z zasilania.

Opublikowano

Mam też taki sam problem ale wczoraj znalazłem przyczynę. Trzeszczy jak włączone jest ładowanie PDA. Może pomoże podłączenie CB bezpośrednio do akumulatora, bo teraz mam przez rozdzielacz podłączone CB, PDA i GPS. Mam w związku z tym pytanie jak najprościej dostać się od aku do wnętrza. Chyba gdzieś już taka informacja była ale nie mogę znaleśc. A moze ktoś ma inny pomysł?

A4 B5 z 99 i U520 XL

Krzysztof

Opublikowano
Może pomoże podłączenie CB bezpośrednio do akumulatora

na 100%

Mam w związku z tym pytanie jak najprościej dostać się od aku do wnętrza.

Otwórz maskę, odkręć półę pod kierownicą i zobaczysz prześwit (lewy górny róg). Poprowadź tamtędy przewód, który powinien wyjść przy ECU, potem dawaj go do aku.

Tylko pamiętaj o bezpieczniku przy akumulatorze. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...