Sebastian1983 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Lawinowo zaczelo sie cos dziac z moim autem, nie ominelo tez silnika i temperatury, jezdzilem roznymi autami, ale 90stopni w ciagu 5min lub nawet mniej, to chyba nie jest normalny objaw, doslownie, zapalenie auta przejechanie kilku metrow za brame parkingu, zatrzymanie zapalonego auta, zamkniecie bramy, i ruszenie, po przejechaniu delikatna noga (tj zmiana biegow do 2 tys obr) doslownie okolo 1km, i mam 90 stopni.... Druga sprawa, w trakcie jazdy mam non stop 90st, nie zmniejsza sie ona ani na moment, jedynie rosnie w momencie gdy jade wolniej, wzrasta do 100st przy wolnej jezdzie, ale najciekawsze jest to, ze zapalone auto ... mające 90stopni, na postoju nie pilowane, zostaje zgaszone, a po 10min przekreceniu kluczyka, temperatura bliska 120 stopni .. to juz chyba nie jest normalny objaw, tak po mojemu grzanie sie silnika na postoju to jakas awaria .. po zapaleniu auta, i przejechaniu oklo 300/400metrow temperatura wraca do swoich 90st... jakies rady ?
andrzej_1970 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wpierw trzeba odpowietrzyć dobrze układ chłodzenia nastepnie sprawdzić termostat a jak to nie pomoże to zostaje pompa wody, słabo gania płyn jest uszkodzona.
seban111 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam mam podobne objawy mi w ASO powiedzieli ze to ze na zgaszonym silniku nabiera temp to niby normalne bo wtedy płych z chłodnicy odbieraciepło z oleju ale zaznaczyli ze w moim modelu z 1996r niema tego systmu ze po zgaszeniu samochodu przez jakis czas działa wentylator i wtedy niby schładza i jak do tej pory tez tego nie przewalczyłem i odpowietrzanie nie pomogło itd generalnie w ASO powiedzieli ze to nic strasznego mi w sumie nie dogrzła sie do 120 ale do 155 stoppni ale przy takiej wartosci to chyba zadna różnica. A jak u cibie z pompa wody ??????
NikoA4 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ja bym najpierw dobrze odpowietrzył jak już wspomniał kolega andrzej_1970,w sam naprawiam jest to dobrze opisane.
M_ILES Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Koledzy maja racje, odpowietrzyc uklad, jesli nie bedzie poprawy to pompa wody do wymiany (sam zobaczysz kolego w jakim jest stanie, wirnika to pewnie juz nie ma od dawna).
ynterprajs Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 jak by byl zapowietrzony to by bulgotalo i w srodku by bylo slychac!
Sebastian1983 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 problemem jest uszkodzony wskaznik a co za tym idzie pewnie cale zegary z deski rozdzielczej.. podlaczone pod vag wskazuje 87 / 90 a wskaznik swiruje z 60 do 120 i spowrotem ... i tylko piszczy ze sie gotuje, a tak naprawde nic sie nie dzieje, przelutowanie kostki z tylu we wskaznikach tylko pogorszylo sprawe. wariuje jak chce.
danielom Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 bo masz tylko uszkodzony czujnik g2/g62 w ktorym padla jedna sekcja odpowiedzialna za wskazanie na zegarach. tylko ori, 105zł.
WhiteBeezy Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Czujnik, a może pompa wody, a może siadł ci ten wiatraczek plastikowany w pompie, chociaż przy takich odczytach to sprawdziłbym czujnik.
Sebastian1983 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 ale ja wymienilem ten czujnik na silniku ... mam nowy, i dalej d*pa.. ---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ---------- podobny objaw mam z wskaznikami od benzyny, zatankuje to pali sie rezerwa, jak paliwo jest na wykonczeniu to pali sie ponad caly bak.. i sobie lata jak chce... te dwa male wskaniki mi zwariowaly od temp i paliwa.
Sebastian1983 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 vag pokazuje odpowiednia ilosc benzyny i odpowiednia temperature ... inna niz wskazania na wskaznikach
ja74687 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 To ja bym stawiał na licznik, bo jak VAG pokazuje dobrze to znaczy że czujniki wskazują dobrze Może popatrz na kable dochodzące do licznika może coś z nimi jest nie tak ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ---------- A może jeszcze coś z termostatem masz nie tak:) zobacz czy jak masz te 120 stopni to czy chłodnica jest ciepła Sam już nie wiem co doradzić
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 termostat tez wymieniony ... razem z czujnikiem.
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 jestem w trakcie szukania licznikow z pelnym fisem...
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 nie mam zadnego fisa ...... golas.... temperature mam tylko na wyswietlaczu (polift)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się