Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Marca 2006 Opublikowano 9 Marca 2006 jutro oddaję auto do mechanika na weekend. Mam zamiar wymienić wszystkie podstawowe sprawy, wiadomo pasek, oleje, filtry itd. Poza tym cała diagnostyka. Macie jeszcze jakieś pomysły co się tam wymienia z podstawowych rzeczy żeby autko trochę pośmigało? Pozdrawiam
Bladyrs Opublikowano 9 Marca 2006 Opublikowano 9 Marca 2006 podstawowe rzeczy to wiadomo : - olej - filtr oleju - filtr powietrza - filtr przeciwpylowy - jezeli przebieg duzy i nie ma wbitego w ksiazke robionego rozrzadu ( to caly osprzet rozrzadu , co wchodzi w sklad jest moj post nizej ) - dodatkowo mozna filtr paliwa - sprawdzic klocki i tarcze hamulcowe, plyn hamulcowy ( jak nie byl wymieniany ) - luzy na wachaczach, amorki czy dobre, sprawdzic oslony przegubów czy nie sparciałe sprawdzic i wymienic co potrzeba i cieszyc sie potem bezawaryjna jazda pozdro.
maciekmpl Opublikowano 9 Marca 2006 Opublikowano 9 Marca 2006 podstawowe rzeczy to wiadomo :-- sprawdzic klocki i tarcze hamulcowe, plyn hamulcowy ( jak nie byl wymieniany )..... Do tego jeszcze: -Płyn w układzie chłodzenia bym conajmniej sprawdził. -Sprawdzić poziom płynu wspomagania kier. -Obejrzeć akumulator, czy nie jest bardzo stary, jakie właściwości ma elektrolit, żeby wiedzieć, czy za parę dni nie trzeba będzie jechać taksówką po nową baterię. M
gawel1999 Opublikowano 21 Października 2007 Opublikowano 21 Października 2007 i sprawdzic stan oleju w skrzyni biegow bo pozniej mozna cala skrzynke wymienic no na pewno Kaziu_Wichura jeździ dalej zepsutym autem...
sisi1977 Opublikowano 22 Października 2007 Opublikowano 22 Października 2007 w serwisowej książce jest napisane ze płyn chłodniczy wymienia sie tylko podczas remontu śilnika,lub wymiany uszczeli pod głowicą.ile w tym prawdy
wiki Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 w serwisowej książce jest napisane ze płyn chłodniczy wymienia sie tylko podczas remontu śilnika,lub wymiany uszczeli pod głowicą.ile w tym prawdy podchodził bym do tego z rezerwą, po iluśtam latach wrzenia i chłodzenia właściwości płynu pogarszaja sie skutkując zmniejszeniem odpornosci na niskie temperatury, powstawaniem osadu - kamienia w układzie etc.
krzysiek23 Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 ja jak sprowadzilem z niemiec mam napisana date na zbiorniczku plynu chlodzenia 9.11.2008 mniemam ze to data wymiany kolejnej wiec jak niemiec juz wymienial to cos w tym jest nic niejest wieczne...sprawdz...
Rekomendowane odpowiedzi