darooo Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Klamoty tak jak piszesz, czy coś więcej - nie wiem. Jedynie nie wymieniłeś TIP jak wyżej Dawid pisał... kat out. A na 13 stronie: "183PS i 320Nm" ale wynik i tak pewnie coś przekłamany jak nagle na trójce robi bum i gubi doładowanie... Ogólnie na dwójce moc ma... tzn nie wiem czy zwykłe 1.8t gubi tak trakcje w czasie jazdy...
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 WYJECHAŁ TAKIM AUTEM OD TUNERA?
moskal Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 WYJECHAŁ TAKIM AUTEM OD TUNERA? spadał mu wąż od z fmica , nie mogli na hamowni wbic pełnego doładowania
darooo Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Tak jak @moskal pisze. Nie shamowali go do końca bo opaski nie dawały rade i dopiero Dawid pospawał FMIC. Zresztą zaraz się obudzi to będzie pisał. Póki co aby przblizyć problem piszę co wiem
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 jak dla mnie to chyba nie jest wina N75 bo gdyby N75 świrował to auto by przeładowywało, wtedy ECU by wpadał w tryb awaryjny i odcinał moc. No chyba że to 1.5 bara to wynik przeładowania bo tuner ustawił boost np na 1.2 a teraz jest 1.5 i dlatego odcina (bardziej realne ) Teraz kwestia jaki boost ustawili przy strojeniu
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 koleś który stroił auto mówił że na pierwszy strzał dał 1.6 bara po czym zdjął 15 albo 20% nie pamiętam dokładnie... jeśli to nie będzie n75 i DV to jadę do niego i [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 14:40_________________________________________________przebieram się i idę do garażu robić test zalecany przez Bube na sprawność n75 i zobaczymy co wyjdzie w praniu.
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Nie wiem w jakim celu dał aż tyle. Jak dla mnie to trochę za dużo i sterownik głupieje.
egon47 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Nie wiem w jakim celu dał aż tyle. Jak dla mnie to trochę za dużo i sterownik głupieje. i jakos dziwnie bo 183KM I az 320NM
kkrawat Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 rozumiem że chciałeś dużooo mocy ale dawać 1.6 bara na K04 to grubo poszli....czekam na to co wyjdzie w praniu
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 po odłączeniu n75 jest dużo inaczej auto pompuje te np 1,4 bara jest tylko jedno szarpnięcie (może to turbo dziura) i auto ciśnie do przodu idę podłączyć Vag i sprawdzę jakie błędy czy tryb awaryjny turbo pokaże mi na vagu??
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 po odłączeniu n75 jest dużo inaczej auto pompuje te np 1,4 bara jest tylko jedno szarpnięcie (może to turbo dziura) i auto ciśnie do przodu idę podłączyć Vag i sprawdzę jakie błędy czy tryb awaryjny turbo pokaże mi na vagu?? szarpnięcie jest spowodowane przeładowaniem które ECU wyłapuje i wtedy powinien wpaść w tryb awaryjny. nie pamiętam czy wywali błąd. musisz sprawdzic
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 błędu nie wywala a na jakie doładowanie było by naj lepiej ustawić k04??[br]Dopisany: 11 Październik 2011, 15:58_________________________________________________Buba czy winisz za to o czym wczoraj rozmawialiśmy n75??
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 W Twoim przypadku to cięzko powiedzieć. Osoba która robiła program troche przegięła i teraz nie wiadomo czy winne jest sterowanie (n75) czy źle zrobiony program. Musisz podmienić z kimś N75 bo tak to na dwoje babka wróżyła
darooo Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Musisz podmienić z kimś N75 bo tak to na dwoje babka wróżyła Wykręcaj szybciutko bracholowi i będziesz wiedział
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 W Twoim przypadku to cięzko powiedzieć. Osoba która robiła program troche przegięła i teraz nie wiadomo czy winne jest sterowanie (n75) czy źle zrobiony program. Musisz podmienić z kimś N75 bo tak to na dwoje babka wróżyła czyli załatwiam sobie n75 na pod miane [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 16:30_________________________________________________niestety brachol dziś nie miał czasu. Jutro na 100% zamienię z nim n75 tylko kwestia czy standardowe n75 wytrzyma. jeszcze jedno spostrzeżenie faluje mi delikatnie na niskich obrotach zmieniłem przepływkę i turbo nie chciało się już tak wysoko wkręcać... pytanie czy jak n75 wariuje odcina mi doładowanie czy w tym momencie może wyskakiwać błąd przepływki?? który wrzucałem wcześniej?
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 co znaczy wytrzyma? jeżdżą fury z dużo większymi mocami i standardowe N75 wytrzymują bez problemu. w twoim przypadku najpierw spradź czy przez N75 nie ma przeładowań, zobacz czy WG się otwiera bo tez moze byc cały czas w pozycji zamkniętej i przez to auto dmucha na maxa. i proponuje pojechać do kogoś ogarniętego (np goodhope) który sprawdzi ci samochód bo czuje że ten tuner u ktorego byłeś to jakiś rzemieślnik. Jak można wgrać soft jak auto jest niesprawne. masz w ch.j duży boost który pewnie nie został sprawdzony na wysokich obrotach i zaraz może turbo powiedzieć pa pa. nie mówiąc już o silniku. Jakie masz EGT i AFR?
kkrawat Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Ten błąd przepływki to raczej od tego że ma zwarcie/ jest zj***na....a nie od tego że ci przeładowuje
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 co znaczy wytrzyma? jeżdżą fury z dużo większymi mocami i standardowe N75 wytrzymują bez problemu. w twoim przypadku najpierw spradź czy przez N75 nie ma przeładowań, zobacz czy WG się otwiera bo tez moze byc cały czas w pozycji zamkniętej i przez to auto dmucha na maxa. i proponuje pojechać do kogoś ogarniętego (np goodhope) który sprawdzi ci samochód bo czuje że ten tuner u ktorego byłeś to jakiś rzemieślnik. Jak można wgrać soft jak auto jest niesprawne. masz w ch.j duży boost który pewnie nie został sprawdzony na wysokich obrotach i zaraz może turbo powiedzieć pa pa. nie mówiąc już o silniku. Jakie masz EGT i AFR? no jeśli jutro po zmianie n75 nie będzie poprawy to będe szukał jakiś takich rozwiązań. Ten błąd przepływki to raczej od tego że ma zwarcie/ jest zj***na....a nie od tego że ci przeładowuje czytałeś wcześniej? jak zmieniłem na inną przepływkę auto chodziło trochę równiej na wolnych obrotach jednak podczas jazdy turbo pompowało max 0.8-09 bara...
kkrawat Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 A na tej "innej" przepływce błąd sie tez pojawiał ?? Ta na której masz błąd to jest ori czy jakiś zamiennik ??
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 A na tej "innej" przepływce błąd sie tez pojawiał ?? Ta na której masz błąd to jest ori czy jakiś zamiennik ?? zamiennik a na tamtej przegapiłem i nie sprawdziłem ale jutro sprawdzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się