Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Moja Mała Ada na żyletki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a tak pytam w razie co...

musisz zmieniać tipa przy okazji

mam towar na dwa tipy w razie by mi to wpadło do głowy to bym zrobił delikatnie większego.

generalnie na 100% będe spawał innego bo chce zrobić wolną odmę :>[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 09:59_________________________________________________a więc dziś poszło zamówienie na n75 z rs2 :naughty: no i jak tylko je dostane jadę do Torunia mam nadzieję że ostatni raz

coś czuje że to początek kolejnych problemów :gwizdanie:

Opublikowano

a tak pytam w razie co...

musisz zmieniać tipa przy okazji

mam towar na dwa tipy w razie by mi to wpadło do głowy to bym zrobił delikatnie większego.

generalnie na 100% będe spawał innego bo chce zrobić wolną odmę :>[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 09:59_________________________________________________a więc dziś poszło zamówienie na n75 z rs2 :naughty: no i jak tylko je dostane jadę do Torunia mam nadzieję że ostatni raz

coś czuje że to początek kolejnych problemów :gwizdanie:

dlaczego??

teraz pojedę ze 100% sprawnym autem i kolo będzie tak długo dłubał aż coś wystruga jak nie to robie raban... bo mu nie odpuszczę jak się podjął to niech robi tak by było dobrze :wallbash:

jestem ciekaw co ci tam wystroją.... :naughty:

też jestem ciekaw... mam nadzieję że już będzie si :confused4: bo jak nie to mu rozniosę tę budę :evil:

Opublikowano

dlaczego??

nie wiem czy dokladnie to mial Buba na mysli ale zadales sobie odrobine trudu zeby poczytac o tych zaworach ? nie o mbc tylko o roznych wersjach n75 ? wszelkie fora o vagach czy artykuly o n75 glosza ze zawor z rs2 (n75k) na ktory sie uparles powoduje bardzo czesto przeladowania i wpadanie w tryb awaryjny. tej wady nie posiadaja zawory n75j/h o ktorych ci zreszta pisalem

Opublikowano

jakies 4-5 miechów temu Buba sam chciał włożyć n75 z RS2 do esy , niech podzieli sie spostrzeżeniami :cool1:

Opublikowano

tak chciałem ale wjechała seria :)

wolałem zrobić soft :decayed:

Opublikowano

trochę poczytałem o tych zaworach i niekiedy mam wrażenie ze ilu ludzi tyle spostrzeżeń.

a mam pytanie w razie kiedyś ten zawór by mi padł lub coś w tym stylu czy po zmianie takiego n75 trzeba robić korekty softu??

Opublikowano

i jak? ogarnięte?

z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F :cool1:

Opublikowano

i jak? ogarnięte?

z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F :cool1:

to ciekawe bo ja ostatnio kupowalem n75 i kupilem wlasnie J :)

moze mowa byla o dv? bo te faktycznie wystepuja tylko w jednej wersji od jakiegos czasu

Opublikowano

i jak? ogarnięte?

z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F :cool1:

odebrałem n75 i zamontowałem kwestia jest taka że turbo i tak wchodzi w tryb awaryjny teraz to kwestia zestrojenia podejrzewam.

na moje turbo po prostu nie jest w stanie utrzymać tak wielkiego doładowania po czym wchodzi w tryb awaryjny czyli jeśli by mi ustawił doładowanie na 1.3 bara w górze by utrzymało 1.1 bara powinno być si tak mi się wydaje na piątek jestem ustawiony na korektę i mam nadzieję że kolo zrobi to dobrze w końcu wszystko będzie :good:

Opublikowano

i jak? ogarnięte?

z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F :cool1:

to ciekawe bo ja ostatnio kupowalem n75 i kupilem wlasnie J :)

moze mowa byla o dv? bo te faktycznie wystepuja tylko w jednej wersji od jakiegos czasu

no ja wczoraj gadałem ze sprzedawcą bo kupowaliśmy do a3

Opublikowano

wymieniłem uszczelkę na DP i nie myślałem ze to będzie miało aż takie znaczenie auto od razu równiej chodzi... :decayed:

Opublikowano

Powodzenia w końcowych modach :good:

Opublikowano

Powodzenia w końcowych modach :good:

żeby z rolek zjechało o własnych siłach :kox: :gwizdanie:

Opublikowano

Powodzenia w końcowych modach :good:

żeby z rolek zjechało o własnych siłach :kox: :gwizdanie:

dzięki chłopaki żyję nadzieją że wszystko będzie si do piątku mam czas sprawdzać jeszcze różne podzespoły... co jeszcze podpowiecie??

Opublikowano

skoro masz nowe dv i n75 to posprawdzaj dokladnie szczelnosc dolotu zarowno przed jak i za turbo, wszystkie podcisnienia

Opublikowano

posprawdzaj dokladnie szczelnosc dolotu zarowno przed jak i za turbo

zgadzam się :good:

Opublikowano

skoro masz nowe dv i n75 to posprawdzaj dokladnie szczelnosc dolotu zarowno przed jak i za turbo, wszystkie podcisnienia

nowej DV nie mam :mysli: mały brak funduszu w tym miesiącu... szczelność posprawdzane :notworthy:

gdyby DV nie wytrzymywało przy spadku doładowania było by to słychać...???

Opublikowano

jezeli dv bedzie nieszczelna to auto bedzie zamulone bo nie zostanie osiagniete zalozone doladowanie. jest tez odwrotna opcja - "zapieczona" dv - ale to jest akurat dzwiek tak charakterystyczny ze zwrocilbys na niego uwage ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...