Krzysztof Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Kiepski ten soft Możesz rozwinąć? Niestety, aby to było wykonane na gwarancji nie miałem wyboru pomiędzy tunerami. Z dołu fest koksu dołożone ; ] Sry Cuber za OT. Fajna fura
Wihajster Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Kiepski ten soft Możesz rozwinąć? Niestety, aby to było wykonane na gwarancji nie miałem wyboru pomiędzy tunerami. za szybko rośnie krzywa Nm i PS .Wykres powinien byc płaski.
Exeo Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Kiepski ten soft Możesz rozwinąć? Niestety, aby to było wykonane na gwarancji nie miałem wyboru pomiędzy tunerami. za szybko rośnie krzywa Nm i PS .Wykres powinien byc płaski. Rozumiem, dzięki . Nie za bardzo idzie coś z tym zrobić, bo blokuje GW
hornet Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 no Cuber powiem Ci że pojechałeś po całości. Fura kox. Chciałbym tylko zapytać czy jesteś już na tyle uzależniony od A4 że śpisz w niej czy jeszcze nie trzeba na terapię Cię wysyłać ?
GILI Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Jeśli powiesz,że o A4 wiesz prawie wszystko,to na pewno nie będą to puste słowa Gratuluję
Cuber Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Jeśli powiesz,że o A4 wiesz prawie wszystko,to na pewno nie będą to puste słowa Gratuluję dzieki
PABLO Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Widziałem, macałem, wąchałem Fura jak to B8, jednym słowem
Mario22 Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Super cuber... B8 koksiarskie... a ja Cie jeszcze pamiętam w b5... :gwizdanie: gratki chlopie :good:
mumen Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Bezwarunkowo czarny grill, chromowany jest do bani, za bardzo obtrzaskany, chromy wokół szyb mam u siebie, chętnie bym wymienił na czarne. No i progi od S, było by pięknie.[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 14:28_________________________________________________No i ciekawe co chłopaki wycisną po programie ...
David Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Cuber jako ze miales wszystkie a4 po kolei mozesz powiedziec czy warto przesiadac sie z b6 do b7?? czy wogole czuc jakas roznice miedzy tymi modelami?
bolek Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 B8 koksiarskie... a ja Cie jeszcze pamiętam w b5... :gwizdanie: gratki chlopie Ha jeszcze nie tak dawno jaraliśmy się B5-tką w Plazie na parkingu podziemnym...ale ten czas zapierd...... Fura Kox,zresztą mi to się nawet twój Golf podobał ,zawsze jest dobrze Gratki i niech Ci służy jak poprzednie modele.
Tobi_one Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 No to pierwszy mod wykonany Doszły listwy S-line progowe ( nazwa ASO ochorna lakieru ) będe wdzięczny za info ile kosztowały Cię te listwy progowe od S-line :?: może być na PW. dzięki no i oczywiście gratki B8
KACPER1_2005 Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Cuber jako ze miales wszystkie a4 po kolei mozesz powiedziec czy warto przesiadac sie z b6 do b7?? czy wogole czuc jakas roznice miedzy tymi modelami? Zapytam ponownie, warto się przesiadać, czy zrobić b6 na git i śmigać Modzić Włoszkę i przy niej pozostać czy może zakupić B7
Cuber Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 będe wdzięczny za info ile kosztowały Cię te listwy progowe od S-line :?: może być na PW. koszt jednej listwy normalnie w ASO to ok 260 zł Cuber jako ze miales wszystkie a4 po kolei mozesz powiedziec czy warto przesiadac sie z b6 do b7?? czy wogole czuc jakas roznice miedzy tymi modelami? Zapytam ponownie, warto się przesiadać, czy zrobić b6 na git i śmigać Modzić Włoszkę i przy niej pozostać czy może zakupić B7 Wiesz Ja miałem przesiadke z B6 1,9 TDI ośka na B7 3,0 TDI Quattro wiec jasne ze jest róźnica
Gość mmcv Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 czy warto przesiadac sie z b6 do b7?? czy wogole czuc jakas roznice miedzy tymi modelami? ja to samo ostanio sobie mysle... i dochodze do wnosku ze bardziej zmienie marke niz pojde w B7. po 1sze B7 z takim wyposazeniem jak mam B6 (a nizej schodzic nie zamierzam) i z przelotem realnym 150tys bedzie drogie , a po drugie nie chce mi sie tego samego wnetrza ogladac przez kolejne 2-3 lata... Jedyny plus to Q , ale Ty je KACPER masz wiec... IMO nie warto .
turdzi Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 czy warto przesiadac sie z b6 do b7?? czy wogole czuc jakas roznice miedzy tymi modelami? ja to samo ostanio sobie mysle... i dochodze do wnosku ze bardziej zmienie marke niz pojde w B7. po 1sze B7 z takim wyposazeniem jak mam B6 (a nizej schodzic nie zamierzam) i z przelotem realnym 150tys bedzie drogie , a po drugie nie chce mi sie tego samego wnetrza ogladac przez kolejne 2-3 lata... Jedyny plus to Q , ale Ty je KACPER masz wiec... IMO nie warto . w koncu ktos rozsadny bo to najwiekszy idiotyzm jaki mozna zrobic , o chyba ze ktos chce 3.0 tdi
Cuber Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Wyszło 185,3 KM oraz 423 NM hamowanie na IV biegu
Rekomendowane odpowiedzi