Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Amortyzatory Bilstein B8 Sprint- czy ktoś takie zna?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! Mam okazję tanio kupić nowe amortyzatory Bilstein B8 Sprint i nigdzie nie mogę doszukać się informacji czy są one obniżone czy nie. W tej chwili mam u siebie założone sprężyny -30mm i boję się, że jak te amortyzatory są obniżone to jeszcze niżej będzie siedziała adiunia. Czy ktoś miał do czynienia z tymi amortyzatorami? Na stronie producenta nie ma informacji odnośnie ich wysokości. Z góry dzięki za odpowiedź.

Na wszelki wypadek podaje ich numery:

Przód: B36-2081

Tył: B36-2082

Opublikowano

bilstein b8 to model amortyzatora o skróconym skoku :)

Opublikowano

Ale przecież amortyzator nie reguluje wysokości auta tylko sprężyna :gwizdanie: B8 będą bardzo twarde :wink4:

Opublikowano

Lepiej wziąć b6 :gwizdanie:

Opublikowano

Jak zadzwonisz do fachmanów, którzy jako niby jedyni w PL serwisują Bil'a, to Ci ładnie powiedzą, że B8 nie nadaje się na polskie drogi :wink4: Ogólnie szukał bym na Twoim miejscu B6, bo ze sprężynami do -35mm współpracuje bardzo sprawnie.

Opublikowano

dzięki Panowie za pomoc. Mam okazję kupić prawie nowe za 500 zł za komplet i tak mnie to skusiło. Chyba, że kupie, sprzedam drożej i kupie B6 ;)

Opublikowano

B8 nie nadaje się na nasze drogi :polew:

dobra opinia, widać wszyscy jeździliście na tych amorach :)

bardzo mnie to dziwi bo pomykam na B8 + H&R (-40) i twierdzę że jest zbyt miękko :rolleyes:

Opublikowano

B8 nie nadaje się na nasze drogi :polew:

dobra opinia, widać wszyscy jeździliście na tych amorach :)

bardzo mnie to dziwi bo pomykam na B8 + H&R (-40) i twierdzę że jest zbyt miękko :rolleyes:

Właśnie mój brat je miał + H&R -30mm i zmienił na gwinta bo twierdzi, że za miękkie są

Opublikowano

B8 nie nadaje się na nasze drogi :polew:

dobra opinia, widać wszyscy jeździliście na tych amorach :)

bardzo mnie to dziwi bo pomykam na B8 + H&R (-40) i twierdzę że jest zbyt miękko :rolleyes:

Kwestia "zboczenia"- jeden ma beton i twierdzi, że miękko, a drugiemu na 1BA będzie za twardo :naughty: Niech sam najlepiej sprawdzi autor, skoro ma komplecik za 500pln, to żadne pieniądze wg mnie :wink4:

Ja kupiłem KONI Sport, skręciłem je prawie na max, do tego -35mm H&R i na dołkach podskakuje jak piłka, więc mogę śmiało powiedzieć, że jest lekko za twardo jak na nasze dziurawce (choć osobiście jeździłem już na twardszym zawieszeniu)

Opublikowano

Pucek a powiedz czy masz te B8 z grubym tłoczyskiem z technologią up side down czy wyglądają jak zwykłe z cienkim prętem i trzeba do nich zakładać odboje i osłony ?

Opublikowano

ja smigam na B8 Sprint i sprezyny z S4 i jest dobrze super trzyma na zakretach ladnie wybiera dziury nie ma co narzekac niestety po wymianie tylu padl przod a sztuka 450zl wiec troche zabawa kosztuje

Opublikowano

mnie chodzi o to, że B8/B6 słyną z tego że mają grube tłoczysko i technologię mono tube, a dostałem amory które nie maja ani jednego ani drugiego :/ Więc pytanie do wszystkich którzy mają b8/b6 w Audi B5 jak to wygląda u was ? Czy są dwa rodzaje tych amorów z cienką i grubą lagą ? bo ja dostałem z cienką i innych wg katalogu nie ma i czy do tych z cienką trzeba zakładać normalnie odboje i osłony przeciwpyłowe bo tak mi odpisali ze sklepu bilsteina a czytałem że B8 ma odboje wbudowane wewnątrz ?

---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:43 ----------

dokładnie coś takiego katalog części

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...