mysiak23 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam! Mam pewien problem, więc postanowiłem napisać na forum. Otóż kilka dni temu byłem na corocznym przeglądzie. Wszystko wyszło ok, prócz tylnych amortyzatorów. Badanie komputerowe wykazało, że mają 10 i 20% "świeżości" . Facet ze SKP powiedział, żebym się przymierzał do ich wymiany. Prawda jest taka, że jedyny objaw, który mnie w nich niepokoi to lekkie skrzypienie, czasem piszczenie jak samochód dłużej postoi na parkingu. Natomiast podczas jazdy, nie rzuca budą jakoś niestandardowo. Z przednimi powiedział, że jest ok... Choć prawda jest taka, że również mi coś z przodu skrzypi/puka. Najbardziej przy ruszaniu. Psikałem smarem miejsca łączeń gdzie są elementy gumowe wahaczy, nakłądałem też warstewkę smaru syntetycznego... niestety nie pomogło. No i teraz mam pytanie do doświadczonych klubowiczów. Na jakie amorki sie skusić do mojego auta? Patrzyłem w intercarsie, to ceny są bardzo różne. Dziadostwa nie chcę montować, ale na coś lepszego ciężko będzie znaleźć kasę. Jest coś dobrego w sensownej cenie? Na koniec jeszcze zapytam. Gdzie w Warszawie (okolice Woli, Mokotowa, Włochy, Okęcie, Bemowo), mogłbym znaleźć kogoś solidnego do takiej roboty. Ile by taka wymiana mnie mogła kosztować? Auto to: A4 2,4 AGA 165KM, 98' Dzięki! Pozdrawiam!
dziadek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 po pierwsze zakupy u forumowego kolegi TOM77 - doradzi i zrobi najniższą cenę. Apropos skrzypienia sprawdź gumy na stabilizatorze mi to skrzypiało, a wymieniłem niepotrzebinie wahaczy na 1000zł
Kriss-82 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ja sie podepnę Mam takie pytanko: padł mi jeden amorek z tyłu (drugi 75%), czy musowo zmieniać obydwa amorki z tyłu,jeśli tak to czy mogę na sam tył założyć delikatnie twardsze (z mniejszym skokiem)amorki ponieważ mam już zamontowane sportowe sprężyny H&R -40mm na całym aucie i chciałbym przy okazji trochę tył utwardzic, żeby mniej autem bujało, ale nie wiem czy to sie wtedy nie będzie kłócić z przodem:) Proszę o jakieś sugestie
dziadek Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 musisz wymienić oba , co do twardości to niech ktoś inny się wypowie
A-rek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja sie podepnę Mam takie pytanko: padł mi jeden amorek z tyłu (drugi 75%), czy musowo zmieniać obydwa amorki z tyłu,jeśli tak to czy mogę na sam tył założyć delikatnie twardsze (z mniejszym skokiem)amorki ponieważ mam już zamontowane sportowe sprężyny H&R -40mm na całym aucie i chciałbym przy okazji trochę tył utwardzic, żeby mniej autem bujało, ale nie wiem czy to sie wtedy nie będzie kłócić z przodem:) Proszę o jakieś sugestie amory wymienia się parami i skoro masz już niższe sprężyny to możesz dać amorki ze skróconym skokiem
Mastahkilla Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 czy musowo zmieniać obydwa amorki z tyłu według książki "Sam Naprawiam... HR Etzold..." amortyzatory z tyłu można wymieniać pojedynczo, a sprężyny trzeba parami.
Daimos Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 amortyzatory oraz sprężyny wymienia się zawsze parami
Kriss-82 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 A co z twardością, mam rozumieć że na tył mogę założyć twardsze amorki z przodu pozostawiając seryjne, skoro wymieniamy je parami? Czy to może nie zbyt profesjonalne rozwiązanie? [br]Dopisany: 03 Luty 2011, 13:04_________________________________________________Takie coś na tył będzie OK? do sprężyn H&R -35mm???? http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-mts-od-m-t-i1483981765.html
lkowol Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Wydaje mi się że kolega dzik ma jakąś promocję na amorki Kayaba - musisz pytać co tam ma w ofercie....
rafal_1281 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Również do wymiany mam amory z tyłu i chciałbym się zapytać czy warto zabierać się za to samemu ? Da się to zrobić bez kanału ?
tomaszstn Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Tu masz fajnie to opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=85640.0;highlight=wymiana+amortyzatorów Można samemu, trochę rozkręcania ale nie ma tragedii. Kanał nie jest niezbędny.
dymiano Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Również do wymiany mam amory z tyłu i chciałbym się zapytać czy warto zabierać się za to samemu ? Da się to zrobić bez kanału ? robiłem tak jak w tym linku i bez kanału się udało.
Krzyh00 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 wymiana jest banalna. kanal nie potrzebny do niczego, ja nawet kol nie sciagalem tylko unioslem troche.
f1mlody Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Również do wymiany mam amory z tyłu i chciałbym się zapytać czy warto zabierać się za to samemu ? Da się to zrobić bez kanału ? bez kanału można to zrobic bezproblemowo
mosquitosound Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 też padł mi jeden amor z tyłu, zakupiłem bilstein u kolegi TOM77 od razu dobrał mi odpowiednie do daty produkcji autka
Zadymiacz Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 są wogle do kupienia amory o skroconym skoku ?? a i jak z ceną woglle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się