ALBINEK Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Cześć ! chcę opisać swoja podróż do PL i z powrotem ,zużycie paliwa ,średnią prędkość , i jestem ciekawy jak to wygląda u innych. Wyjechałem do PL z Bradford koło Leeds 30 Lipca 2010 o godz.18.00. Prom miałem z Dover 0.50. Do Dover dotarłem o 23 ej.Miałem chwilę na odpoczynek. Do Polski jechałem do Jedliny Zdrój koło Wałbrzycha.Dotarłem tam o godzinie 16-ej.Po drodze zrobiłem sobie godzinną przerwę na sen.Cała podróż do PL zajęła mi 22 godziny.Odległość jaką przejechałem w tym czasie to 1800 km. Droga powrotna była podobna ale nie co dłuższa bo po zjeżdzie z promu w UK ujechałem 200 km i musiałem się przespać. Spałem 2 godziny po czym ruszyłem w dalszą drogę.Droga powrotna zajęła mi podobnie 23 godz. Od wyjazdu z Bradford do PL , jazda na wczasy nad morze do Międzyzdroji przez Niemcy i powrót do UK zrobiłem 5040 km. Średnie zużycie paliwa 5.6 l. Średnia prędkość 96 km/h. Myślę że to dobry wynik a jak wyszło to u innych ? Podsumowanie: Dystans 5040 km. Średnie zużycie paliwa 5.6 l. Średnia prędkość 96 km/h. Odległość z UK do PL 1800 km. Czas przejazdu :prom ,przerwy 22 godz.
Buszek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ja kolo miecha temu trasa z elblaga do londynu ok 1690km Wyjazd o 11 z elblaga, 20 postoj w hannover'ze, 23 wyjazd, prom o godz 8, ok 12 londyn. Srednie spalanie to 9,2l wg fis. Predkosc na trasie tak do 130km/h. Tankowane elblag, slubice, dotankowac musialem we francji bo niemcy za szybko przejechane bo korcilo Podroz ok 25h w tym 3h w raichu u brata no i rozne postoje 30min i prom
ALBINEK Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ja jak zatankowałem na przejściu granicznym w Olszynie to dojechałem do Calais i miałem jeszcze na 90 km. Po zjeżdzie w Dover zatankowałem i weszło 63 l.
kris_lpgcars Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja do swojego tyle leje jak juz mam w zbiorniku sahare czy moze b7 ma wiekszy zbiorniczek
ALBINEK Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 70 litrów zbiorniczek , tak mi wychodzi.
CWK_S_L_A_Y Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja przez wszystkie wyjazdy do PL tylko w sumie raz monitorowałem jak wyszło w kwestii Paliwo/Kilometry ...A więc w zeszłym roku zimą wyglądało to tak: Dystans - 1310km Średnia pręd. - 99km/h Średnie spal. - 6,6l Czas Przejazdu - 13h33min + 2h Prom Wszystkie dane oczywiście wg FIS-a a więc czas kiedy włączony był silnik itp, a w tym także korek w Niemczech około 1.5h (nic tak nie meczy jak wolne poruszanie sie na autostradzie) ... Nie Robię w sumie zadnych postojów-jedynie szybkie WC i jazda dalej. Gdyby Nie Grzanie po Europie 160-190km/h pewnie i spalanie byłoby dużo niższe ... Ale jak tam jechac wolniej?! Gdyby nie pełne załadowanie auta pewnie jechałbym non stop na max ...
ALBINEK Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Niezłe osiągi . Ja przez UK mam prawie 500 km. Od Dover do domu 1300 km.
CWK_S_L_A_Y Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ja mam w sumei troche blizej niz 1300km, ale prez zamknieta autostrade przy berlinie ( z tego co pamiętam) musieliśmy jechac jakimis dziwnymi objazdami i non stop w korku bleeee ... Jednak od tankowania w Dover ropy wystarcza mi prawie do Granicy w Kołbaskowie. Leje jednak po drodze w niemcowni za kilka groszy bo nie ma co ryzykować...
Młody_drog Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ja nie wiem jak wy macie takie małe spalania, ja 3 tygodnie temu wróciłem z Polski. Jechałem Świnoujście - Drogheda (około 1900km). Wyjechałem o 18 w sobotę, o 18:30 w niedzielę byłem w domu, spałem tylko na promach, niestety jechałem sam więc nuda, co do spalania to mogę powiedzieć wam tak, całe niemcy (średnia prędkość 166km/h) zrobiłem ze średnim spalaniem ponad 8l/100. Potem już trochę przystopowałem, Anglię zrobiłem ze spalaniem około 5.5-6/100 ale jechałem spokojnie 120-140km/h Ile paliwa spaliłem to nie wiem, ale zrobiłem ponad 5000km w niecałe 3 tyg
iwadrian Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Niezłe osiągi . Ja przez UK mam prawie 500 km. Od Dover do domu 1300 km. ja robię dokładnie tą samą trasę i takspalanie 5.9 średnia prędkość 98km/h czas przejazdu z promem i przerwami 23h Tankując w Dunkierce dojeżdżam spokojnie do granicy polsko- niemieckiej w Olszynie i mam paliwa na ok 70 km
ALBINEK Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 No tak przecież mieszkamy koło siebie .W Olszynie zostaje mi paliwa na około 100km..Czyli zużycie mamy takie same .
Buszek Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Londyn - Hannover - Elblag Wyjechalem ok 5-6 rano z Londynu, na 8 mialem prom; W Hannoverze bylem o 19, 2godziny korek w Antwerpen, 1godzina korek gdzies w niemczech Kimanie u brata wyjechalem na drugi dzien o 5 rano, w polsce bylem o 18 na miejscu, korek 1 godzina za slubicami; Spalanie autkiem zszedlem do 9,3l srednio staralem sie trzymac okolice 130, w polsce niestety w moich okolicach 50-70 poniewaz gololedz okropna, czas przejazdy przez polske z Hannoveru taka sama jak z Londynu do Hannoveru Pozdrawiam
ALBINEK Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 Dobrze jest zatrzymać się tak jak Ty na noc.Ja też mam rodzinę w Hannover jak jadę autem to robię u nich 2 godz. przerwę na obiadek i potem dalej w drogę .Siedzenie mnie pali siedzieć dłużej.
krzysiek23 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 u mnie trasa 900km asker-oslo-ystad(szwecja)-PROM do Swinoujscia-Swidwin..........powrot taki sam pod wzgledem spalania jestem chyba maniakiem caly czas kontroluje i obczajam FIS ale fis a rzeczywiste spalanie to 2 rozne bajki........ napisze kilka przykladow te co pamietam trasa ciagle ta sama praktycznie caly czas autostrada... predkosci do 120km/h felgi 15 zima...temp.w NORGE -15/-17st.C SZWECJA I POLSKA cos kolo -8 spalanie(wszystko wg.fisu)przy ruszaniu 7,5l-dojazd do PL spadek na fisie az do 4.5l zbiornik starczyl na cos kolo 1100km lato felga 19" temp.po 23-26st.C pred.non stop po 140-170km/h glownie 160-170km/h czasami wiadomo ze nie dalo sie tyle spalanie na poczatku 5,1l koncu 4,2lzbiornik pelny starczyl mi ledwo na 800km powrot te same parametry tylko predkosc 120-130km/h max. poczatek....4,5l-na koncu w norge 3,8l przejechane na zbiorniku 1050km, fis prawie ciagle pokazywal podobnie a spalanie na zbiorniku wychodzilo calkiem inaczej auto przewaznie mam zaladowane i w jedna i druga strone,takich przykladow zapamietalem wiecej mialem fele 17" potem 18" i teraz 19" zima ciagle 15" ale dlugo by pisac ostatnio chcialem robic zdjecia co godzine zeby bylo widac ile spalanie schodzi co jaki czas bo jest wiele opini co do oszczednosci disla(i ludzie nie wierza zeFIS moze pokazac spalanie 3.8l) ale nie chcialo mi sie wyciagac z bagaznika aparatu moze kiedys pstrykne taka sesyjke....czyli u mnie oszczednosci byly do120km/h - 130km/h powyzej 3000obr/min czyli predkosci po 150-170km/ spalal jak smok i bak wystaraczal ledwo na ta trase lub musialem lekko dotankowac auto seria bez modyfikacji
ALBINEK Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 No to wychodzi że Fis swoje a autko swoje .
krzysiek23 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 do 120km/h wyliczajac ilosc litrow kilometry itp. wychodzi blisko wyniku ale juz powyzej tych predkosci te wyniki z fisa nie maja racji bytu
ALBINEK Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 Jak będę następnym razem jechał do PL. to sprawdzę ile faktycznie pali i jak to wychodzi na fisie.
_Makki_ Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 To moze ja nasz wypad do PL troche opisze:) Oto trasa: Wiec ruszyszlem z pracy z rafinerii 22 grudnia do domu po zone i psa:) 160km przez Bergen dalej na poludnie Norwegii, po drodze prom przez fiord i te pe.. Zonka zapakowana ze psem wiec dalej na poludnie 170km do Stavanger na prom do Hirtshals w Danii. Prom 12godzin, doplynelismy do zasypanej Danii 23 grudnia. Dunczyki niczym zaskoczeni sniegiem w grudniu - calkowity paraliz. Marznacy snieg, oblodzona autostrada ale jak 2 pasy byly odsniezone do dalo sie jechac, ja tam lecialem lewym na moich Nokian'ach tak do 110km/h. W Danii gorek nie ma wiec spoko. Do czasu kiedy naprawde zaczelo byc hardcorowo slisko i przy delikatym dotykaniu hamulca auto tracilo calkowicie przyczepnosc. Wtedy brakowalo mi typowych norweskich zimowek z inna mieszanka gumy i miekkim bieznikiem. Co chwila samochody albo z jednej strony autostrady albo z drugiej poparkowane albo w rowie. Najwieksze zamieszanie wprowadzaly oczywiscie Tiry, albo polamane w 1 albo na barierkach.. Nigdy jeszcze nie widzialem tylu aut zaparkowanych na autostradzie, w rowach albo na bajerkach. Tutaj jeden ktory sie zlozyl na naszych oczach: 450km przez Danie jakos przelecialo i mialem nadzieje ze u Niemcow bedzie lepiej. Bylo podobnie, na niektore parkingi nie dalo sie wogole wjechac a na dojazdach do stacji benzynowych ludzie sie zakopywali. Niekiedy tylko jeden pas byl przejezdy wiec szlo to wszystko jak krew z nosa. Do Poznania dojechalismy po 18 godzinach, gdzie normalnie w lecie robia to trase na luzie w 9 max 10godzin. Dokladnie 1090km. W Polsce troche pojezdzilem, Radom, Krakow, Male Ciche, Zakopane, Wroclaw, Poznan, Warszawa pozniej jeszcze raz Wroclaw. Powrot 9 stycznia z Poznania ta sama droga do Hirtshals na prom z Danii do Norwegii. Lacznie zrobilem 5140km, spalanie na calym odcinku 8,2l i srednia 71km/h.. Z Poznania do Hirtshals i pozniej do domu, okolo 1300km, srednia 119km/h i spalanie srednie 7,6l. Moj FIS przeklamuje nawet do 1,5l na 100km.
ALBINEK Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ładny opis i jeszcze foto story super
krzychu-trn Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Super opisujecie swoje trasy. Ja za jakiś czas będę leciał do Niemiec około 1000 km również opiszę jak się trasa powiodła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się