Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Coming/leaving home


Gość -makaveli-

Rekomendowane odpowiedzi

Gość -makaveli-

witam :hi:

chciałbym podłączyć się do instalacji z pakietu oświetlenia a dokładniej do podświetlania nóg z przodu przy otwieraniu drzwi.chodzi o dodatkowe diody które chce zamontować pod progami od zewnątrz samochodu i żeby zapalały się też w momencie otwierania drzwi.prawa strona osobno i lewa osobno.

jak podczepić się pod tą istniejącą już instalacje?? :mysli:

czy tylko podczepić kabelki czy potrzeba będzie coś jeszcze?? :mysli:

podświetlać ma pod przednimi i tylnymi drzwiami jednocześnie...coś ala neony pod samochodem z tym że tutaj ma się zapalać tylko i wyłącznie przy otwieraniu drzwi(diody ,nie neony :cool1: ).

PS jestem laikiem w elektryce :decayed:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 09:48_________________________________________________chodzi o cos takiego...koniecznie zielone po jednej sztuce pod każdymi drzwiami

http://moto.allegro.pl/item1184618017_pasek_swietlny_diodowy_listwa_diodowa_x_24_led.html[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 09:52_________________________________________________oczywiście diody mają być z zewnątrz niewidoczne ....widoczne ma być tylko światlo wieczorem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz pomysly.... zaraz sie tu szum zrobi ze pomysl nie trafiony. Przynajmniej moim zdaniem nie bedzie to wygladac elegancko. Jesli chcesz oswietlic sobie miejsce pod drzwiami to moze lampki jak w BMW E39 czy E38... w boczku biala lampka od spodu. Po otwarciu drzwi oswietla podloze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie będzie to fajnie wyglądać nawet wieczorkiem :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu a masz jakies lampki w drzwiach, ktore po otwarciu zapalaja sie??

Jesli tak to nie ma problemu z pociagnieciem takiej instalki od tych lampek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -makaveli-