julo23 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Czy przy moim zawieszeniu 1BV / OYL i OJL wymiana amorków na standard poprawi komfort jazdy ? Poprawi komfort przy wolnej jezdzie po dziurach. Auto pójdzie +20mm w góre, pozatym przechyły na zakrętach beda wieksze, więc straci na własciwosciach jezdnych. Jezeli masz bardzo rozkopane drogi to mozesz sie pokusic o zmiane. Ja jezdziłem na zwykłych sprezynach pół roku ale wróciłem do obnizonych. Wole sie przemeczyc na dziurach ale szybciej wchodzic w zakręty. Jak chcesz to mam sprezyny na tył normalne. Jezdziłem pół roku niecałe, moge ci sprzedać odpowiednio taniej.
mgtan Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 chcesz załozyc seryjne amorty do krótkich spingów????????????? przeciez to ci wyskoczyć spring z łoza może... ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- chcesz załozyc seryjne amorty do krótkich spingów????????????? przeciez to ci wyskoczyć spring z łoza może... ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- audimaniak... siadło ci o 1cm ,.... pojeździj ze 200km i zobaczysz jak się będzie zachowywać... pytanie jeszcze... wkladałeś springi w gumy które były czy w nowe? ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- audimaniak... siadło ci o 1cm ,.... pojeździj ze 200km i zobaczysz jak się będzie zachowywać... pytanie jeszcze... wkladałeś springi w gumy które były czy w nowe?
audiomaniak Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 chcesz załozyc seryjne amorty do krótkich spingów?????????????przeciez to ci wyskoczyć spring z łoza może... ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- chcesz załozyc seryjne amorty do krótkich spingów????????????? przeciez to ci wyskoczyć spring z łoza może... ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- audimaniak... siadło ci o 1cm ,.... pojeździj ze 200km i zobaczysz jak się będzie zachowywać... pytanie jeszcze... wkladałeś springi w gumy które były czy w nowe? ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- audimaniak... siadło ci o 1cm ,.... pojeździj ze 200km i zobaczysz jak się będzie zachowywać... pytanie jeszcze... wkladałeś springi w gumy które były czy w nowe? No niestety springi zdemontowane i sprzedane:kwasny: będę szukał innych. Tylko mam dylemat klasa czy dwie klasy niżej, żeby nie było, że amory będą pukać, bo są w dobrym stanie. wkładane były w stare gumy
mgtan Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 między klasami jest 30kg różnicy więc... wrzuć worek 30kilowy zobacz co się stanie i ile cm masz... aczkolwiek to dalej loteria jest
michalb1987 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 koledzy mam pytanie czy jest w stanie mi ktoś pomóc określić jakie zawieszenie u mnie siedzi i jaka klasa wagowa po VIN bo niestety nie mam wlepki w kole zapasowym ani nie posiadam książki serwisowej? byłbym wdzięczny za pomoc.
audiomaniak Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 koledzy mam pytanie czy jest w stanie mi ktoś pomóc określić jakie zawieszenie u mnie siedzi i jaka klasa wagowa po VIN bo niestety nie mam wlepki w kole zapasowym ani nie posiadam książki serwisowej? byłbym wdzięczny za pomoc. Zadzwoń do serwisu i po sprawie
michalb1987 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 w serwisie jak chciałem zapytac o historie mojego samochodu to powiedzieli że nie świadczą takich usług wiec podejżewam ze takich inf. też mi nie udzielą albo co gorsza bede musiał jeszcze zapłacić
audiomaniak Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 w serwisie jak chciałem zapytac o historie mojego samochodu to powiedzieli że nie świadczą takich usług wiec podejżewam ze takich inf. też mi nie udzielą albo co gorsza bede musiał jeszcze zapłacić Zobacz jakie masz kolory pasków na sprężynach i napisz
mgtan Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Podjedź do serwisu, idź do działu części powiedz że chce kupić komplet spręzyn i potrzebujesz informację o tym zaiweszeniu któe teraz masz. Podadza ci numery cześci amora i springów.
michalb1987 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 z przodu mam 3xpasek niebieski, pomarańcz i jasny róż a z tyłu mam chyba kółko pasek kółko i jest odpowiednio biały, różowy, różowy wstawiam zdjęcia żeby wszystko było jasne. Mam nadzieje że dobrze to zrobie bo to mój pierwszy raz:) jeszcze jest wlepka z maks obciążeniem na oś chyba ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae981ee177614cb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d01dcf84a852a645.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb87a1145f8551ec.html ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- z przodu mam 3xpasek niebieski, pomarańcz i jasny róż a z tyłu mam chyba kółko pasek kółko i jest odpowiednio biały, różowy, różowy wstawiam zdjęcia żeby wszystko było jasne. Mam nadzieje że dobrze to zrobie bo to mój pierwszy raz:) jeszcze jest wlepka z maks obciążeniem na oś chyba ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae981ee177614cb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d01dcf84a852a645.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb87a1145f8551ec.html
mgtan Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Zawias 1BA z przodu spręzyny WR9 - 8e0 411 105 bg + amor 8e0 413 031 CC z tyłu sprężyny WR9 - 8e0 511 115 CR + amor 8e0 513 036 AE ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Zawias 1BA z przodu spręzyny WR9 - 8e0 411 105 bg + amor 8e0 413 031 CC z tyłu sprężyny WR9 - 8e0 511 115 CR + amor 8e0 513 036 AE
audiomaniak Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Zawias 1BAz przodu spręzyny WR9 - 8e0 411 105 bg + amor 8e0 413 031 CC z tyłu sprężyny WR9 - 8e0 511 115 CR + amor 8e0 513 036 AE ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Zawias 1BA z przodu spręzyny WR9 - 8e0 411 105 bg + amor 8e0 413 031 CC z tyłu sprężyny WR9 - 8e0 511 115 CR + amor 8e0 513 036 AE Zgadza się
rafael26 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 witam mam audi a4 b6 avant 1,9 tdi s-line zawieszenie jest 1BE a kategorie wagowe sa OJG OYJ wiem ze z tylu mam kolory niebieski rozowy rozowy moj problem polega na tym ze tyl autka bardzo siedzi i chcialbym zeby sie podniusl i byl twardszy jakie doradzilibyscie sprezyny do mojego autka i drugie pytanie czy jest roznica miedzy normalnym s-line zawieszeniem a zawieszeniem qatro ale tez s-line roznia sie one czyms czy sa takiesame pozdrawiam
mgtan Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Kup nowe springi takie jak masz obecnie. Miedzy zawieszeniem quatrro a fwd nie ma różnic. Używa się tych samych springów i amoru odpowiednio dla wyposażenia i silnika i co najwazniejsze mas. ---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- Kup nowe springi takie jak masz obecnie. Miedzy zawieszeniem quatrro a fwd nie ma różnic. Używa się tych samych springów i amoru odpowiednio dla wyposażenia i silnika i co najwazniejsze mas.
rafael26 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 pytam o roznice bo mam dostep do sprezyn od a4 s-line qatro dokldanie 3.2 fsi a4 cabrio qatro ale maja kolory niebieski zielony zielony i moje pytanie czy by pasowaly niestety nie wiem czy to jest b6 czy b7 ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:21 ---------- prawie dostalem odpowiedz te sprezyny sa z a4 cabrio qatro b7 ale nie bedzie to za wysoka klasa wagowa zeby mi nie stal za wysoko tylem ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ---------- prawie dostalem odpowiedz te sprezyny sa z a4 cabrio qatro b7 ale nie bedzie to za wysoka klasa wagowa zeby mi nie stal za wysoko tylem ---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ---------- lub mam jeszcze dostep do sprezyn od b6 avant 2,5 tdi o kolorach niebieski zielony ---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- lub mam jeszcze dostep do sprezyn od b6 avant 2,5 tdi o kolorach niebieski zielony
mgtan Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 z tyłu masz WR9 8e0 511 115 DK(zamiennie z FK) w tym cabrio masz WR 12... róznica spora. Co się stanie nikt ci nie powie. Nie ma kompletnie żadnej odnalezionej dotąd zależności między springami. Na papierze wygląda dobrze a w realu źle. to jest ryzyk fizyk. Równie dobrze możesz spróbować z WR9 1BV są twardsze. ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- z tyłu masz WR9 8e0 511 115 DK(zamiennie z FK) w tym cabrio masz WR 12... róznica spora. Co się stanie nikt ci nie powie. Nie ma kompletnie żadnej odnalezionej dotąd zależności między springami. Na papierze wygląda dobrze a w realu źle. to jest ryzyk fizyk. Równie dobrze możesz spróbować z WR9 1BV są twardsze.
rafael26 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 jak to jest dokladnie z tymi klasami im wieksza tym wyzej czy zle to rozumiem bo ja mam teraz zalozone z koncowka fl i wedlug mnie jest gorzej dodam ze kupilem uzywane a ta klasa jest wyzej niz te co mialem ale pochodzily z b7 a sam nie wiem co robic chcialbym raz na zawsze juz ten temat zamknac i zglowy ale z drugiej strony moze ktos wyciagnie jakies wnioski ktos musi prubowac wedlug tego co ogladalem to w b7 ida wagi klasowe o 1 w dul w porownaniu do b6 moze jak by ktos mial z klubowiczow takie sprezyny zalozone i napisal wysokos od ziemi do nadkola to by mozna bylo porownac
mgtan Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 teoretycznie im wyższe WR tym spring jest przewidziany do auta o wyższej masie na osi. FL czyli WR9 z B7 Ty masz B6. Porównuje sie: - wagę na osiach - rodzaj springów 1BA/1BE/1BV (twardośc i wysokość zawieszenia. 1BA seryjne, 1BE -20mm w stosunku do 1BA, 1BV twardsza wersja 1BE - amortyzator - sedan/kombi - stan łoży gumowych- po 50.000km widać różnice w ułożeniu springu w gumie. To że klasa wyżej to nic nie znaczy... co spójrz jesli auto ma przejechane np 250.000 km to z tego seryjnego 1BE nie wiele zostało i siada niżej. wyskości: 1BR 69,5 cm od ziemi do rantu (wzmocniona wytrzymałość) 1BA 68cm od ziemi do rantu (seryjne zawieszenie) 1BE/BV 66cm od ziemi do rantu (-20 mm - Sline, zawieszenie sportowe) 1BD S4 ma taką samą wysokość jak 1BV, ale przenosi większe masy choćby z faktu że ma 4.2 V8 a co za tym stoi ma wyższe masy. RS4 B7 detali nie znam, ale jest tutaj już inne zawieszenie ze zbiornikami wyrównawczymi itp. porównując do zwykłego zawieszeni wychodziłoby że ma wysokość 65cm
rafael26 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 ja mam przejechane 126 tys jak to auto kupywalem mialo 40 tys przejachane ale odkad je mam duzo bylo jezdzne z przyczepka dobrze zaladowana przez to moze i te sprezyny siadly i prosba o pomoc w wyborze nowych
mgtan Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 obstawiam że masz amory z tyłu do wymiany jak przyczepka. Sprawdź amory i weż springi takie jak masz fabrycznie a bedzie stało jak nowe :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się