Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Ucieka płyn chłodniczy-help


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich

moze ktos mi pomorze rozwiklac zagadke?

wczoraj rano wsiadlem do auta i zapalila sie na fisie kontrolka plynu chlodniczego,spojrzalem do zbiorniczka i okazalo sie ze jest pusty.Dolalem litr i zrobilem okolo 60km.Wszystko bylo ok,ale dzis rano wsiadam do auta i znowu pusto.Wlalem 2 litry i znow przejechalem jakies 60 km troszke w korku a troche powyzej 140 km/h.Musze zaznaczyc ze temp.nie przekroczyla 90 stopni, nigdzie nie widze sladow plynu.Czy mozecie mnie naprowadzic co sie dzieje bo we wtorek bylem u Aligatora na diagnostyce i wszystko bylo ok.

Opublikowano

raczej Ci nie wyparowuje tak szybko :) wiec musi gdzies uciekac, jak bedzie silnik cieply to posprawdzaj weze, ja mialem dziura normalnie jakby igla ktos zrobil za zimny nic nie bylo widac ze cos nie tak.

Opublikowano

Masz gdzies wyciek. Mi naprzyklada pekl delikatnie kruciec od zbiorniczka i sobie pomalu sciekalo po wezu i tez nie moglem tego za szybko zlokalizowac. Jedyna rada przepatrzec wszystkie weze :cool1:

Opublikowano

wlasnie przegladnalem wszystkie weze i nie ma sladu zeby cieklo ,wlalem 1,5 l wody i nic nie widac,ale sprawdze rano czy ucieknie.Jezeli wyplynie na postoju to chyba lepiej niz w czasie jazdy?

Opublikowano

Sprawdż olej czy nie zmienia się w kawe z mlekiem ,lub zajrzyj pod korek wlewu oleju czy nie robi się masełko.Może to uszczelka pod głowicą.

Opublikowano

sprawdź kolego dokładnie węże bo ja miałem podobny przypadek tylko że w B5 i również nic nie było widać bo płyn kapał sobie bezpośrednio na jezdnie (wyciek na części zakuwanej węża)więc albo nowy wężyk lub stary do zakucia

Opublikowano

wczoraj wieczorem znow wlalem 1,5l wody i dzis rano bylo ok ale po zrobieniu 40km znowu w zbiorniczku jest pusto.Pod autem nie ma zadnych plam ,weze suche.A moze wyparowuje przez korek od zbiorniczka?

Opublikowano

A może sprawdż czy to nie uszczelka pod głowicą jak pisałem wyżej. Trzeba sprawdzić wszystkie możliwości.

Opublikowano

Możesz mieć kolego pękniętą głowice bo też tak się dzieje w tych silnikach zobacz czy zbiorniczek nie jest mokry od spodu

Opublikowano

zbiorniczek jest suchy ,nie pokazuja sie w nim tluste plamy,auto nie przekracza 90 stopni,a nawet trudno lapie taka temp.W czwartek jade do jednego magika co pracuje w serwisie opla to moze on cos znajdzie narazie leje wode i jezdze do pracy.Jezeli bylaby peknieta glowica to chyba cos by sie dzialo z silnikiem?

Opublikowano

Ciagle nie napisałeś co z olejem??? Czy jest czysty, czy go nie przybywa??

Opublikowano

Widocznie kapie ci na silniki w czasie jazdy i plyn wyparowuje. Pojezdzij dolej i szukaj na cieplym i wlaczonym silniku

Opublikowano

Witam,miałem podobny przypadek,pod pompa wakum jest wezyk wodny i tam pod spodem był rozpuszczony od ojeju.Ciezko to zlokalizowc ale u mnie było to napewno.Jak by walneła uszczelka pod głowica to cisnienie pompuje wode do zbiorniczka i wylauje przelewem,temp jest ok 90 stopni.Pozdrawiam

Opublikowano

codziennie sprawdzam stan oleju i w ogole go nie przybywa ani nie ma jekiegos jasniejszego koloru.Dzis rano wlalem 1,5litra wody i po przejechaniu 30 km jest juz pusto w zbiorniczku.Mysle ze jakby takie ilosci dostawaly sie do silnika to juz by sie cos zlego stalo.

Opublikowano

Mam to samo ;/ Nigdzie nie widać , aby leciało z węży , pół dnia auto stało zapalone więc ciepły silnik raczej był.Olej ok.A ze zbiorniczka ucieka coraz szybciej ;/ Dodam , że uszczelka pod korkiem jest nowa.

Opublikowano

Pod silnikiem jest masa osłon. Pozdejmujcie wszystkie i szukajcie wycieku. :hi:

Opublikowano

Sprawdźcie obydwaj pompę wody czy nie puszcza.

Opublikowano

Sprawdź z tyłu silnika tam w głowicy jest króciec i często tamtędy ucieka płyn podczas jazdy i leci na rozgrzany silnik więc nie będzie śladu bo wyparuje.... :hi:

Opublikowano

jutro jade do mechaniora bo juz mnie to wku...wia.Dam znac jak wroce[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 17:11:58_________________________________________________no i pojechalem dzis do znawcy,ale nie mial dla mnie zbyt duzo czasu tylko poswiecil lampka i stwierdzil ze leci gdzies od strony przegrody.Powiedzial zebym przyjechal w przyszlym tyg.Nie wiem ile auto moze jezdzic na" kranówie "no wiec postanowilem sam sie za to zabrac.Rozebralem pokrywe i taki gruby waz ktory idzie gdzies do turbo i znalazlem winowajce pod pompa vacum z tylu silnika.Byl rozciety na dl.3cm i mozna bylo wetknac w niego palec.Kupilem wezyk za 9zl ,poskrecalem wszystko ,nalalem plynu i jutro pojade 15km do pracy to sie okaze czy jest dobrze.Troche sie zagapilem i nalalem plyno az pod korek ,ale nadmiar chyba sam wycieknie jak sie nagrzeje?

W ETCE znalazlem taki przewod odpowietrzajacy o nr 038 121 473 i w razie jak ten ktory sam zalozylem bedzie nieodpowiedni to zamowie ori z ASO

Opublikowano

pamietaj tylko zeby nie lac samej wody caly czas

mieszaj z plynem ktory smaruje tez pompe wody :)

u mnie chlodnica poscila kupilem zamiennik ale za gruba byla ori 22mm zamiennik 42mm wiec oddalem zasypalem proszkiem za 5 zeta i jest oki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...