Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. napiszesz jak wykodować przez vcds? a i jeszcze jedno pytanie który czujnik to mierzy i podaje do ECU, że wyskakuje błąd? Bo byłem niemal pewny że to czujnik MAF który jest w przepływomierzu wywala ten błąd
  3. Profil mam poprawnie wypełniony, chodzi o Seata Exeo 1.8T CFMA
  4. Uzupełnij profil, zwłaszcza o kod silnika.
  5. Dobra mam. Tak jaka mówiłem moduł komfortu zmieniłem antenę sprawdziłem poprawiłem i nadal nic. Ale ze miałem akurat pod ręką klucze z b6 ten starszy pilot ale też na 433mhz to spróbowałem I nagle szok niedowierzanie panika i takie tam. Gówno ożyło. Wyszło na to że padły mi po prostu dwa piloty na raz.
  6. TMBCJ7NP4K7023865.pdf WA1BNAFY6J2129213.pdf
  7. Dzisiaj
  8. To jest błąd od systemu sai i przeplywomierz nie ma z tym nic wspólnego. Najprawdopodobniej niedomaga juz sama pompa od tego układu albo jest nieszczelnosc w systemie sai. Najlepiej to wykodowac, bo jest to zbędne.
  9. Cześć, przychodzę z zapytaniem dot. sprzęgła z 1.9TDI AWX do 1.8T 6 biegów. Kupiłem zestaw LuK 600 0040 00 ale nie pasuje mi łapa wysprzęglika i tuleja prowadząca, potrzebuję jakąś poradę w temacie bo nie wiem jakie części dopasować czy cały zestaw sprzęgła kupiłem zły.
  10. Wiązka sprawdzona?
  11. Witam, w samochodzie zapaliła się kontrolka check engine, błąd P0411 System Powietrza A: Nieprawidłowy przepływ, został uszczelniony układ, wymieniony przepływomierz na oryginał po VIN, chwile był spokój i myślałem że to już koniec, ale błąd powrócił znowu jeśli go usunę to wraca on nieregularnie np. podczas normalnej jazdy zapali się po 2 tygodniach od usunięcia, czasami szybciej czasami później, macie jakieś pomysły co może jeszcze być powodem? A4 B6 1.8T AVJ
  12. WAUFNCF54JA013150.pdf WAUZZZ8K6FA001791.pdf WAUZZZF44LA019349.pdf WAUZZZF45NA008315.pdf WAUZZZF47HA085627.pdf WAUZZZFZ8PP023399.pdf WAZZZF43HA022590.pdf
  13. a parownik ?
  14. Wszystko ruszyło bez problemu na licznikach USA, zarówno update jak i skrypt z forum VCP na S4 layout
  15. Witam pomoże ktoś co może być nie tak z tym centralką?
  16. Wczoraj
  17. a dałoby rade podać nr licznika i jakieś dodatkowe informacje z vcds np Software Version, Hardware Version ?
  18. Pierwsze słyszę, kompresor musi po prostu nabić ciśnienie żeby się podniosło z gleby. A co się z tym gazem niby ma stać jak będziesz obniżał?
  19. Hej, masz mozliwosc zerknac na nowe screeny powyzej? Pozdro
  20. Witam, podbiję do tematu, może ktoś coś podpowie: wszystko działa, wymieniam rozrząd, dla pewności wykonano kalibracje radarów. Po mieście gra, ruszam w trasę, 4h ciągłej jazdy po autostradzie, wyskakuje błąd ''Audi pre sense obecnie ograniczone.......", wracam do fachowców, robią 2ga kalibracje. Po mieście działa, ruszam w trasę, znowu kilka godzin ciągłej jazdy po autostradzie, wyskakuje taki sam błąd. Fachowcy, robią 3cią kalibracje i znowu po mieście działa, ruszam w trasę, pare godzin na autostradzie, to samo. Już nawet wiem jak zostanie to naprawione, 4 kalibracja, ale nie wierzę że to pomoże i nie uśmiecha mi się kalibrować w nieskończoność. Przerabiał ktoś podobny przypadek? Zaznaczę że do wymiany rozrządu wszystko grało, zdjęto pas przedni, złożono i niby wszystko ok, ale przygody z ''pre sense'' się zaczęły. Ktoś coś może podpowiedzieć?
  21. Ok. Mam do dyspozycji OBD11 spróbuję zrobić
  22. Dziękuję bardzo za pomoc.👊👊
  23. Panowie potrzebuje kupić do Audi A4 B7 140km TDI 2007 rok kombi TAŚMA ZWIJAK AIRBAG , z tempomatem , tylko nie wiem jaki kod części 4E0953541B chyba ten tylko że mało dostępnych jest czy mogę jakiś inny ? Oczywiście kierownica jest zwykła nie żadna multifunkcyjna
  24. OK czyli pompa to raczej nie bo była założona ORI z serwisu po numerach więc chyba to możemy wykluczyć. Paski też były wymieniane przy okazji rozrządu tutaj coś się mogło ewentualnie wydarzyć. Tak czy inaczej dziękuję będę się odzywał z wynikami.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...