Dev Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 zadna pompa, zapowietrzony na 100% uklad, powietrze w takich sytuacjach jest w bloku ABS i jak znam zycie w tylnych zaciskach. A odpowietrzanie maszyna Ate jest jak najbardziej wskazane ź tym ze ze nie tak jak podaje to instrukcja ale po przerobieniu przewodow dokladnie odwrotnie.
pavol1986 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 ale koledzy napiszcie jeszcze jak odpowietrzyc ten uklad bo ja przeczytalem wszystkie posty na forum i nie znalazlem jasnej odpowiwdzi jak to zrobic, dopiero po poszukaniu na innym forum uzyskalem odpowiedz, ze odpowietrzamy uklad na wlaczonym zaplonie ale nie pracujacym sillniku, i po dwoch dniach walki jak zrobilem tak jak napisalem to odpowitrzenie zajelo mi to 10 minut a tez juz myslalem ze pompa kaput, teraz nie mam efektu miekkiego pedala tylko przy samej gorze bierze. no chyba ze gdzies bylo ale mi umknelo
Azazello Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Miałem też objaw taki że pedał hamulca szedł do oporu ale okazało się że zacisk hamulca zaczął cieknąć wymieniałem zacisk odpowietrzyłem układ i malina teraz jak ktoś potrzebuje zregenorować zaciski to zapraszam na prw.
pabbicz Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam! Dziś się dowiedziałem ze najprawdopodobniej to będzie to co kolega wspomniał wyżej czyli wyciek przez zacisk.Oby tak nie było choc towarzyszący ubytek płynu hamulcowego na poziomie 1 cm/20km wskazuje ze to będzie to...w czwartek auto pojdzie na warsztat i zobaczymy... U mnie ostatecznie wyciek przy lewym tylnym zacisku - zaciski ok - jakieś rozszczelnienie mocowania wężyka przy samym zacisku było - cenowo wyszło - 68 zl+doszczelnie przewodu 41 zl+plyn 21 zl =130 zl caość :/.Na odchodne i tak powiedziano mi ze zaciski w neidalekiej przyszlosci do wymiany.
Bebzo28 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam Pisałem wcześniej że mam gabczasty pedał hamulca . Po paru dniach było słychać stukanie podczas hamowania no i gąbka w dźwigni hamulca. Wymieniłem klocki i co się okazało jeszcze przewód ten gumowy hamulcowy był nad pęknięty jeszcze nie ciekł ale parę hamowan i napewno by pękł. po wymianie klocków i przewodu odpowietrzylem hamulce . Jest ok znikneła gabka i stuki w hamulcach. Kiedys w trasie miałem podobny problem i byłem zmuszony zajechac do mechanika za wymiane wzioł 80zł. A teras mam ich w d*pie za tak proste zeczy sie cenią makabrycznie i na dodatek po wymianie pokazało bład Abs . W domu zajzałem okazało sie ze czujnik sie wysunoł . Jak robił wymiane klockow to walił pierw młotkiem w zacisk. Po co? Ja teras robiłem to sam i nie trzeba walic młotkiem po zaciskach. Wszystko idzie lekko. Pozdrawiam
damian audia4 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 ja mam tak samo samo. wymieniłem pompe i jest to samo.
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 co masz to samo ? miekki pedał hamulca ???? zapowietrzony układ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się