waldi1326 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 WItam kolegów, niedawno kupiłem moją b6 i po ogarnięciu wszystkich najpotrzebniejszych rzeczy chcę ją trochę obniżyć, mój wybór padł na sprężyny 1BE lecz nie mogę pojąć tych tabelek:facepalm: W książce serwisowej napisane jest że mam zawieszenie 1BA, tył OYJ, a przód OJH. Napisze mi ktoś z jakimi kolorami oznaczeń sprężyn mam szukać oraz ich numery?
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 waldi1326!!1 Kolego... przeczytaj strony poprzednie i przestań kombinowac z doborme sprężyn 1bv/1be do zawieszenia 1ba. Eibach Pro Kit. Koniec tematu.
Bart-S Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 waldi1326!!1 Kolego... przeczytaj strony poprzednie i przestań kombinowac z doborme sprężyn 1bv/1be do zawieszenia 1ba.Eibach Pro Kit. Koniec tematu. Chyba czas usunąć ten wątek
Zieluu Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Tak to u mnie jest na letnich, może to kwestia tego, że teraz są zimówki i jakoś inaczej stoi auto ale wg mnie to różnicy nie powinno być aż takiej
holam Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam. W temacie sprężyn. Mam pytanie odnośnie samego sensu wymiany sprężyn. Z tyłu bez obciążenia autko siedzi mi bardziej niż z przodu. Zawieszenie ori, sprężyny 4 niebieskie paski. Z obciążeniem 4-5 osób dorosłych ze dwa razy zdarzyło mi się przyhaczyć środkiem podwozia o.. próg zwalniający. Amory są ok. Czy zerkając na poniższe zdjęcia jesteście w stanie stwierdzić, czy wymiana na takie same sprężyny z tyłu podniesie mi auto? (nie chciałbym zmieniać żadnych elementów). Czy tylko je utwardzi a wysokość zostanie bez zmian? Czy przy ewentualnej wymianie sprężyn wymienia się również wsporniki i podkładki na sprężyny? Może też się zużywają i mają wpływ na zawieszenie? Dopisze jeszcze info z tabliczki: Zawieszenie 1BE, przód OJF - 6 klasa wagowa, tył OYG - 7 klasa wagowa. Z góry dzięki za odpowiedź.
waldi1326 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 waldi1326!!1 Kolego... przeczytaj strony poprzednie i przestań kombinowac z doborme sprężyn 1bv/1be do zawieszenia 1ba.Eibach Pro Kit. Koniec tematu. Przepraszam kolego mgtan ale niestety wydałem całe moje fundusze na zakup i na doprowadzenie autka do ładu, jak wiadomo można znaleźć ori sprężyny za grosze i w najbliższym czasie nie mam zamiaru wydać 700zł na sprężyny ( jestem studentem i pracuję tylko w wakacje)... A więc nie rzucaj się bo jeśli ktoś pyta to należy grzecznie odpowiedzieć i zapytać czemu tak, a nie inaczej... Wielu osobom jakoś udało się dopasować ori sprężyny do swoich a4:)
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 z tym jak autyo stanie nie wiadomo. Możesz kupić ori takie same nowe i tyle. co dowymiany to wymieniaj równiez gumy - łoża amorów jesli masz okazje a te są wybite i zuzyte
holam Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam.W temacie sprężyn. Mam pytanie odnośnie samego sensu wymiany sprężyn. Z tyłu bez obciążenia autko siedzi mi bardziej niż z przodu. Zawieszenie ori, sprężyny 4 niebieskie paski. Z obciążeniem 4-5 osób dorosłych ze dwa razy zdarzyło mi się przyhaczyć środkiem podwozia o.. próg zwalniający. Amory są ok. Czy zerkając na poniższe zdjęcia jesteście w stanie stwierdzić, czy wymiana na takie same sprężyny z tyłu podniesie mi auto? (nie chciałbym zmieniać żadnych elementów). Czy tylko je utwardzi a wysokość zostanie bez zmian? Czy przy ewentualnej wymianie sprężyn wymienia się również wsporniki i podkładki na sprężyny? Może też się zużywają i mają wpływ na zawieszenie? Dopisze jeszcze info z tabliczki: Zawieszenie 1BE, przód OJF - 6 klasa wagowa, tył OYG - 7 klasa wagowa. Z góry dzięki za odpowiedź. http://s10.postimg.org/ws50dpxqt/2014_01_03_1150.jpg http://s10.postimg.org/9ryd1dzx1/2014_01_03_1151.jpg Witam Byłem dzisiaj w sklepie zapytać o zamienniki. Co mnie zastanawia wg oryginału do zawieszenia 1BE/1BV występuje ponad dziesięć różnych rodzajów sprężyn na tył. W sklepie zaproponowali mi albo KYB (model RH6575) za 145 PLN/szt. lub MONROE (model SP3370) za 190 PLN/szt. Sprzedawca oczywiście zapewniał mnie, że auto bezie wyglądało świetnie jeśli chodzi o wysokość względem przodu... Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co o tym sądzicie? Ryzykować i brać któreś z nich? Pytałem w serwisie o ori: 394 PLN/szt....
mgtan Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 waldi1326!!1 Kolego... przeczytaj strony poprzednie i przestań kombinowac z doborme sprężyn 1bv/1be do zawieszenia 1ba.Eibach Pro Kit. Koniec tematu. Przepraszam kolego mgtan ale niestety wydałem całe moje fundusze na zakup i na doprowadzenie autka do ładu, jak wiadomo można znaleźć ori sprężyny za grosze i w najbliższym czasie nie mam zamiaru wydać 700zł na sprężyny ( jestem studentem i pracuję tylko w wakacje)... A więc nie rzucaj się bo jeśli ktoś pyta to należy grzecznie odpowiedzieć i zapytać czemu tak, a nie inaczej... Wielu osobom jakoś udało się dopasować ori sprężyny do swoich a4:) Bardzo grzecznie ci odpowiadam wiec nie dorabiaj teorii. Poporstu własnie piszę jak nie wydawać pieniędzy więcej niż potrzeba. Nie Ty pierwszy chcesz obniżyc a4 za pomocą springów. Jakbyś przeczytał poprzednie strony to bys wiedział ,że właśnie wielu osobom Kolego sie nie udało dobrać oryginalnych. Wymiana spręzyn na ori używki to jest loteria ,w której w 99% się przegrywa. Mimo że na papierze masy będą się zgadzały i zastosujesz się do stwierdzenia że jak dajemy 1Bv to zamiast Wr 9 trzeba dac WR7 to i tak nic nie gwarantuje i zazwyczaj się okazuje ,że to tak nie działa. Zobacz ile istnieje odmian springów jak Kolega napisał wyżej , jest ponad dziesięć jest na sam tył, do tego sprawa b6/b7 nie które można zamieniać miedzy sobą, a inne nie (mimo tych samych oznaczeń paskowych na pierwszy rzut oka - aczasem na używkach kolory są ledwo czytelne). Do tego sprawa tego na jakie spreżyny używane, trafisz ... czy będa wyjęte ze skasowanego auta i zwichrowane, czy będą po 120.000 km czy po 420.000km mimo, że będa miały to samo oznaczenie auto będzie stało inaczej a tego nie sprawdzisz inaczej niż załozenie na auto. Prosty przykład, kupisz zgodnie z odpowiednikami na przód springi WR7 z allegro (akurat się trafią takie co mają rzeczywisty przebieg 400.000 km) a na tył WR 8 (co mają przebieg 160.000 ale są po dzwonie - tego nie sprawdzisz) auto może ci usiądzie oki, ale to nie oznacza że to będzie regułą. Bo żeby utworzyć jakąs regułę to trzeba by było miec ze 4 auta i wszystkie komplety springów i zmieniać i patrzyć co i jak się dzieje z wysokościami, a tego nikt nie zrobi do tego te springi i a4 musiały by być po tych samych przebiegach ... troche mission impossible. Oczywiście Eibach jest droższy ale tylko na pierwszy rzut oka. Zobacz ile masz zmiennych czynników w takich springach. Poszukaj modelu dedykowanego do twojego auta (np. audi a4 b6 kombi quattro 1.8 T 150KM). Z Eibacha co jakiś czas trafiają sie na rynku używki za cene 300PLN za 4 sztuki poporstu cierpliwie szukaj i czekaj, a jak nie chcesz czekać to niestety $$$ Jesli natomiast chcesz się pobawić, poeksperymentować, bądź masz dojście do sterty springów i lubisz zmieniać samemu itp to próbuj z ori używkami Audi, może ci się uda trafić nie mówię, że nie ale ryzyko podejmujesz Ty sam (a nóz widelec będziesz w tym 1 % co się udało) , ale niestety nie da się tutaj uteorzyc zasady typu jak masz 1BA WR9 to z 1BV musisz mieć WR7 bo... patrz wyżej (różny stan springów dostępnych na rynku, który możesz ocenić iwyłacznie na podstawie montażu czyli generowania kosztów) ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- Witam.W temacie sprężyn. Mam pytanie odnośnie samego sensu wymiany sprężyn. Z tyłu bez obciążenia autko siedzi mi bardziej niż z przodu. Zawieszenie ori, sprężyny 4 niebieskie paski. Z obciążeniem 4-5 osób dorosłych ze dwa razy zdarzyło mi się przyhaczyć środkiem podwozia o.. próg zwalniający. Amory są ok. Czy zerkając na poniższe zdjęcia jesteście w stanie stwierdzić, czy wymiana na takie same sprężyny z tyłu podniesie mi auto? (nie chciałbym zmieniać żadnych elementów). Czy tylko je utwardzi a wysokość zostanie bez zmian? Czy przy ewentualnej wymianie sprężyn wymienia się również wsporniki i podkładki na sprężyny? Może też się zużywają i mają wpływ na zawieszenie? Dopisze jeszcze info z tabliczki: Zawieszenie 1BE, przód OJF - 6 klasa wagowa, tył OYG - 7 klasa wagowa. Z góry dzięki za odpowiedź. http://s10.postimg.org/ws50dpxqt/2014_01_03_1150.jpg http://s10.postimg.org/9ryd1dzx1/2014_01_03_1151.jpg Witam Byłem dzisiaj w sklepie zapytać o zamienniki. Co mnie zastanawia wg oryginału do zawieszenia 1BE/1BV występuje ponad dziesięć różnych rodzajów sprężyn na tył. W sklepie zaproponowali mi albo KYB (model RH6575) za 145 PLN/szt. lub MONROE (model SP3370) za 190 PLN/szt. Sprzedawca oczywiście zapewniał mnie, że auto bezie wyglądało świetnie jeśli chodzi o wysokość względem przodu... Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co o tym sądzicie? Ryzykować i brać któreś z nich? Pytałem w serwisie o ori: 394 PLN/szt.... Nie zaryzykowałbym. Potem sprzedawca ci sie ładnie wyprze - "ale ma Pan amortyzatory po przebiegu 160.000 km i zużyte gumy łoży amortyzatora, a to stac będzie dobrze jak będzie wszystko nowe" Chyba że facet ci napisze, że jak będize źle stać - krzywo -to ci zamontuje twoje z porotem i zrobi to bez kosztowo (zarówno montaż jak i springi za free - czyli jego całkowite ryzyko) Tak ori komplet 4 springów nowych to 1600 PLN (bez montażu)
michalm320 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie zaryzykowałbym. Potem sprzedawca ci sie ładnie wyprze - "ale ma Pan amortyzatory po przebiegu 160.000 km i zużyte gumy łoży amortyzatora, a to stac będzie dobrze jak będzie wszystko nowe" Chyba że facet ci napisze, że jak będize źle stać - krzywo -to ci zamontuje twoje z porotem i zrobi to bez kosztowo (zarówno montaż jak i springi za free - czyli jego całkowite ryzyko) Tak ori komplet 4 springów nowych to 1600 PLN (bez montażu) U mnie też jest taki efekt motorówki z 1BE i się zastanawiam co z tym zrobić. Czy kupić w ASO tylne sztywniejsze co by go unieść, czy może miększe na przód a może np. kpl. Eibacha do czerwonych amorów które mam założone.
mgtan Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jak już pisałem wcześniej to jest loteria, narazie najwiekszą powtarzalnośc widzę przy Eibach Pro Kit. Jeśli masz dojście do tanich spreżyn 1BE i sam będziesz zmieniał to próbuj ale cięzko trafić.
t.gazda Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jak już pisałem wcześniej to jest loteria, narazie najwiekszą powtarzalnośc widzę przy Eibach Pro Kit.Jeśli masz dojście do tanich spreżyn 1BE i sam będziesz zmieniał to próbuj ale cięzko trafić. Tez zgadzam się z kolega czysta loteria eibach najlepszy Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk
michalm320 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 W sumie taki Eibach 616zł więc nie ma tragedii
MAGIC87 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 h&R tez moge z czystym sumieniem polecic:wink:
Kubakk Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam, mam a4 b7 2.0tdi naped na przednia os, mam oryginalne zawieszenie. Kupilem amorki gwintowane same ze sprezynami. Czy jest mozliwosc wymiany amorkow wez wykrecania calej kolumny oraz bez odpinania wahaczy itp ? Mozna odkrecic amortyzator od tego gornego metalowego elementu co sa do niego przykrecone wahacze a na srodku wchodzi amortyzator ? Sorki ale nie wiem jak to sie fachowo nazywa Prosze o wyrozumialosc w odpowiedzi gdyz w tym temacie jestem zielony.. Prosze o pomoc i z gory dziekuje
MAGIC87 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 o ile tył łatwo mozna zmienic w ,,15'' minut to z przodem nie jest tak latwo, a znajac zycie wahacze sie pozapiekały.
mgtan Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 [/color] Witam, mam a4 b7 2.0tdi naped na przednia os, mam oryginalne zawieszenie. Kupilem amorki gwintowane same ze sprezynami. Czy jest mozliwosc wymiany amorkow wez wykrecania calej kolumny oraz bez odpinania wahaczy itp ? Mozna odkrecic amortyzator od tego gornego metalowego elementu co sa do niego przykrecone wahacze a na srodku wchodzi amortyzator ? Sorki ale nie wiem jak to sie fachowo nazywa Prosze o wyrozumialosc w odpowiedzi gdyz w tym temacie jestem zielony.. Prosze o pomoc i z gory dziekuje tył wymienisz samemu - zdejmujesz nadkola plastikowe masz śrube do nadkola metalowego i do osi śrubę... moze być chwile zabawy ze śrubami przy osi. Springi tez do ogarnięcia. Oczytwiście zakładam, że wiesz gdzie są które śruby i jak to rozebrać i skręcic, jak nie wiesz to nie majstrój Z przodu musisz wyciągać całą nogę (amor ze speżyną), prawde mówiąc nie widzę tej oderacji bez odpięcia wahacza... może i się da, ale z tego co pamiętam dość ryzykowne i będzie jeszcze więcej zabawy itp. Tylko nie kumam, "Kupilem amorki gwintowane same ze sprezynami" czyli kupiłeś zawieszenie gwintowane i tyle? jeśli tak i jest nowe, wymień odrazu łoża amortyzatorów i po założeniu nowego zawiasu, ustaw docelową wysokośc, po przejechaniu około 500km sprawdź czy wysokość ci odpowiada i jeśli będziesz miał nastawy wysokości finalne, leć ustawić geometrię. Pewnie wiesz, ale każda zmiana wysokości zawiasu wpływa na geometrie, czyli jeśli obniżysz o 30mm i ustawisz geometrię, a potem zrobisz korektę na 45mm to geometria do sprawdzenia Podobnie jest ze światłami, po ustawieniu finalnej wysokości musisz ustawic światła
Kubakk Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 [/color]Witam, mam a4 b7 2.0tdi naped na przednia os, mam oryginalne zawieszenie. Kupilem amorki gwintowane same ze sprezynami. Czy jest mozliwosc wymiany amorkow wez wykrecania calej kolumny oraz bez odpinania wahaczy itp ? Mozna odkrecic amortyzator od tego gornego metalowego elementu co sa do niego przykrecone wahacze a na srodku wchodzi amortyzator ? Sorki ale nie wiem jak to sie fachowo nazywa Prosze o wyrozumialosc w odpowiedzi gdyz w tym temacie jestem zielony.. Prosze o pomoc i z gory dziekuje tył wymienisz samemu - zdejmujesz nadkola plastikowe masz śrube do nadkola metalowego i do osi śrubę... moze być chwile zabawy ze śrubami przy osi. Springi tez do ogarnięcia. Oczytwiście zakładam, że wiesz gdzie są które śruby i jak to rozebrać i skręcic, jak nie wiesz to nie majstrój Z przodu musisz wyciągać całą nogę (amor ze speżyną), prawde mówiąc nie widzę tej oderacji bez odpięcia wahacza... może i się da, ale z tego co pamiętam dość ryzykowne i będzie jeszcze więcej zabawy itp. Tylko nie kumam, "Kupilem amorki gwintowane same ze sprezynami" czyli kupiłeś zawieszenie gwintowane i tyle? jeśli tak i jest nowe, wymień odrazu łoża amortyzatorów i po założeniu nowego zawiasu, ustaw docelową wysokośc, po przejechaniu około 500km sprawdź czy wysokość ci odpowiada i jeśli będziesz miał nastawy wysokości finalne, leć ustawić geometrię. Pewnie wiesz, ale każda zmiana wysokości zawiasu wpływa na geometrie, czyli jeśli obniżysz o 30mm i ustawisz geometrię, a potem zrobisz korektę na 45mm to geometria do sprawdzenia Podobnie jest ze światłami, po ustawieniu finalnej wysokości musisz ustawic światła Tyl wiem jak wymienic. Chodzilo mi raczej o przod. Jakis tydzien temu wymienialem wszystkie wahacze z przodu ustawilem zbieznosc kol itp.. Czyli musze wszystkie wahacze porozpinac i wyjac goleń zeby zmienić na gwint.. Dzieki wielkie za odpowiedz
holam Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 waldi1326!!1 Kolego... przeczytaj strony poprzednie i przestań kombinowac z doborme sprężyn 1bv/1be do zawieszenia 1ba.Eibach Pro Kit. Koniec tematu. Przepraszam kolego mgtan ale niestety wydałem całe moje fundusze na zakup i na doprowadzenie autka do ładu, jak wiadomo można znaleźć ori sprężyny za grosze i w najbliższym czasie nie mam zamiaru wydać 700zł na sprężyny ( jestem studentem i pracuję tylko w wakacje)... A więc nie rzucaj się bo jeśli ktoś pyta to należy grzecznie odpowiedzieć i zapytać czemu tak, a nie inaczej... Wielu osobom jakoś udało się dopasować ori sprężyny do swoich a4:) Bardzo grzecznie ci odpowiadam wiec nie dorabiaj teorii. Poporstu własnie piszę jak nie wydawać pieniędzy więcej niż potrzeba. Nie Ty pierwszy chcesz obniżyc a4 za pomocą springów. Jakbyś przeczytał poprzednie strony to bys wiedział ,że właśnie wielu osobom Kolego sie nie udało dobrać oryginalnych. Wymiana spręzyn na ori używki to jest loteria ,w której w 99% się przegrywa. Mimo że na papierze masy będą się zgadzały i zastosujesz się do stwierdzenia że jak dajemy 1Bv to zamiast Wr 9 trzeba dac WR7 to i tak nic nie gwarantuje i zazwyczaj się okazuje ,że to tak nie działa. Zobacz ile istnieje odmian springów jak Kolega napisał wyżej , jest ponad dziesięć jest na sam tył, do tego sprawa b6/b7 nie które można zamieniać miedzy sobą, a inne nie (mimo tych samych oznaczeń paskowych na pierwszy rzut oka - aczasem na używkach kolory są ledwo czytelne). Do tego sprawa tego na jakie spreżyny używane, trafisz ... czy będa wyjęte ze skasowanego auta i zwichrowane, czy będą po 120.000 km czy po 420.000km mimo, że będa miały to samo oznaczenie auto będzie stało inaczej a tego nie sprawdzisz inaczej niż załozenie na auto. Prosty przykład, kupisz zgodnie z odpowiednikami na przód springi WR7 z allegro (akurat się trafią takie co mają rzeczywisty przebieg 400.000 km) a na tył WR 8 (co mają przebieg 160.000 ale są po dzwonie - tego nie sprawdzisz) auto może ci usiądzie oki, ale to nie oznacza że to będzie regułą. Bo żeby utworzyć jakąs regułę to trzeba by było miec ze 4 auta i wszystkie komplety springów i zmieniać i patrzyć co i jak się dzieje z wysokościami, a tego nikt nie zrobi do tego te springi i a4 musiały by być po tych samych przebiegach ... troche mission impossible. Oczywiście Eibach jest droższy ale tylko na pierwszy rzut oka. Zobacz ile masz zmiennych czynników w takich springach. Poszukaj modelu dedykowanego do twojego auta (np. audi a4 b6 kombi quattro 1.8 T 150KM). Z Eibacha co jakiś czas trafiają sie na rynku używki za cene 300PLN za 4 sztuki poporstu cierpliwie szukaj i czekaj, a jak nie chcesz czekać to niestety $$$ Jesli natomiast chcesz się pobawić, poeksperymentować, bądź masz dojście do sterty springów i lubisz zmieniać samemu itp to próbuj z ori używkami Audi, może ci się uda trafić nie mówię, że nie ale ryzyko podejmujesz Ty sam (a nóz widelec będziesz w tym 1 % co się udało) , ale niestety nie da się tutaj uteorzyc zasady typu jak masz 1BA WR9 to z 1BV musisz mieć WR7 bo... patrz wyżej (różny stan springów dostępnych na rynku, który możesz ocenić iwyłacznie na podstawie montażu czyli generowania kosztów) ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- Witam.W temacie sprężyn. Mam pytanie odnośnie samego sensu wymiany sprężyn. Z tyłu bez obciążenia autko siedzi mi bardziej niż z przodu. Zawieszenie ori, sprężyny 4 niebieskie paski. Z obciążeniem 4-5 osób dorosłych ze dwa razy zdarzyło mi się przyhaczyć środkiem podwozia o.. próg zwalniający. Amory są ok. Czy zerkając na poniższe zdjęcia jesteście w stanie stwierdzić, czy wymiana na takie same sprężyny z tyłu podniesie mi auto? (nie chciałbym zmieniać żadnych elementów). Czy tylko je utwardzi a wysokość zostanie bez zmian? Czy przy ewentualnej wymianie sprężyn wymienia się również wsporniki i podkładki na sprężyny? Może też się zużywają i mają wpływ na zawieszenie? Dopisze jeszcze info z tabliczki: Zawieszenie 1BE, przód OJF - 6 klasa wagowa, tył OYG - 7 klasa wagowa. Z góry dzięki za odpowiedź. http://s10.postimg.org/ws50dpxqt/2014_01_03_1150.jpg http://s10.postimg.org/9ryd1dzx1/2014_01_03_1151.jpg Witam Byłem dzisiaj w sklepie zapytać o zamienniki. Co mnie zastanawia wg oryginału do zawieszenia 1BE/1BV występuje ponad dziesięć różnych rodzajów sprężyn na tył. W sklepie zaproponowali mi albo KYB (model RH6575) za 145 PLN/szt. lub MONROE (model SP3370) za 190 PLN/szt. Sprzedawca oczywiście zapewniał mnie, że auto bezie wyglądało świetnie jeśli chodzi o wysokość względem przodu... Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co o tym sądzicie? Ryzykować i brać któreś z nich? Pytałem w serwisie o ori: 394 PLN/szt.... Nie zaryzykowałbym. Potem sprzedawca ci sie ładnie wyprze - "ale ma Pan amortyzatory po przebiegu 160.000 km i zużyte gumy łoży amortyzatora, a to stac będzie dobrze jak będzie wszystko nowe" Chyba że facet ci napisze, że jak będize źle stać - krzywo -to ci zamontuje twoje z porotem i zrobi to bez kosztowo (zarówno montaż jak i springi za free - czyli jego całkowite ryzyko) Tak ori komplet 4 springów nowych to 1600 PLN (bez montażu) Witam. Ma ktoś może zdjęcia autka z zawieszeniem Eibach Pro Kit, chciałbym zobaczyc jak sie to prezentuje. Mógłby mi ktoś wrzucić linka z tym ofertą tego zawieszenia? Aktualnie mam 1BE - przód niebieski, zielony, zielony, tył 4 niebieskie paski.
mgtan Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Eibacha dopasowujesz inaczej wchodzisz na strone Eibacha i sprawdzasz jaki model jest dedykowany do twojego rocznia, napędu, wersji sedan/kombi itp. Zajrzyj tam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się