Gość gugas Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Co do naszej wczorajszej dyskusji 1.8t a 2.8V6 itd. zbiegło się to jakoś z moją wizytą na hamowni. Wyniki cóż myślałem, że będzie kicha a jak zobaczyliśmy wynik wyglądaliśmy tak Auto ma 10 lat , na liczniku 170tys, ale biorąc pod uwagę wycieki oleju silnik może mieć koło 300tyś. Seria 193Km, wyszło 194 Mam tylko pytanie gdzie moje 39NM (seria 280) ?? Jeśli mogę prosić o wypowiedź kogoś obeznanego z tematem będę wdzięczny :gwizdanie:
TTom3k Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ja tam nie wiem gdzie ci ubylo ale widze ze konkretna hamownia! Wszystko elegancko napisane a nie jak w v-techu robilem to nie wiadomo czy to ma kolach czy na silniku wyszlo mi 111 koni a stan silnika jest idealny wiec cos nie tak a na twoim miejscu bym sie cieszyl i nie myslal o tych nm
TTom3k Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Nie dosc ze dobrze zhamowane to jescze tanio w vtech 150zl oska;/
Dzo-Dzo Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Gugas no co trzeba cos z tym fantem zrobić hmm niutow nie ma to moze sie okazać najgorsze trzeba autko sprzedac :-) nie no tak powaznie moze to i dobrze ze niutow nie ma bo tak to bys mnie objechał hahaah kurde mussze sie uspokoic teraz napisze powaznie - sprawdz moze na innej hamowin - bo hamowania hamowni nie rowna
Motor Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Mam tylko pytanie gdzie moje 39NM (seria 280) ?? Może wykop sterownik i odkurz go to wróci moment ale to myśl zakrapiana wódą uffff
Norbi Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 Hehs jakbym miał teraz sprzedawać to już bym na eSe zamienił, aleeee szkoda mi pół roku pracy włożonej w autko więc pojeżdżę aż się rozpadnie Dzo Dzo następnym razem spróbuje bez żony i bagaży to może niuty nie będą mi potrzebne Ja mam głowę zamgloną piwem od wczoraj, więc Motor spróbuje w formie piosenki Wykop sterownik Wykop sterownik i odkurz sterownik Jak go bedziesz tak gazował jak na zlocie w Kaletce to długo nie bedziesz musiał czekać na to rozpadniecie Duży pozytyw, ze kuce nie poszły w las tylko dalej chodzą w zaprzęgu
Flyer Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 Spoko, juz my mu wytlumaczylismy, ze tak sie nie robi sie
Kunio Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 taki momenick na dole to za***ista sprawa. A jeszcze jakby cos takiego dmuchnal to bylaby za***ista zabawka
Gość rob Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 widocznie taki urok tych silników, mi ubyło 44 Nm
hhacek Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 widocznie taki urok tych silników, mi ubyło 44 Nm kurcze , z czystej ciekawosci tez bym podjechal na hamownie.
Gość rob Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Słyszałem , że koników też Ci sporo uciekło. Wydech , przepływomierz ?? Udało Ci się coś odzyskać do poziomu serii ?? uciekło, uciekło ale machnąłem rękę na to wszystko, to co jest w zupełności mi wystarczy na razie
eMeM Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 gugas, a mnie bardziej dziwia przelozenia skrzyni w twoim alg niz sam wynik, to ze 10-letnie auto nie trzyma 100% serii mozna sie bylo spodziewac. jak mniemam robiles pomiar na 4-rce, przy obr. ~3300 masz 103 km/h, a przy ~6500 - 203 km/h .... u mnie w ack przy tych obrotach mam adekwatnie ~ 115 km/h przy 3300 i ~225 km/h przy 6500 ...... i teraz maly zonk, czemu auta z tego samego roku z teoretycznie tym samym silnikiem maja calkiem inne przelozenia skrzyni ;o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się