pawelwarsze Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 spawasz TIP to spawaj juz na przeplywke 3 cale pozniej tylko dasz redukcje na ori przeplywke i tyle bedziesz dalej dlubal to u mnie lezy przeplywka z VRa i wtryski z S3
Buba Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 a tak pytam w razie co... musisz zmieniać tipa przy okazji mam towar na dwa tipy w razie by mi to wpadło do głowy to bym zrobił delikatnie większego. generalnie na 100% będe spawał innego bo chce zrobić wolną odmę :>[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 09:59_________________________________________________a więc dziś poszło zamówienie na n75 z rs2 no i jak tylko je dostane jadę do Torunia mam nadzieję że ostatni raz coś czuje że to początek kolejnych problemów :gwizdanie:
kkrawat Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 jestem ciekaw co ci tam wystroją....
Inkognito Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 a tak pytam w razie co... musisz zmieniać tipa przy okazji mam towar na dwa tipy w razie by mi to wpadło do głowy to bym zrobił delikatnie większego. generalnie na 100% będe spawał innego bo chce zrobić wolną odmę :>[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 09:59_________________________________________________a więc dziś poszło zamówienie na n75 z rs2 no i jak tylko je dostane jadę do Torunia mam nadzieję że ostatni raz coś czuje że to początek kolejnych problemów :gwizdanie: dlaczego?? teraz pojedę ze 100% sprawnym autem i kolo będzie tak długo dłubał aż coś wystruga jak nie to robie raban... bo mu nie odpuszczę jak się podjął to niech robi tak by było dobrze jestem ciekaw co ci tam wystroją.... też jestem ciekaw... mam nadzieję że już będzie si bo jak nie to mu rozniosę tę budę
marcindlug Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 dlaczego?? nie wiem czy dokladnie to mial Buba na mysli ale zadales sobie odrobine trudu zeby poczytac o tych zaworach ? nie o mbc tylko o roznych wersjach n75 ? wszelkie fora o vagach czy artykuly o n75 glosza ze zawor z rs2 (n75k) na ktory sie uparles powoduje bardzo czesto przeladowania i wpadanie w tryb awaryjny. tej wady nie posiadaja zawory n75j/h o ktorych ci zreszta pisalem
moskal Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 jakies 4-5 miechów temu Buba sam chciał włożyć n75 z RS2 do esy , niech podzieli sie spostrzeżeniami
Buba Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 tak chciałem ale wjechała seria wolałem zrobić soft
Inkognito Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 trochę poczytałem o tych zaworach i niekiedy mam wrażenie ze ilu ludzi tyle spostrzeżeń. a mam pytanie w razie kiedyś ten zawór by mi padł lub coś w tym stylu czy po zmianie takiego n75 trzeba robić korekty softu??
Buba Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 i jak? ogarnięte? z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F
marcindlug Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 i jak? ogarnięte? z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F to ciekawe bo ja ostatnio kupowalem n75 i kupilem wlasnie J moze mowa byla o dv? bo te faktycznie wystepuja tylko w jednej wersji od jakiegos czasu
Inkognito Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 i jak? ogarnięte? z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F odebrałem n75 i zamontowałem kwestia jest taka że turbo i tak wchodzi w tryb awaryjny teraz to kwestia zestrojenia podejrzewam. na moje turbo po prostu nie jest w stanie utrzymać tak wielkiego doładowania po czym wchodzi w tryb awaryjny czyli jeśli by mi ustawił doładowanie na 1.3 bara w górze by utrzymało 1.1 bara powinno być si tak mi się wydaje na piątek jestem ustawiony na korektę i mam nadzieję że kolo zrobi to dobrze w końcu wszystko będzie
Buba Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 i jak? ogarnięte? z newsów to słyszałem że WSZYSTKIE zawory N75 które są teraz sprzedawane są takie same :gwizdanie: nie ma już z końcówką J tylko F to ciekawe bo ja ostatnio kupowalem n75 i kupilem wlasnie J moze mowa byla o dv? bo te faktycznie wystepuja tylko w jednej wersji od jakiegos czasu no ja wczoraj gadałem ze sprzedawcą bo kupowaliśmy do a3
Inkognito Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 wymieniłem uszczelkę na DP i nie myślałem ze to będzie miało aż takie znaczenie auto od razu równiej chodzi...
gregor667 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Powodzenia w końcowych modach
Buba Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Powodzenia w końcowych modach żeby z rolek zjechało o własnych siłach :gwizdanie:
Inkognito Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Powodzenia w końcowych modach żeby z rolek zjechało o własnych siłach :gwizdanie: dzięki chłopaki żyję nadzieją że wszystko będzie si do piątku mam czas sprawdzać jeszcze różne podzespoły... co jeszcze podpowiecie??
marcindlug Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 skoro masz nowe dv i n75 to posprawdzaj dokladnie szczelnosc dolotu zarowno przed jak i za turbo, wszystkie podcisnienia
Buba Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 posprawdzaj dokladnie szczelnosc dolotu zarowno przed jak i za turbo zgadzam się
Inkognito Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 skoro masz nowe dv i n75 to posprawdzaj dokladnie szczelnosc dolotu zarowno przed jak i za turbo, wszystkie podcisnienia nowej DV nie mam mały brak funduszu w tym miesiącu... szczelność posprawdzane gdyby DV nie wytrzymywało przy spadku doładowania było by to słychać...???
marcindlug Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 jezeli dv bedzie nieszczelna to auto bedzie zamulone bo nie zostanie osiagniete zalozone doladowanie. jest tez odwrotna opcja - "zapieczona" dv - ale to jest akurat dzwiek tak charakterystyczny ze zwrocilbys na niego uwage
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się