Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegar radiowy w A4 B6


MASA

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. U siebie raczej nie mam instalacji zegara radiowego i ciekawi mnie jak wygląda sprawa z sygnałem, gdybym chciał sobie to dorobić i schować moduł pod kierownicą lub też inne miejsce gdzieś z przodu byle by nie ciągać kabli do zderzaków itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. U siebie raczej nie mam instalacji zegara radiowego i ciekawi mnie jak wygląda sprawa z sygnałem, gdybym chciał sobie to dorobić i schować moduł pod kierownicą lub też inne miejsce gdzieś z przodu byle by nie ciągać kabli do zderzaków itd.

Dlaczego myślisz ze nie masz zegara radiowego u siebie ? Chyba to było w standardzie. Na początku tego postu (spoiler) masz opis co i jak podłączyć i zakodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy był zegar zależy od wyposażenia i nie był to standard. zobacz we wlepce jaki masz kod....np U2A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. U siebie raczej nie mam instalacji zegara radiowego i ciekawi mnie jak wygląda sprawa z sygnałem, gdybym chciał sobie to dorobić i schować moduł pod kierownicą lub też inne miejsce gdzieś z przodu byle by nie ciągać kabli do zderzaków itd.

u mnie też nie było, dokupiłem odpowiedni moduł, na początku go schowałem za zegarami i niestety łapał tylko sygnał na otwartym terenie, w mieście gubił go od razu, dokupiłem więc gotową wiązkę od forumowicza i na razie przeciągnąłem na tył, moduł leży niemal na rolecie z tyłu przy oknie i palemka świeci się cały czas, ponoć nowsze moduły zbierają sygnał lepiej, może zakup ten nowszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak sobie odpuszczę. Nie chciał bym żeby leżał sobie gdzieś luźno w aucie, a też taki mały bajer nie jest wart zachodu, aby go po zderzakach ciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak leży bo za jakiś czas będę wykładziny ściągał do dodatkowego wyciszania auta, nie chciało mi się jednej pracy robić 2x, nowszy moduł schowany pod schowkiem pasażera może lepiej będzie odbierał sygnał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam probem. mechaniak grzebal przy kompie bo szukal czemu nie cyka mi klapa gaszaca. teraz po odplaeniu auta nie widze tej antenki radiowej kolo godziny...co moglo sie stac? dodam ze predzej ciagle chodzila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. A mi kiedyś dał kolega model z A3 .zamontowany jest z tylu licznika .Wyglada to jak podkowa i pasował idealnie. Powiem więcej w liczniku było specjalne gniazdo gdzie go się wpinalo .dziala bez zarzutu cały czas. Nie działa w garażu (ale to normalne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to jesczze raz ja. bylem w garazu i pojawila sie juz antenka i auto sie ustawila godz i data wiec naprawilo sie samo ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem u siebie pod deską rozdzielczą na wysokości licznika od strony kierowcy - między licznikiem a tunelem środkowym.

W Białymstoku - bo tam byłem najdalej od nadajnika działa bez zastrzeżeń, nawet w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, i mnie udało się ożywić puste miejsce wyświetlacza w okienku godziny i daty, kupiłem używkę nr 8K0919145A i wstawiłem w miejsce 4B0919145B, antenka pokazała się na drugi dzień gdy wyjechałem na miasto, data i godzina ustawiła się sama, i fajnie, jak jest niech działa, dzięki za takie tematy na forach, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, okazało się wg wyposażenia, że i ja powinienem posiadać taki moduł (U2A), ale rzecz jasna on nie działał (4B0 919 145 A). Po zapoznaniu się z tym wątkiem, kupiłem moduł 8K0 919 145 A i go zamontowałem. Niestety, od wczoraj we Wrocławiu antenka mi się nie pojawiła. Po zmianie modułu odłączany był akumulator, wyciągany bezpiecznik nr 15, ustawiany zegar na 2:58 oraz zmieniałem kodowanie na chwilę, by od razu przywrócić w licznikach na 31001. Niestety, palmy jak nie było, tak nie ma, co jeszcze sprawdzić? A może coś źle robię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, okazało się wg wyposażenia, że i ja powinienem posiadać taki moduł (U2A), ale rzecz jasna on nie działał (4B0 919 145 A). Po zapoznaniu się z tym wątkiem, kupiłem moduł 8K0 919 145 A i go zamontowałem. Niestety, od wczoraj we Wrocławiu antenka mi się nie pojawiła. Po zmianie modułu odłączany był akumulator, wyciągany bezpiecznik nr 15, ustawiany zegar na 2:58 oraz zmieniałem kodowanie na chwilę, by od razu przywrócić w licznikach na 31001. Niestety, palmy jak nie było, tak nie ma, co jeszcze sprawdzić? A może coś źle robię?

Mam ten sam problem. Nowy moduł z ASO , resety, ustawianie zegarka czy odłączanie aku nic nie daje. Powiedzcie mi do której kostki w liczniku jest podpięty moduł ???

A czy vagiem moge sprawdzic czy działa mi moduł ???

Edytowane przez miikii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla zegarka jest oddzielna kostka w liczniku. Sprawdź te 3 kable czy jest przewodzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: no to jutro się biorę za licznik. gdzieś w tym wątku było opisane jak się do niego dostać tak ??? dobrze pamiętam ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedziałający moduł nie wykazuje żadnych błędów na VAG. Ja kupiłem nowy w ASO i zadziałał, bo używka z Allegro była o kitu :( Co konkretnie potrzebujesz? Jak zdjąć licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. będę go ściągał by zobaczyć co i jak jest podłączona ta kostaczka od licznika do modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opuść maksymalnie i wysuń kierownicę. Następnie zdejmujesz ten czarny plastik w liczniku znajdujący się między przyciskami Mode a przyciskiem serwisowym. Pod nim są dwa torxy - odkręcasz je. Po tych czynnościach zdejmij osłonę bezpieczników, włóż rękę i wypchnij licznik :wink:

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opuść maksymalnie i wysuń kierownicę. Następnie zdejmujesz ten czarny plastik w liczniku znajdujący się między przyciskami Mode a przyciskiem serwisowym. Pod nim są dwa torxy - odkręcasz je. Po tych czynnościach zdejmij osłonę bezpieczników, włóż rękę i wypchnij licznik :wink:

Bardzo konkretnie mi odpowiedziałeś . wielkie dzięki :D jutro działam.

no i działa :banan: kosteczka nie była podłączona do licznika. podłączyłem ją, zrobiłem reset ,zegar na 2:55 i po 10 min mam idealny automatyczny czas. dzięki chłopaki :hi:mieć palemkę BEZCENNE :decayed:

Edytowane przez miikii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...