Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Szybkie nagrzewanie i wysoka temperatura silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lawinowo zaczelo sie cos dziac z moim autem, nie ominelo tez silnika i temperatury, jezdzilem roznymi autami, ale 90stopni w ciagu 5min lub nawet mniej, to chyba nie jest normalny objaw, doslownie, zapalenie auta przejechanie kilku metrow za brame parkingu, zatrzymanie zapalonego auta, zamkniecie bramy, i ruszenie, po przejechaniu delikatna noga (tj zmiana biegow do 2 tys obr) doslownie okolo 1km, i mam 90 stopni....

Druga sprawa, w trakcie jazdy mam non stop 90st, nie zmniejsza sie ona ani na moment, jedynie rosnie w momencie gdy jade wolniej, wzrasta do 100st przy wolnej jezdzie, ale najciekawsze jest to, ze zapalone auto ... mające 90stopni, na postoju nie pilowane, zostaje zgaszone, a po 10min przekreceniu kluczyka, temperatura bliska 120 stopni .. to juz chyba nie jest normalny objaw, tak po mojemu grzanie sie silnika na postoju to jakas awaria .. po zapaleniu auta, i przejechaniu oklo 300/400metrow temperatura wraca do swoich 90st...

jakies rady ?

Opublikowano

Wpierw trzeba odpowietrzyć dobrze układ chłodzenia nastepnie sprawdzić termostat a jak to nie pomoże to zostaje pompa wody, słabo gania płyn jest uszkodzona.

Opublikowano

Witam mam podobne objawy mi w ASO powiedzieli ze to ze na zgaszonym silniku nabiera temp to niby normalne bo wtedy płych z chłodnicy odbieraciepło z oleju ale zaznaczyli ze w moim modelu z 1996r niema tego systmu ze po zgaszeniu samochodu przez jakis czas działa wentylator i wtedy niby schładza i jak do tej pory tez tego nie przewalczyłem i odpowietrzanie nie pomogło itd generalnie w ASO powiedzieli ze to nic strasznego mi w sumie nie dogrzła sie do 120 ale do 155 stoppni ale przy takiej wartosci to chyba zadna różnica. A jak u cibie z pompa wody ??????

Opublikowano

Koledzy maja racje, odpowietrzyc uklad, jesli nie bedzie poprawy to pompa wody do wymiany (sam zobaczysz kolego w jakim jest stanie, wirnika to pewnie juz nie ma od dawna).

Opublikowano

problemem jest uszkodzony wskaznik a co za tym idzie pewnie cale zegary z deski rozdzielczej.. podlaczone pod vag wskazuje 87 / 90 a wskaznik swiruje z 60 do 120 i spowrotem ... i tylko piszczy ze sie gotuje, a tak naprawde nic sie nie dzieje, przelutowanie kostki z tylu we wskaznikach tylko pogorszylo sprawe. wariuje jak chce.

Opublikowano

bo masz tylko uszkodzony czujnik g2/g62 w ktorym padla jedna sekcja odpowiedzialna za wskazanie na zegarach. tylko ori, 105zł.

Opublikowano

Czujnik, a może pompa wody, a może siadł ci ten wiatraczek plastikowany w pompie, chociaż przy takich odczytach to sprawdziłbym czujnik.

Opublikowano

ale ja wymienilem ten czujnik na silniku ... mam nowy, i dalej d*pa..

---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ----------

podobny objaw mam z wskaznikami od benzyny, zatankuje to pali sie rezerwa, jak paliwo jest na wykonczeniu to pali sie ponad caly bak.. i sobie lata jak chce... te dwa male wskaniki mi zwariowaly od temp i paliwa.

Opublikowano

a VAG co ci pokazuje ?? :)

Opublikowano

To ja bym stawiał na licznik, bo jak VAG pokazuje dobrze to znaczy że czujniki wskazują dobrze :) Może popatrz na kable dochodzące do licznika może coś z nimi jest nie tak :)

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ----------

A może jeszcze coś z termostatem masz nie tak:) zobacz czy jak masz te 120 stopni to czy chłodnica jest ciepła :) Sam już nie wiem co doradzić :)

Opublikowano

zostal tylko licznik....

Opublikowano

A co masz z 1/2 fisem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...