Wojtas Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Wreszcie się udało zrobić jakieś zdjątka. A tu już mija prawie drugi miesiąc jak na placu stoi moja śliczniutka "prawie jak S4". Ba , nawet w briefie ma napisane S4 ! Tak naprawdę to z S4 ten samochodzik ma tylko pełną oryginalną sportową zawiechę no i ... znaczki. Autko jest z 1998 roku i ma przejechane 113 tyś (!) sprawdzone na wszelkie sposoby w mocno zaprzyjaźnionym serwisie. Dodatkowo jest klimatyzacja, BOSE, ABS. Ja dołożyłem grill i obudowy lusterek, trochę koła mi nie leżą ale wszystko w swoim czasie..... Pozdrowienia dla Klubowiczów !!! http://img381.imageshack.us/img381/9158/dsc00123eu0.jpg http://img381.imageshack.us/img381/2373/dsc00124ec2.jpg http://img381.imageshack.us/img381/8501/dsc00126wm3.jpg http://img381.imageshack.us/img381/183/dsc00127qp2.jpg http://img381.imageshack.us/img381/4563/dsc00128qs9.jpg http://img381.imageshack.us/img381/290/dsc00129au9.jpg http://img381.imageshack.us/img381/6134/dsc00130ik7.jpg http://img381.imageshack.us/img381/1208/dsc00131pk8.jpg http://img381.imageshack.us/img381/2975/dsc00132xk4.jpg http://img381.imageshack.us/img381/4143/dsc00133mj1.jpg http://img381.imageshack.us/img381/3628/dsc00137rj2.jpg http://img381.imageshack.us/img381/9447/dsc00138mt7.jpg http://img381.imageshack.us/img381/557/dsc00141tp0.jpg http://img381.imageshack.us/img381/7541/dsc00142qe7.jpg
ykk Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autko ladne tyle ze: 1. Dlaczego przod ma poliftowy? (lampki, zderzak przedni) 2. To drewno w srodku jakos nie przypadlo mi do gustu. 3. Grill tak samo.. 4. Obniz! 5. Co ma z Eski? Poza kierownica? Ale ogolnie autko sie pieknie prezentuje. :th: oraz No i ten automat.. Nie wolalbys manuala..?
Piotrek98igo Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 znaczek S4 sciagnij prosze,bo to auto nie ma nic wspolnego z S4 poza kiera i V6! nie robmy wiochy tak jak to ma miejsce z BMW Mpower (samych Mpowerow w Polsce jest wiecej niz sztuk wyprodukowanych na calym swiecie) ogolnie auto bardzo ladnie sie prezentuje tylko szkoda ze automat,a i to drewno sie gryzie troche...
Gość spedyt Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ładny sedan Można go ładnie obniżyć bo stoi bardzo wysoko
Gość nuti Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ładny sedanik, felgi fajne, silnik V6 miodzio tylko szkoda ze automat, przy tych parametrach no i fakt dlaczego maszprzód po II lifcie, autko było robione ?
Reggi Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 ogolnie ładne autko ..widze ze jeszcze rameczki na zegarch To drewno sredniawo pasuje , ogolnie to fajne skóry w srodku , rameczki chromowane .. Tylko do tych felg przydało by sie troszke w dół z S4 to tylko widze kierownice i znaczki ktore jak juz pisali koledzy , sredniawo pasuja :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Posłuchaj rad kolegów i bedzie dobrze. Fela by była ok. tylko rozmiar wieksza. BTW zawiecha S4 to to napewno nie jest. Ale fajne autko jest :th: a moze być
TTom3k Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Bardzo ladnie sie prezentuje tylko zdejmij znaczek s4 z tylu bo faktycznie wies...ten s-line z przodu mozesz sobie zostawic ;] A to drewno w srodku jakies badziewne ..;/
gigiindahouse Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Automat jest git wiem o czym gadam jezdzilem 2 lata automatem i na trasach czy to w korkach wygoda jakich malo. A odnosnie auta, to fajnie sie prezentuje lekko obniz i zrob cos z tym drewnem na konsoli reszta drewna ok. Pozdrawiam.
malcolm25 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Z plusow to przód po lifcie, kolor i Quattro, takie jak u mnie i motor V6. Z minusow to badziewiaste i kolace w oczy drewniane wykonczenie, zwlaszcza konsoli srodkowej orz znaczek S4 z tylu. Taki przywilej moim zdaniem nalezy sie tylko fabrycznym S4. Grill z przodu tez raczej psuje niz nadaje uroku. Listwy i lysterka ok.
Pelex Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Koledzy Ci juz wszystko napisali więc nie bede się powtarzał (ja tez nie widze żeby tu było jakieś sportowe zawiecho no chyba że z all road to sie zgadza)
Wojtas Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2007 :notworthy:Witam, i już wyjaśniam kilka kwestii. Trochę żle zrozumieliście mój slogan "prawie S4" choć S4 brzmi dumnie. Użyłem tego zwrotu w negatywnym jego znaczeniu ! Pierwotny właściciel - Niemiec - chyba leczył jakieś kompleksy bo oprócz "wynalazków" jakie widzimy na zdjęciach wpisał - nie wiem jakim sposobem - do briefa S4 (pewnie jak by miał avanta to byłoby RS4 :> ). Pierwszy właściciel w Polsce nie skorygował tego nadużycia i teraz i w dowodzie i w karcie pojazdu mam S4(!). W US gość to zlał -ja jego zresztą też - nawet nie sprawdzał ale jaja dopiero zaczęły się w ubezpieczalni : facet wertował ze 40 minut te swoje euro i auto taxy Za cholere nie pasowały mu te konie, KWty, te pojemności, skrzynia, zlitowałem się i jakoś poszło : w OC i AC stoi jak ma być. :th: A teraz po kolei: 1. Znaczek z tylnej klapy znika natychmiast jak ktoś podpowie mi jak go bezboleśnie dla samochodziku oderwać bo mi serce pęknie jak zostawię rysę !. Co mycie samochodu o tym myślę ... ale jak .... ale kiedy i jakoś mi przestaje przeszkadzać. Ale wybaczcie, tego znaczka z zegarów nie zdrapię, bo musiałbym to chyba rozkręcać a to się napewno źle skończy dla auta. 2. Auta nie kupiłem z powodu tych znaczków tylko dlatego że zawsze chciałem mieć AUDI a i urzekł mnie stan techniczny tego auta, przebieg, stan zawieszenia, stan tapicerek, silnika, nic nie trzeszczy, nic nie stuka ani w środku ani w zawieszeniu.., tu się należy medal poprzednim właścicielom! 3. [ Dlaczego przod ma poliftowy? (lampki, zderzak przedni)] Auto nie było ani bite ani robione, to są zapędy liftingowe pierwszego właściciela. O tym że są poliftingowe dowiedziałem się buszując po Naszym Forum już po zakupie. Maska albo była malowana albo pochodzi z samochodu o tym samym kolorze, po dokładnym przypatrzeniu widać różnicę. A to co mnie najbardziej wkurza, choć nie dyskwalifikowało auta przy zakupie to sposób wymiany/montażu lamp przednich, fuszera nad fuszerami, lamy drgają sprawiają wrażenie jakby maiały zaraz wypaść , brak silników regulacji wysokości, wisiały kable chyba po pijaku ktoś to robił. Ale zamówiłem już używki silniczki a i może jakieś ksenony wsadzę .. nie wiem , był to jedyny mankament, który zauważyłem podczas oględzin przy zakupie. A że po lifcie, to wtedy nie miałem o tym pojęcia. 4. [To drewno w srodku jakos nie przypadlo mi do gustu. ] No i mi też, ale takie są uroki zakupu aut używanych, zawsze coś nie pasuje. Radość z jazdy mi to rekompensuje, może kiedyś będę kupował w saloonie nówkę to napewno tego plastiku nie będzie choć szczerze Wam się przyznam że na żywo to tak całkiem folklorystycznie nie wygląda, może dlatego że te imitacje drewna są matowe i jasne, nie jest najgorzej ! Może pojeżdżę ze dwadzieścia lat i wtedy będą i do mnie pasowały!! Widziałem w jakiejś oglądanej wcześniej wersji takie na wysoki połysk w kolorze delikatnie mówiąc brązowym i takich faktycznie nie chciałbym mieć. Ale jakby ten samochód je miał to i tak bym go kupił!! mówią że człowie to się w każdym środowisku zaadoptuje. 5. [Automat] Od zawsze miałem manuale i nadal w drugim tym rodzinnym aucie mam manuala, ale jak rodzice dwa lata temu kupili automata to się zakochałem. Wielka wygoda w tych naszych zakichanych korkach, szczególnie na Śląsku, a tu komóreczka, a tu redbulik..... fajnie jest jak druga ręka jest wolna. Zakup podyktowany był tylko wygodnictwem, a i przy szybkich, krętych "odcinkach" specjalnych w naszych miastach fajnie jest trzymać kierę dwoma łapami, kurde czasami to się można zapomnie że to jednak nie plystation. Co do dynamiki to jest lepiej niż ok, nie jestem typem wyścigowca także mi wystarcza, moc silnika wszytko to nadrabia. Pozostaje jeszcze jakaś namiastka w postaci tiptronika no ale kwestia gustu mnie jakoś nie przypadł. Ja wszystkich zachęcam do automatycznej skrzyni ! I jeszcze jedno , według mnie powinna być możliwość zmiany przyciskiem zmieniana trybu pracy skrzyni na "sport". Wprawdzie wchodzi automatycznie w taki tryb gdy silnik osiągnie obroty 6000 ale ciężko jest to utrzymać w mieście. No ale Niemiaszek poszedł w "drewno" i na to nie starczyło. 6. [A to drewno w srodku jakies badziewne ..;/] No nic na to nie poradzę, takie było nie wiem co kierowało gościem który zamawiał i konfigurował ten samochód , może zamówię czarną konsolę ?! A i jeszcze ciekawostka, ta konsola jest faktycznie z drewna !!! To nie jest plastik ! Czego to ludzie nie wymyślą ! 7. Grill. Fakt. Jak kupowałem to był inny, pewnie taki po lifcie, tak jak maska. Chromowa obwódka była pomalowana w kolorze samochodu, nie powiem fajnie to wyglądało ale były połamane kratki i zaczepy, też chyba ktoś chlał jak to robił. Kupiłem taki jaki jest teraz na allegro bo wydawało mi się że będzie pasował i się uzupełniał z lusterekami i listwami chromowych, no może jest przesyt też tak sobie pomyślałem ale łatwo jest ocenić jak się widzi. Od jakiegoś czasu przyglądam się bacznie wszystkim napotkanym A4 B5 - POZDRAWIAM - i tak patrzę co by tu pasowało. Pewnie pomógłby mi post podobny do "Pokażcie swoje fele"... Pojejździmy zobaczymy. 8. [Zawieszenie] No może i mnie poniosło , może źle interpretowałem słowa serwisanta (człowiek się wiecznie spieszy) ale coś jest na rzeczy albo i nie ale w każdym razie auto prowadzi się jak gokart. Może to tylko złudzenie jak się przesiadam z mondeo kombi ale mam wrażenie że nawet w hondzie accord type-r bardziej bujało. A może to quattro? Nigdy wcześniej nie miałem przyjemności pomykać quattro. Chętnie bym obniżył zawieszenie ale proszę mi powiedzieć jakie elementy trzeba wymienić i od czego zależy wielkość obniżenia. Proszę o wskazanie mi jakiegoś postu na ten temat. Robiłem różne rzeczy w samochodach ale na obniżenie zawieszenia nie wpadłem. Zauważyłem, że w wielu opiniach doradzacie taki manewr. O ile jest bezpiecznie obniżyć na nasze drogi? Czy będzie tylko niżej czy też bardziej twardo? Proszę o pomoc bo w tym temacie jestem zupełnie zielony, w AUDI zresztą też. 9. [Koła] Czy większ? hm, jeżeli nie musiałbym zmniejszać profilu to owszem bo nie założę profilu 40mm. Prostowanie felg murowane dwa razy w miesiącu a jak są z jakiejś niższej półki to raz w tygodniu. Także pytanie czy 18 cale i profil 45 mm nie będą obcierały? I jeszcze bardzo ważna kwestia : spotkałem się z opinią że w tym modelu z automatyczną skrzynką konieczne jest założenie mniejszych 16 to calowych felg.Że niby komputer błędnie zczytuje prędkość kół i automat głupieje co w końcu prowadzi do jego uszkodzenia. Proszę o fachową poradę w tej kwesti. Bo jakoś nie bardzo mi sie uśmiecha naprawa tiptronika. Pozdrawiam Wszystkich. Idę opić to "drewno"
pet3r Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 z ta konsola i tak nikt Ci nie uwierzy - juz kilku osobom probowalem wmowic, ze nie jest to plastik, tylko drewno - na nic drewno podobno jest tylko w Bentleyach i Maybachach a co do felg i automatu - niezlych glupot ktos Ci naopowiadal... auto bardzo ladne, w szczegolnosci silnik i naped, wnetrze tez bajka (wliczajac listwy, podoba mi sie ten odcien) a i kolorek niczego sobie. nie lezy mi zawias (wyglada na serie, przydaloby sie puscic autko z 3 cm w dol), wydech (jakis mikroskopijny, seryjny jest ladniejszy) i grill - wg mnie za duzo chromu. a automacik - moze byc, jestem przyzwyczajony do automatu i dobrze mi sie z nim jezdzi, chyba tez naleze do kategorii wygodnickich chociaz wsiadajac w auto z manualem, od razu mam ogromna ochote zlapac za dzwignie i pojezdzic nia po sciezkach od jedynki, do piatki lacznie ze wstecznym co do znaczka S4 - sprobuj 'podciac' go zylka.
LEoo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ło żesz w morde, ale zes sie rozpisal heheeh...autko ladne, drewno nie ladne, felgi osobiscie mi nie leza. Ogolnie bardzo ladna audiczka....gratuluje i ciesz sie nia ile mozesz:)
Wojtas Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 znaczek S4 sciagnij prosze,bo to auto nie ma nic wspolnego z S4 poza kiera i V6! nie robmy wiochy tak jak to ma miejsce z BMW Mpower co do znaczka S4 - sprobuj 'podciac' go zylka. Dięki Kolego ! Nie miałem żyłki użyłem nitki, krótka polerka i jest git! :th: oba znaczki w głębokiej szufladzie !!! Tak na marginesie , o kierownicy z S4 nikt nigdzie nie pisze, że to wiocha, trąci trochę brakiem konsekwencji. Hm , z tymi kołami coś musi być na rzeczy bo w kilku postach użytkownicy narzekają że im liczniki inaczej wskazują po zamianie kół na mniejsze/większe.
Gość Murzyn Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 S a S-line to jednak dosc znaczna roznica. Kierownica jest wlasnie z tego pakietu stylistycznego
Gość MorgothV8 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Quattro --> miodzio Automat --> miodzio V6 --> miodzio Idealna A4 moim zdaniem (silnik, napęd, skrzynia)
audia4s4 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Fajna A4 i dobrze ze automat,śwetna jazda z automacikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się