Pucek 38 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Musisz poszukać kogoś kto ma opanowany ten silnik przy użyciu VAGa, to podstawa, u mnie też niby przed programem było wszystko OK, a na rolkach wyszło że kończy się przepływka (550 zł ASO ) i niestety, podejście numer 2 pokazało utratę 10KM w serii bo niedomagało N75, trudno, bywa, cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 zaszedłem już tak daleko że się nie poddam nie ma odwrotu... a teraz może być tylko lepiej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 uszkodzenie pamieci wewnętrznej ROM ale to chyba przez wgranie wirusa... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darooo 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 No właśnie, przy wirusie jest na silniku jakiś błąd z pamięcią ROM? Bo z tego co pamiętam podpinaliśmy Robercika AFN+ i nic takiego nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 czasami jak jest ujowy program to błąd pamięci ROM wywali..niestety.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 czasami jak jest ujowy program to błąd pamięci ROM wywali..niestety.. czyli... szybka dedukcja i o czym to świadczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 mam takie pytanie czy n75 jest odpowiedzialne za wprowadzenie turbo w stan awaryjny? dlaczego na ori przepływce turbo dmucha 0,8 bara a na zamienniku około 1,5?? czy pompa paliwa może nie trzymać ciśnienia i przez to rozłącza turbo?? a może też być to spowodowane za małą przepływką?? pytam bo jak pojadę do Torunia to chce być przygotowany... myśle że kupię n75 z rs2 i pojadę do niego z dwoma wkładami przepływki by poprawiał spartoloną robotę... może mam zabezpieczyć sie w coś jeszcze w razie czego jak radzicie?? [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 20:39_________________________________________________ czasami jak jest ujowy program to błąd pamięci ROM wywali..niestety.. czyli... szybka dedukcja i o czym to świadczy? a z tym już wszystko jasne ze jest zrobione nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 w Twoim przypadku wszytko może być przyczyna. Jakbyś miał serię to nie byłoby problemu z diagnozą ale tak to nie wiadomo bo ECU może głupieć od wszystkiego łącznie z tego że sam źle analizuje informacje które otrzyma z czuników[br]Dopisany: 13 Październik 2011, 21:16_________________________________________________i powiedz niech wgra ci serię i odda kasę za program i paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Buba co ty ..juz się gość rozpędził i kase oddaje.. Inkognito - u brata masz sprawne 1.8t ?? to wkładaj tam po kolei przepływke i N75 i sprawdzaj czy jest ok. Jak sprawdzisz ze są OK to wtedy je do siebie i już. A o średnice przepływki sie nie martw - wystarczy seryjna do tego co planujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Buba co ty ..juz się gość rozpędził i kase oddaje.. Inkognito - u brata masz sprawne 1.8t ?? to wkładaj tam po kolei przepływke i N75 i sprawdzaj czy jest ok. Jak sprawdzisz ze są OK to wtedy je do siebie i już. A o średnice przepływki sie nie martw - wystarczy seryjna do tego co planujesz. jutro brat podstawia swoje auto i będę przekładał klamoty. no ale chyba warto zainwestować w mocniejsze n75?? Buba mogę założyć swoje stare wtryski i komputer od brachola i będę miał serie i co mówisz wtedy zrobić logi?? moją serie mam na kości bo kolo mi ją oddał. a tuner z Agmy powiedział że jak będę miał wszycho sprawne to on ogarnie temat więc liczę na niego... jak tam pojadę to wrócę albo z dobrze zestrojonym autem albo serią i z kasą w kieszeni. bo innej opcji nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ludzie jeżdżą z wiekszymi mocami na seryjnych N75...jak bedzie sprawny to ja bym zostawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Ludzie jeżdżą z wiekszymi mocami na seryjnych N75...jak bedzie sprawny to ja bym zostawił jak dokładnie sprawdzić czy n75 jest sprawny?? [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 23:03_________________________________________________czy zamontowanie MBC to dobry pomysł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 @Inkognito - jesli turbo ci dziala normalnie to i n75 rowniez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 @Inkognito - jesli turbo ci dziala normalnie to i n75 rowniez tak rozumiem że chcesz powiedzieć że to jest spaprany soft? no ale co myślicie o MBC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 spoko rezygnuje z MBC kupuje n75 a powiedzcie czy dobrym pomysłem było by włożyć przepływkę od VR6?? i pytanie jeszcze jedno zmienia się wtedy tylko obudowę?? wkład zostaje mój?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 wklad zostaje twoj. seryjna przeplywka wystarczy ci do ~230KM wiec nie wiem czy jest sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 a tak pytam w razie co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 a tak pytam w razie co... musisz zmieniać tipa przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 a tak pytam w razie co... musisz zmieniać tipa przy okazji mam towar na dwa tipy w razie by mi to wpadło do głowy to bym zrobił delikatnie większego. generalnie na 100% będe spawał innego bo chce zrobić wolną odmę :>[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 09:59_________________________________________________a więc dziś poszło zamówienie na n75 z rs2 no i jak tylko je dostane jadę do Torunia mam nadzieję że ostatni raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się