trezor4 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam ostanio zauwazylem przy wymianie oleju ze cieknie z silnika .... okazalo sie ze pompa wtryskowa gdzies cieknie... kupilem auto wszystko bylo ok ale zatankowalem niechcąco paliwo diesel v=power na shellu i tez troche katowalem silniczek zeby go sprawdzic czy od tego mogly sie zrobic wycieki ? dzisiaj patrzylem i od spodu sucho , moglo przestac ciec ?
OLIVER Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 zatankowalem niechcąco paliwo diesel v=power od tego paliwa na pewno nie wyszły wycieki ... to raczej od tego katowania silnika prędzej.. Po wycieraj dokładnie pompe i sprawdź gdzie cieknie może z pod dekielka od nastawnika ..to sprawa prosta gorzej jak z pod samego nastawnika ..albo i gdzieś indziej ..ale z lokalizuj wyciek najpierw..
trezor4 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ok sprawdze i sprobuje zlokalizowac wyciek..... pozatym nie odczuwam zadnych zmian w pracy silnika , mozna z tym jezdzic ?czy raczej nie ?
sowa73 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 witam jeździć możesz ale jak zacznie się z pompy lać to nawet go nie odpalisz,druga sprawa postawisz auto a pod nim plama :sick3:pozdrawiam
trezor4 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 no wlasnie jak zmienialem olej to byla mokra oslona silnika na od spodu... a teraz zrobilem 300km patrzylem od spodu sucho ... musze wyczyscici pompe i zoabaczyc czy sie leje bo jest mokra ale nie wiem czy to pozostalosci po ostanim razie czy dalej cieknie
Frimuś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Sluchajcie ale jak na pompie widac delikatny wyciek taki minimalny to niema raczej powodu sie martwic ?
jaras231 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 u mnie ciekło z góry, dałem do mechaniora który miał uszczelnić, sprawdzić i ustawić kąt, a tylko uszczelnił i skasował 300zł! Jak wam cieknie z góry lepiej samemu zrobić a za zaoszczędzoną kasę kupić jakieś lepsze klucze
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Jesli cieknie to raczej przez uszczelke pod nastawnikiem, bądź pod klapką nastawnika, uszczelki drogie nie są wiec lepiej to wymienic niz tracic wache i póżniej gadać że duzo pali
pawelk86 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam Tak się składa że ostatnio wymieniałem pod nastawnikiem i pod dekielkiem nastawnika. Wszystko jest do zrobienia samemu :> nr uszczelki pod nastawnik 1 460 206 305 nr uszczelki pod dekielek 1 461 015 303 do kupienia w intercarsie Pozdrawiam
OLIVER Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Tu masz ... http://moto.allegro.pl/item1167538284_uszczelki_nastawnika_pompy_tdi_sdi_tds.html
slaviozo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 mam pytkanko .... bo chce wymienic uszelke na pompie bo zauwazylem ze lekko popa sie poci wg wzoru http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=135193 i teraz pytanie: sa dwie uszelki z tego co czytalem na forum ta ugory spokojnie mozna samemu wymienic tyle ze problem z 1 srubka jest to jest ta co przychodzi tutaj teraaz moja pompa chyba z tego co widze po jej umyciu dokladnym nie saczy z tego miejca a 3 cm nizej tam jest 2 uszelka czy ta tez mozna sameu wymieniac ? czy to jzu zabawa dla pompiarza i wklejanie z min. 300 zl ;] widze ze podajecie dwa nr uszczelek wiec mozna je samemu wymienic ?
OLIVER Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Tak da rade samemu wymienić ....tylko zależy od Twoich umiejętności.... Poczytaj tu .. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0;highlight=wyciek+paliwa+z+pod+nastawnika
Azazello Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jak ktoś nie ma wprawy to niech się za to nie zabiera z góry to jeszcze da radę ale już pod nastawnikiem to trochę gorzej.Ja oddałem gościowi i razem z częściami wyniosło mnie to 130zł i ani kropelki ropy na pompie już pół roku
Frimuś Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 130 to nieduzo za robote,a faktycznie jak sie niema pojecia to lepiej sobie darowac.
SotoM Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ja właśnie zmieniłem uszczelkę pod dekielkiem nastawnika.umyłem pompę i narazie obserwuje bo najprawdopodobniej będę musiał podnieść nastawnik bo chyba sie pod nim poci... a ja nienawidzę pocenia, a jak się zaczyna lać to już w ogóle szlak mnie trafia -ma być sucho...
slaviozo Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 no wlasnie jak sie poci to wkurw ale najgorsze sa plamy pod autem heh jak z jakiegos zloma ;/ umwilem sie z mechanikiem i po znajomosci 100 za uszczelki wymaiane mam nadzieje ze ok bo za regenracje pompy 400 chce i to poznajomosci yhh oby na 100sie skonczylo to szybciej przednie zespolone beda... PS: Audi juz mnie drazni powoli najpier notlaufy jakies i ze turbawski lubia sie zapiekac teraz ze pompa to tez klasyk z gatuku w tej marce heh cos jeszcze mnie czeka z klasyku ? mialem wczesniej hondy i dla mnie jakas naprawa poza rozrzadem daje domyslenia ze jakiegos parcha z Reichu mam : D nie przyzwyczajony jestem do napraw a potem czytam forum i ze to norma ;/ tragedia
jaras231 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 slaviozo kochaj audika swego, możesz mieć gorszego ja odkąd kupiłem to już przeżyłem pompę (300zł), zawieszenie 2x,tarcze klocki,popychacze,rozrząd,czujniki abs, przeplywke, łożyska z przodu i z tyłu (quattro), a teraz czekam mnie reanimacja turbo i tuleje w tylnym zawieszeniu, a na dodatek dzis zauwazyłem ze mi błotnik rdzewieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się