Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tom@sz

    Brak ładowania.

    Czyli i tak trzeba wyjąć alternator.
  3. Monk_00

    Polecane opony letnie

    Rainsporty miałem w e46, dużo deszczu w tamtym okresie, kilometrów i dociążone auto, ogolnie polecam bo w warunkach w/w spełniły się b. dobrze dla mnie. Na suchym jak scinasz, szalejesz to polecą te opony szybko. Mi osobiście nie leżą Hankooki/ Vredestein. Raz że szybko zeszły i nie miałem komfortu jazdy, jeździłem wcześniej na pilotach 4/5 i fakt że schodziły w lato przy predkosciach, ale kleiło jak trzeba. Kumpel w 3.0d znowu zachwala że cicho H i V nie gnie ich i wytrzymują jego wymagania 😂 Nokiany ubijam w e91 mają chyba 5 lat, autostrada, czesto deszcz i dociążone auto, szybka jazda, kupiłbym drugi raz. Dzięki @Lu-Gi i @greg2505 za feedback. Wcześniej miałem Rainsporty więc może wyolbrzymiam ale na prawdę pierwsze kilometry miałem wrażenie że jest gorzej niż na wiele węższych zimówkach... Na razie nie miałem więcej okazji do jazdy po mokrym ale będę to bacznie obserwował. I żeby nie było, na suchym nie mam się do czego przyczepić i na prawdę za te pieniądze to wydaje się być spoko opcja ale uważam, że warto wspomnieć o moich odczuciach bo po to właśnie jest ten wątek aby wyrazić swoją opinię o oponach Z debicami tak jest, znam kilka przypadkow, ze one po prostu są na max 3/4!! lata i robi się z nich kupa gruzu. Ogólnie kupujcie opony do aktualnych warunków, terenu w jakim się poruszacie, tonażu auta. Wyjazd 1/2 do roku na ryby "nad morze" nie bralbym wgle do głowy. A4B9 quattro. Potrzebuje opinii ludzi ktorzy ciągną też czasem przyczepy, ogólnie dużo jeżdżą autostrada/ deszcz, bezdroża. Nie chcę opon typowo kierunkowych. Które znikną mi po 2 latach w oczach, wiem że tu trochę inaczej niż w bmw i potrzebuję kompletu. *Szukam letnich opon, 225/45x17 Postanowiłem że zostaję przy felgach które mam, aczkolwiek kusi mnie również zapodać 18. Zatem jeśli ktoś jest w stanie wypowiedzieć się w odniesieniu przebiegu rocznym 30/50tkm byłbym bardzo wdzięczny.
  4. Langista

    Brak ładowania.

    Sprawdzić dobrze połączenia z alternatora, czy masa dobrze siedzi i nie jest zaśniedziała. Najprawdopodobniej jednak padł regulator napięcia.
  5. Tom@sz

    Brak ładowania.

    Witam. Jak na złość wyjazd dzisiaj do Niemiec i wyskoczył wczoraj komunikat brak ładowania baterii. Z mierzyłem miernikiem i brak ładowania. Obstawiam, że to alternator. Czy są jeszcze jakieś inne możliwości, że nie ładuje akumulatora? Pozdrawiam.
  6. Ktoś może coś doradzi?
  7. Nieee, nie ta liga. Wystawić na pobliski parking jedynie 🤣 Chociaż jak jeżdżę po innych zlotach, mniejszych i patrzę jakie samochody wjeżdżają na „scenę” to stwierdzam, że nie ma żadnych selekcji … ostatnio widziałem golfa V z rozcięciem, zardzewiałą dziurą w drzwiach na szerokość dłoni 🤣
  8. A4 B9 2.0 TDI DEUA Witam. W aucie padł padło turbo. Następstwo to DPF do czyszczenia całość oddana do porządnego warsztatu. Wydruk po czyszczeniu stan jak nowy. Usunięty olej oraz zabrudzenia. Szczelny parametry bdb. Założone nowe turbo. Wymienione sonda NOX i i cała reszta czujniki itd Egr Wymieniona nowa Odma wraz z podkładkami pod wtryskiwacze itd Serwis olejowy Wszystkie filtry Przewody od turbo Obudowa dolotu króciec dolotowy turbo Wcześniej wymienione intercoler, chłodnia wody oraz chłodnia klimatyzacji Auto odebrane wczoraj od mechanika jak sobie zdajecie sprawę mało to nie kosztowało. Auto na biegu jałowym PR są czuje idealnie pod względem kultury pracy żadnych błędów DPF adaptacja wszystko przeszło sprawnie. Pięknie wchodzi na obroty zero szarpania zamulenia itd jak dla nawet lepiej niż przed naprawą. Ale no właśnie ale... Zrobiłem tym autem 200tys km wiec jeżeli chodzi o dźwięk pracy silnika znam go bardzo dobrze. I tu właśnie jest problem. Podczas dodawania gazu słychać klekot gorszy niż w moim starym passacie czy audi a4 b6 1.9tdi Nie było tego auto pracowalo cicho i spokojnie a już po rozgrzaniu naprawdę było bardzo spokojnie i cicho. Teraz jest jak dla mnie tragedia. Klekot narastający wraz z obrotami jest po prostu masakryczny. Proszę pomóżcie coś. Mechanik ma wyjebane przecież jest Niedziela 😀 wiedział że mieszkam na stałe za granicą i w piątek już powinienem wracac auto miało być do czwartku wieczora zrobione odebrane w sobotę około godziny 12:00 Wrzucam dwa filmiki które nagrałem podczas jazdy. Nie jest to profesjonalne wideo ale ciężko nagrać coś podczas jazdy kierując itd Proszę o jakieś sensowne podpowiedzi może ktoś przechodzil przez to tak samo jak ja. Oczywiście zostaje dalej w PL i jutro 8:00 rano jestem u niego na decyzji co dalej... VID_20250601_072011.mp4 VID_20250601_071640.mp4 VID_20250601_071342.mp4
  9. Dzisiaj
  10. Jedziesz pooglądać czy wystawiasz tam auto?
  11. Ok, naprawa zakończona. Dla potomnych: ten błąd wskazuje na konkretną matę, w tym wypadku na boczne maty z siedziska, które są połączone. Jak ktoś nie ma VCDS itp to odkręcamy fotel i mierzymy oporność wszystkich 3 mat (nawet nie trzeba zdejmować pokrywy plecków). Czarna wtyczka zaraz obok wiatraczka z chłodzeniem tyłka od maty pleców (chyba 4 przewody i mierzymy 2 grubsze). Od mat siedziska grubsza kremowa wtyczka mniej więcej na środku fotela z 6 przewodami. 2 skrajne pary to zasilanie siedziska i bocznych mat. Jak przepaliły się boczki to mamy 2 wyjścia: naprawa lub wymiana. Na szczęście operacja jest dość łatwa. Zdejmujemy plastiki fotela z siedziska, zdejmujemy chyba 4 zapinki (3 małe i 1 długa), podwijamy pokrycie siedziska i mata jest przed nami. Kabel łączący maty biegnie pod długą zapinką siedziska z tyłu. A czy wymiana czy naprawa to już Wasza decyzja. Ja naprawiałem, bo przepalenie miałem w miejscu łączenia kabli z matą i w dodatku z samego brzegu. Jeśli jeszcze raz się przepali to ją wymienię. Numer przykładowy maty bocznej: 4g0963555E lub końcówka D w zależności która strona (wydaje mi się, że to komplet bo są zlutowane razem.
  12. matbruk

    Uwaga na sprzedawcę

    Ceny mocno powyzej 100 tys, już dają sie zastanowić czy wydać tyle na auto używane i tutaj masz racje , bo nawet jak komuś brakuje jeszcze te 60-80 tys do nowego to nieraz lepiej zrobić duża wpłatę własną, reszta jakiś kredyt samochodowy, który nie jest tak wysoko oprocentowany i ma sie nowy samochód.
  13. Muskel1

    Uwaga na sprzedawcę

    Tutaj bzdury wypisujesz. Pokaż mi obecne auto z VAG z takim wyposażeniem.
  14. Zobacz ogłoszenie Przetwornice moduły skrętu Sprzedam przetwornice, moduły skrętu itp widoczne na foto, wszystkie są sprawne. Fordy gratis 😉 Najchętniej odbiór osobisty Użytkownik wrhz Data 06/01/25 Cena 250.00 PLN Kategoria A4 B8  
  15. wrhz

    Przetwornice moduły skrętu

    Pozostały czas: 29 dni i 20 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam przetwornice, moduły skrętu itp widoczne na foto, wszystkie są sprawne. Fordy gratis 😉 Najchętniej odbiór osobisty

    250.00 PLN

    Leszno, Wielkopolskie - PL

  16. Świetnie, jak będę kupował statek, lokomotywę lub ciężarówkę pomyślę na dieselem. Póki co z porytym beretem jeżdżę totalnie bezproblemową, świetnie wyposażoną hybrydą spalającą 3,5 litra benzyny, zamiast vagowym dieselem za ponad 200k z wyposażeniem, które miało moje stare B7. Owszem lepsze wyposażenie też jest, ale many many many. Jedyny vag, który brałem pod uwagę przy kupnie to Formentor VZ, szkoda, że na jeździe próbnej totalnie zawiesił się infotiament i nie było mi dane przetestować ani jednej funkcji. Czerwony ze wstydu handlowiec latał z jakąś szpilką czy czymś i prosił o cierpliwość, bo on zaraz zresetuje system. I to wszystko w regularnej cenie na tamten czas 260k. ale silnik odpychał się pięknie i przy spokojnej jeździe palił rozsądnie. Przez ponad rok szukania nowego auta, dane mi było poznać patologiczny świat handlarzy. Nie ważne czy auto za 20 czy 120k. Prywatni sprzedawcy nie lepsi. On kupił 4 lata temu za 140, ale teraz ten model w salonie stoi za 180, więc za 4 latka chce 150k Obracając się w takich kwotach ludzie wybierają inną markę lub mniej wyposażone, ale nowe. Widzę to choćby po wszystkich znajomkach z pracy.
  17. Witam czy wie ktoś jak i czy jest możliwość zakodowania znaków drogowych w a4 b9 polift żeby wyświetlały sie na ori navi? Mam na vc a widziałem że wyświetlają sie także na ori mapach.pozdrawiam
  18. michal11221

    kupie fotele

    prosze
  19. Witam wszystkich użytkowników🫡 mam pytanie czy grill z s-line,pasuje do standardowej wersji.Ponieważ czekam na dostarczenie auta myślę na temat modów.Jak już będzie nie omieszkam się pochwalić.😉w dziale powitań.Dziękuję i pozdrawiam.
  20. Witam odgrzeje kotleta. Pomoże ktoś jak ściągnąć ten kolektor ssący? Ciężko o jakieś info, a nie chce niczego uszkodzić.
  21. Zdemontowałem ostatnio przepustnicę i jest to rurka z przelotem na dół przepustnicy i wychodzi, że to faktycznie z układu chłodzenia. W takim razie gazownik zabrał sobie borygo Dzięki za i info sprawa wyjaśniona
  22. Wczoraj
  23. Witam, Zrobiłem u siebie tego moda, lusterko z a6 numer zaczynający się na 4F plus czujnik deszczu 8K. Wszystko działa, spoko. Natomiast chodzi mi o szybkość działania na najwyższym poziomie czułości na manetce. Czujnik działa na 100% wszystkie diody widać. Nie ma bąbelków powietrza pomiędzy szybą a czujnikiem. Moim zdaniem jakoś wolno to działa i nie wiem jak to usprawnić. Ma ktoś jakiś pomysł? Szyba jest jakaś do d..py? Miałem wymienianą przed całym modem. Pozdro Pany!
  24. Witam koledzy! Jest to mój pierwszy post na tej grupie. Mam problem z podswietleniem lusterek z a6c6. Podłączone pod lampkę wewnętrzną przez kostki w nogach. Problem polega na tym, że gdy lampki zgasną dioda kierowcy żarzy się lekkim światłem. Dostaje napięcie, natomiast nie wiem skąd. Lampka pasażera jest ok, po zgaszeniu wszystko gra, jest ciemno. Mam też pytanie do @kaju, mam u siebie moda z czujnikiem deszczu/zmierzchu i teraz pytanie jak to podłączyć pod clh? Czy zostawić tak jak mam pod Lamki w środku? Pozdro Pany!
  25. Mam pewien problem dałem moje A6 C5 1.8T na wymianę sprzęgła dwumasy i wysprzeglika wszystko firmy sachs po całej naprawie po przejechaniu 50 km sprzęgło zaczęło brać na samym końcu czy bardzo wysoko i po rozgrzaniu auta dodatkowo się ślizga mechanik drugi raz rozbierał i twierdzi że nic się nie da zrobić i nie wie co może być bo wszystko jest dobrze według niego założone.
  26. Witam gdy pojeżdżę chwilę autem i silnik złapie już 90 stopni na liczniku, po ponownym odpaleniu mam kilku sekundowe drgania całym autem (drgania są mega mocne bo telepie całym autem) i wtedy właśnie mam podwyższone obroty do około 1 tys obrotów. W pierwszej kolejności myślałem że to DPF, lecz wentylatory nie chodzą. Błędów brak. Może to być spowodowane słabym akumulatorem? Auto zawsze normalnie odpala bez żadnych objawów słabego aku. Te wibracje też nie są zawsze. Dzieje się to z 5 na 10 razy. Przy okazji chciałbym zapytać czy w waszych 2.0 TDI 204KM 2021R S tronic występuje limiter na biegu P? Pytam bo wcześniejszym DETA 190KM miałem limiter ze na postuju mogłem max 2,5 tys obrotów. W obecnym 204KM mogę na postoju wcisnąć gaz do końca obrotomierza tzn do „odciny”.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...