Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] jaką nawigację GPS kupić?


Sierko2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Noszę się z zamiarem kupna nawigacji GPS. Będzie to moja pierwsza nawi i raczej będę jej używał w Polsce. Nastawiam się raczej na wgranie AutoMapy czy jakiejś innej mapy do zakupionego urządzenia, więc nie ma co patrzeć na jej zawartość. Maksymalny pułap finansowy to ok 300 zł. Mam na oku 3 rodzaje, a mianowicie:

1) Mio Moov 200

2) Lark 35.5

3) Pentagram Nomad 35 P5230

Czy może ktoś mi pomóc z wyborem i podpowiedzieć, która lepsza? A może ktoś ma jakieś lepsze propozycje? Jestem kompletnym laikiem pod tym względem. Poszperałem trochę po internecie ale tak naprawdę nie wiem którą wybrać. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam Larka 35.5! Bardzo dobry stosunek ceny do możliwości. Nie wymaga odblokowywania w celu zainstalowania preferowanego przez nas oprogramowania :> .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tema już był przerabiany kilkakrtonie (jaka kupić navi)... Tutaj masz podobny temacik (jeden z wielu podobnych): http://www.a4-klub.pl/smf/jaka_nawigacja_za_350_400_zl-t95884.0.html;all= Poszukaj a najdziesz kolego. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :>[br]Dopisany: 10 Listopad 2009, 12:23_________________________________________________Niby ten Lark 35.5 jest dobry i tani ale jednak coś może być nie tak jak wyczytałem na różnych forach (łączenie z satelitami). Czy z każdą nawigacja Larka tak jest czy w jakichś starszych modelach, a może w jakichś konkretnych?

Jak myślicie co lepiej kupić Larka czy Mio Moov? Może lepiej dołożyć kilka zł i mieć pewność, że wszystko będzie ok. No chyba, że z Mio Moov też są jakieś problemy.

I jeszcze jeden aspekt, a mianowicie w Larku 35.5 mam do wyboru dwa rodzaje wielkości wyświetlacza 3,5 i 4,3 cala, a w Mio Moov 200 tylko 3,5 cala.

Jak myślicie, który lepiej kupić?

Odnośnik do komentarza