Mat.Rynio Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Hej. U siebie raczej nie mam instalacji zegara radiowego i ciekawi mnie jak wygląda sprawa z sygnałem, gdybym chciał sobie to dorobić i schować moduł pod kierownicą lub też inne miejsce gdzieś z przodu byle by nie ciągać kabli do zderzaków itd.
silnik Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Hej. U siebie raczej nie mam instalacji zegara radiowego i ciekawi mnie jak wygląda sprawa z sygnałem, gdybym chciał sobie to dorobić i schować moduł pod kierownicą lub też inne miejsce gdzieś z przodu byle by nie ciągać kabli do zderzaków itd. Dlaczego myślisz ze nie masz zegara radiowego u siebie ? Chyba to było w standardzie. Na początku tego postu (spoiler) masz opis co i jak podłączyć i zakodować.
GreGoriO Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 czy był zegar zależy od wyposażenia i nie był to standard. zobacz we wlepce jaki masz kod....np U2A
Mat.Rynio Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Dokładnie. U mnie jest tylko U1A czyli brak zegara radiowego.
Gość Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Hej. U siebie raczej nie mam instalacji zegara radiowego i ciekawi mnie jak wygląda sprawa z sygnałem, gdybym chciał sobie to dorobić i schować moduł pod kierownicą lub też inne miejsce gdzieś z przodu byle by nie ciągać kabli do zderzaków itd. u mnie też nie było, dokupiłem odpowiedni moduł, na początku go schowałem za zegarami i niestety łapał tylko sygnał na otwartym terenie, w mieście gubił go od razu, dokupiłem więc gotową wiązkę od forumowicza i na razie przeciągnąłem na tył, moduł leży niemal na rolecie z tyłu przy oknie i palemka świeci się cały czas, ponoć nowsze moduły zbierają sygnał lepiej, może zakup ten nowszy ?
Mat.Rynio Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Chyba jednak sobie odpuszczę. Nie chciał bym żeby leżał sobie gdzieś luźno w aucie, a też taki mały bajer nie jest wart zachodu, aby go po zderzakach ciągać.
Gość Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 u mnie tak leży bo za jakiś czas będę wykładziny ściągał do dodatkowego wyciszania auta, nie chciało mi się jednej pracy robić 2x, nowszy moduł schowany pod schowkiem pasażera może lepiej będzie odbierał sygnał
hidden22 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam panowie mam probem. mechaniak grzebal przy kompie bo szukal czemu nie cyka mi klapa gaszaca. teraz po odplaeniu auta nie widze tej antenki radiowej kolo godziny...co moglo sie stac? dodam ze predzej ciagle chodzila
mirget Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Cześć. A mi kiedyś dał kolega model z A3 .zamontowany jest z tylu licznika .Wyglada to jak podkowa i pasował idealnie. Powiem więcej w liczniku było specjalne gniazdo gdzie go się wpinalo .dziala bez zarzutu cały czas. Nie działa w garażu (ale to normalne).
hidden22 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam to jesczze raz ja. bylem w garazu i pojawila sie juz antenka i auto sie ustawila godz i data wiec naprawilo sie samo ;d
CzarekJ Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Ja zamontowałem u siebie pod deską rozdzielczą na wysokości licznika od strony kierowcy - między licznikiem a tunelem środkowym. W Białymstoku - bo tam byłem najdalej od nadajnika działa bez zastrzeżeń, nawet w garażu.
miron 667 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 witam, i mnie udało się ożywić puste miejsce wyświetlacza w okienku godziny i daty, kupiłem używkę nr 8K0919145A i wstawiłem w miejsce 4B0919145B, antenka pokazała się na drugi dzień gdy wyjechałem na miasto, data i godzina ustawiła się sama, i fajnie, jak jest niech działa, dzięki za takie tematy na forach, pozdrawiam
nitroo Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Panowie, okazało się wg wyposażenia, że i ja powinienem posiadać taki moduł (U2A), ale rzecz jasna on nie działał (4B0 919 145 A). Po zapoznaniu się z tym wątkiem, kupiłem moduł 8K0 919 145 A i go zamontowałem. Niestety, od wczoraj we Wrocławiu antenka mi się nie pojawiła. Po zmianie modułu odłączany był akumulator, wyciągany bezpiecznik nr 15, ustawiany zegar na 2:58 oraz zmieniałem kodowanie na chwilę, by od razu przywrócić w licznikach na 31001. Niestety, palmy jak nie było, tak nie ma, co jeszcze sprawdzić? A może coś źle robię?
miikii Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Panowie, okazało się wg wyposażenia, że i ja powinienem posiadać taki moduł (U2A), ale rzecz jasna on nie działał (4B0 919 145 A). Po zapoznaniu się z tym wątkiem, kupiłem moduł 8K0 919 145 A i go zamontowałem. Niestety, od wczoraj we Wrocławiu antenka mi się nie pojawiła. Po zmianie modułu odłączany był akumulator, wyciągany bezpiecznik nr 15, ustawiany zegar na 2:58 oraz zmieniałem kodowanie na chwilę, by od razu przywrócić w licznikach na 31001. Niestety, palmy jak nie było, tak nie ma, co jeszcze sprawdzić? A może coś źle robię? Mam ten sam problem. Nowy moduł z ASO , resety, ustawianie zegarka czy odłączanie aku nic nie daje. Powiedzcie mi do której kostki w liczniku jest podpięty moduł ??? A czy vagiem moge sprawdzic czy działa mi moduł ??? Edytowane 30 Września 2014 przez miikii
biggman Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 dla zegarka jest oddzielna kostka w liczniku. Sprawdź te 3 kable czy jest przewodzenie
miikii Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 no to jutro się biorę za licznik. gdzieś w tym wątku było opisane jak się do niego dostać tak ??? dobrze pamiętam ???
nitroo Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Niedziałający moduł nie wykazuje żadnych błędów na VAG. Ja kupiłem nowy w ASO i zadziałał, bo używka z Allegro była o kitu Co konkretnie potrzebujesz? Jak zdjąć licznik?
miikii Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 tak. będę go ściągał by zobaczyć co i jak jest podłączona ta kostaczka od licznika do modułu.
nitroo Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Opuść maksymalnie i wysuń kierownicę. Następnie zdejmujesz ten czarny plastik w liczniku znajdujący się między przyciskami Mode a przyciskiem serwisowym. Pod nim są dwa torxy - odkręcasz je. Po tych czynnościach zdejmij osłonę bezpieczników, włóż rękę i wypchnij licznik Edytowane 30 Września 2014 przez nitroo
miikii Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Opuść maksymalnie i wysuń kierownicę. Następnie zdejmujesz ten czarny plastik w liczniku znajdujący się między przyciskami Mode a przyciskiem serwisowym. Pod nim są dwa torxy - odkręcasz je. Po tych czynnościach zdejmij osłonę bezpieczników, włóż rękę i wypchnij licznik Bardzo konkretnie mi odpowiedziałeś . wielkie dzięki jutro działam. no i działa kosteczka nie była podłączona do licznika. podłączyłem ją, zrobiłem reset ,zegar na 2:55 i po 10 min mam idealny automatyczny czas. dzięki chłopaki :hi:mieć palemkę BEZCENNE Edytowane 1 Października 2014 przez miikii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się