lukaszooo Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 koledzy a jakie sa objawy walnietego czujnika ?????? w mojej audi po wlaczeniu swiateł silniki robia drobny ruch do dołu potem do gory , czy u was jest tak samo ????? mam zwykły kabel z allegro i niestety nie moge sie polaczyc z Xenonem niby jest to samopoziom a na krotkich jade jak na dlugich , nie mam z tym problemu ale drazni mnie ze wszyscy wiecznie mi migaja
kkam Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 wszystko działa ok. w lampach masz 2 śrubki do regulacji. podjedz na stacje diagnostyczna to Ci ustawią. możesz też sam sobie je trochę opuścić. Żeby się połączyć z xenonem musisz mieć kabel minimum kkl. jeżeli masz w kablu tylko jedna linie K to się nie połączysz. Samopozion nie ustawia sam lamp, on tylko niweluje załadowanie, obciążenie samochodu. Jeżeli załadujesz bagażnik to przód samochodu pojdzie do góry...a samopoziom delikatnie obniży światła.
sola1111 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Otóż to, jeśli nie chcesz oślepiać kierowców z przeciwka trzeba je zwyczajnie obniżyć białą plastikową śrubką regulującą przy reflektorze (imbus) jednak żeby zrobić to na odpowiednim poziomie konieczne jest skorzystanie z przyrządu do ustawiania świateł ktory jest na każdej stacji diagnostycznej i w wiekszości warsztatów samochodowych. Samopoziomowanie jak juz kkam słusznie zauważył nie reguluje samo świateł we właściwe położenie tylko dostosowuje poziom światła tak żeby przed i po obciążeniu auta poziom świecenia był jednakowy. co do samej naprawy czujnika to u mnie i podejżewam ze u większości kluczowym jest siła z jaką ta zielona płytka jest dociśnieta do tego białego obrotowego elementu. ja swoj czujnik czyscilem, zaklejalem otwory i wszystko co tu mopzna wyczytać ale problem powracał bardzo szybko, dopiero kiedy pomiedzy tą zieloną płytke a naklejany dekielek wcisnąłem kawałek gumowej uszczelki (odpowiednio grubej tak żeby po zamknieciu dekielka dociskała mocniej płytke) problem zniknął... juz ponad rok mam spokuj i zapomnialem o problemie.
blockout Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 też mam problem z czujnikiem, czasami wywala błąd a czasami komputer nie wyrzuca błędu tylko światła nawet jak stoję w miejscu to wykonują drobne ruchy w górę i w dół, rozebrałem czujnik przedni i nie było przejścia w jednej przelotce więc wlutowałem drucik ale zastanawia mnie jedna rzecz jak on działa skoro ten biały element nie dotyka płytki ponieważ opiera się wyżej na plastikowych ogranicznikach ???[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 19:37_________________________________________________
Marcino87 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 koledzy a jakie sa objawy walnietego czujnika ?????? w mojej audi po wlaczeniu swiateł silniki robia drobny ruch do dołu potem do gory , czy u was jest tak samo ????? mam zwykły kabel z allegro i niestety nie moge sie polaczyc z Xenonem niby jest to samopoziom a na krotkich jade jak na dlugich , nie mam z tym problemu ale drazni mnie ze wszyscy wiecznie mi migaja Może po prostu masz za wysoko światła ustawione i tyle
blockout Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 to jest czujnik indykcyjny czyli tak naprawdę niema co się w nim zepsuć jeżeli elektronika jest ok. u mnie ta przelotka co u ciebie nie miała przejścia, tzn. jak wyciągłem płytkę to multimetr na tej przelotce pokazywał coś ok 740 i otwór przelotki był zatkany a jak go przetkałem pędzelkiem i izopropanolem to wogóle przestał przewodzić więc wlutowałem drucik,nie jestem elektronikiem więc opisałem tylko to co zaobserwowałem dziś muszę skleić go i zobaczymy czy będzie ok
kkam Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 problem jest w tym, że do czujnika dostaje się woda(przez mały otwór w wtyczce) i zbiera tam gdzie jest ta przelotka.
blockout Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ten otwór przez który dostaje się woda też zatkałem silikonem. Całość już sklejona siedzi od dwóch dni w aucie i działa bez zarzutów. P.S. Ten otwór którym dostaje się woda to jest odpowietrznik wtyczki. Teraz ciężko podłącza się wtyczkę, ponieważ robi się ciśnienie. :>
kkam Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 super, ze działa. wtyczkę wkłada się raz, ważne żeby było szczelne:)
_Gabriel_ Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam, Ja mam podobny problem z czujnikiem, tylko, ze w B8(tak sadze) kod 00496 Implausible signal napiecie to 3,84V jakies pomysly na diagnoze? aa.. i jeszcze mam pytanie - za co odpowiedzialna jest funkcja MIL (MIL ON) przy swiatlach? dzieki
kkam Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2012 może czujnik masz źle zamontowany, najlepiej odkrecić czujnik od wahacza i sprawdzić jak zmieniają sią wartości w zależności od położenia ramienia
_Gabriel_ Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 dzieki za odpowiedz... czujnik wczesniej dzialal poprawnie... myslisz, ze to problem montazu?
kkam Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2012 jeżeli wcześniej działał a teraz przestał to montaż raczej jest ok. Ale jeżeli masz na nim napiecie to raczej nie jest uszkodzony. Dlatego najlepiej odkrecic go i sprawdzic na vagu jak zmieniają się wartości
_Gabriel_ Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 dobrze, sprobuje - dziekuje za zainteresowanie
Ksiadz Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Hej! Temat stary, ale zapytam. Czy ramię od tego czujnika powinno luźno chodzić czy raczej sztywne?
marcin248 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 a ja zapytam czy w b5 polift 99 lewy przód ramie czujnika powinno być skierowane do przodu tak jak wtyczka a łączniki stabilizatora od tyłu bo mi nie działa od jakiegoś czasu celuje na czujnik ( do naprawy) na przodzie było w vagu 0.0x a na tyle 2,xx więc przód nie działa, majstrowałem z obrysami us ale ciąłem kable tylko do pozycji czego jestem pewien i wychodzi mi na czujnik przód VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 907 357 Component and/or Version: LEUCHTWEITEREGLER D003 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2013 at 21:17 ---------- a ja zapytam czy w b5 polift 99 lewy przód ramie czujnika powinno być skierowane do przodu tak jak wtyczka a łączniki stabilizatora od tyłu bo mi nie działa od jakiegoś czasu celuje na czujnik ( do naprawy) na przodzie było w vagu 0.0x a na tyle 2,xx więc przód nie działa, majstrowałem z obrysami us ale ciąłem kable tylko do pozycji czego jestem pewien i wychodzi mi na czujnik przód VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 907 357 Component and/or Version: LEUCHTWEITEREGLER D003 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground jednak padnięty czujnik ale inny niż wyżej na fotkach jest w b5 teraz będzie bez czujnika jezdził , z tyłu na vagu 002 jest ok 3.xx a przód było 0.10 i stało mimo ruszania budą po odłączeniu było i zostało 0.02 , przykombinacjah we wtyczce przodu łącząc kabelkiem na różne opcje 3 przewody z wtyczki bez czujnika vag pokazywał nawet zmiany na tylnym ( co jednak ma wpływ) ale zostało bez czujnika jak pisałem wyzej i odziwo teraz świeci ok 6cm wyżej a wcześnie było strasznie nisko , ciekawe czy nie będą migać przez ten okres , dodatkowo wyskoczył mi błąd też nie dający sie skasować 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground
gawej Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Ja również miałem błąd samopoziomowania. Odczepilem czujnik i jest zarówno we wtyczce jak i na czujniku dużo zielonego nalotu. I widzę tylko 3 piny.. Jeden chyba się ulamal i został w czujniku. Da się to jeszcze uratować czy trzeba wymienić czujnik i wyczke? Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47073-b6-bfb-blad-01539-headlights-not-adjusted-co-zrobic/?hl=%2Bheadlights+%2Bnot+%2Badjusted
kkam Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Czujnik na 95% do odratowania, pin można wstawić nowy Wtyczkę wystarczy wyczyścić. Jak chcesz to możesz podesłać mi czujnik do naprawy. Ja również miałem błąd samopoziomowania. Odczepilem czujnik i jest zarówno we wtyczce jak i na czujniku dużo zielonego nalotu. I widzę tylko 3 piny.. Jeden chyba się ulamal i został w czujniku. Da się to jeszcze uratować czy trzeba wymienić czujnik i wyczke?http://img.tapatalk.com/d/13/11/09/mydu6e2u.jpg http://img.tapatalk.com/d/13/11/09/gusuve8a.jpg Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się