Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Sprawa wyjaśniona dzięki Banan za pomoc flacha dla Ciebie za pomoc i wiedze
  3. Ktoś podpowie ?
  4. Seria to nie jest. Gaz tragedia, do regulacji. Jeśli na benzynie również trafia się takie przerywanie to mozliwe, że głowica mówi papa. Z resztą jak dlugo było jezdzone z tak wyregulowaną instalacją to nic dziwnego. Moc to pewnie okolo 180-190 kuni.
  5. Dzisiaj
  6. Mam delikatna nieszczelność w gniazdach wtryskiwaczy, to wiem na pewno robiony test szczelności i delikatnie puszcza na 3 i 4 cyl. Ale mam problem podczas jazdy czasami mi wypada zapłon przerywa samochód podczas przyśpieszania przy około 3.5-4.5k obr. nie dzieje się tak zawsze ale jest uciążliwe. Podczas logów nic takiego nie miało miejsca. Logi robiłem na pb Jest ktoś na podstawy tych logów stwierdzić ile to auto może mieć km mam robioną mapę ale nie wiem ile +/- jest km Wszystko seria jedynie dp wsadzony i końcowe puchy z 2.0tfsi Jeśli jest potrzeba mogę zrobić dodatkowe logi dynamiczne statyczne. Chce mieć auto w pełni sprawne bez błędnie jeżdżące. Proszę o pomoc. LOG-01-002-033-xxx LPG.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-033-002-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  7. jak jeżdżone krótkie odcinki do 10km dziennie to jest to możliwe.
  8. Dziękuje za poradę pozdrawiam
  9. Widziałem tam różne wartości i ja nie zauważyłem różnicy jeśli mieściło się w tych widełkach, a nawet jak było lekko poza tolerancją. Różnica jest przy przestawionym rozrządzie o ząbek czyli przy wartościach około 14 w górę.
  10. Ok a powiedz mi bo widzę że orientujesz się w tych autach, czy dany kąt w grupie 93 jak będzie np -2 albo np. 4 wpływa jakoś na prace silnika jego zbieranie sie itp. czy poprostu jak jest w tej normie od -3 do 6 to komputer odczytuje tak samo dane do zapłonu bo różnie słyszałem bo w dieslach ma to znaczenie a jak to jest u nas w PB? dzięki za info pytam bo jak miałem ten myele on wskazywał 0 to nie wiem czy to złudzenie ale wydaje mi się że ciut lepiej się zbierał
  11. Wymieniałem dwa takie czujnik położenia wałka i działały bez problemu. Piszę tylko i wyłącznie ze swojego doświadczenia.
  12. Mówisz że delphi jest ok? gość mi mówił że to już chińszczyzna i loteria a bosch i borsehung jeszcze trzyma jakość
  13. LZ9W
  14. Witam, Audi A4 B5, skrzynia DDU. Jestem na etapie wymiany sprzęgła i chciałem od razu załatwić sprawę korka wlewu oleju do skrzyni , jest obrobiony (aluminiowy) i chciałem wykręcić ze skrzyni całą boczną pokrywę z tym korkiem ale po wykręceniu śrub z dekla on wychodzi ok 1cm i dalej nie chce iść .... czy ktoś to rozbierał ?
  15. B8 CGLC quattro od 2014 Zobacz ogłoszenie Witam szukam tdi cglc quattro 2014/2015 - warunek SCT! nie czarna, nie biała, nie czerwona, a najlepiej niebieska lub szara jakby ktoś coś miał to pw czy email [email protected] Użytkownik Homiczek Data 06/25/25 Cena Kategoria A4 B8  
  16. Homiczek

    B8 CGLC quattro od 2014

    Pozostały czas: 29 dni i 19 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Witam szukam tdi cglc quattro 2014/2015 - warunek SCT! nie czarna, nie biała, nie czerwona, a najlepiej niebieska lub szara jakby ktoś coś miał to pw czy email [email protected]

    Do ustalenia

  17. O borsehung słyszałem ale tu Bosch idzie na pierwszy montaż. Z tego czujnika jeszcze delphi się nadaje i jest tani.
  18. Po 5 miesiącach od założenia nowego byłby zawalony sadzą?
  19. Problem daje o sobie znać co raz bardziej. Teraz przy każdym przyszpieszeniu z tyłu jest jasny dym. Tylko podczas spokojnej jazdy autostradą nic nie widać. Obstawiam na turbo bo wtryski już drugi raz robiłem. Przypomnę ze odma nowa oryginalna. Dzięki za każdą podpowiedź
  20. Teraz stoję przed dylematem, bo znalazłem 3 auta i interesujące i nie wiem na co się zdecydować. 1.Audi a4b9 2017 rok sedan, 2.0tfsi Quatro 252 km wyposażenie fajne lecz bez sline 2. A5 2017 rok 2.0 tfsi 252 km bez Quatro sline fotele skóra, bez 3 strefowej klimy 3. A6 2017 rok 2.0 tfsi 252 Quatro skóra, sline 3 strefowa, ale nie wiem czy te auta miały kiedy ledy przód tył, i pływające kierunki Na które auto byście się zdycydowali, mam obecnie a4b9 i nie wiem na co się do końca zdecydować, wiadomo że a4 i A5 będą bardziej dynamiczne , nie wiem czy w A6 ten silnik też będzie git? I nie wiem do końca jak i co serwisować w tych autach bo stan licznika będzie miał znaczenie
  21. Dzień dobry, mam pytanie o olej do skrzyni manualnej S4 B8 2010, kod CCBA, skrzynia zdaje się KMR. Znalazłem Ravenola vsg sae 75w 90, ponoć jeden z najlepszych. Czy nie kombinować i dać oryginał?
  22. Dzięki kto pyta nie błądzi , sprzedawca polecał mi jeszcze czujnik firmy EPS albo Borsehung, mówił że jest nieco tańszy a podobno również wysokiej jakości a nawet lepszej jak bosch słyszałeś o tej firmie?
  23. Mieści się w normie więc jest ok. Miałem kiedyś przygode z tym czujnikiem z meyle, bo z dnia na dzień pokazywało -14. Zanim doszedłem, że to wina czujnika to trochę krwi napsuło.
  24. można próbować czyścić w 1 kolejności bo może jest zawalony sadzą
  25. Trochę się dzieje w temacie b5. Auto pojechało do mechanika na wymianę chłodnicy, ponieważ ta niestety puściła. Korzystając, że auto jest na serwisie to zdemontowałem lampy i wysłałem na regenerację odbłyśników oraz ogólne czyszczenie lamp i polerowanie kloszy. Widać różnicę między wyjętym odbłyśnikiem, a zregenerowanym.
  26. Sprawdzali mi to w warsztacie i jest błąd od EGRu, który był na wiosnę wymieniany na nowy firmy Pierburg. W sumie stanęło na niczym bo na postoju badali parametry to niby wszystko działa jak należy. Tą kontrolkę po jakimś czasie wywala jak się jedzie od 120 km/h. Kod błędu p040300 cglc. Był też jakiś błąd od powietrza, ale to mówili że raczej ten drugi istotniejszy - chciałem wydruk błędów to mi nie dali. Co mogłoby być przyczyną zaświecania tej kontrolki?
  27. Witam, z uwagi na to iż powoli poznaje to auto z tym motorem i chciałbym was dopytać jak to jest z tą synchronizacją rozrządu w 1.8 turbo BFB, a mianowicie jestem niedawno po wymianie zestawu przód(snr plus hepu)plus tył(łańcuch swag i ślizgi mechenker napinacz ok) i wszystko gada super, ale chodzi mi o wartości w grupach 90, 91, 93, w dwóch pierwszych mam pomiędzy 0 a -1 stopni lub 21-22 na zmiennej fazie , natomiast w grupie 93 miałem 0 lub 1 stopni na czujniku firmy Meyle ale mechanik mi doradził żebym sobie docelowo założył boscha no i ok kupiłem za ponad 200 zł i zamontowałem i wyskoczyła mi w vcds w grupie 93 wartość 5 stopni ale przestawiłem lekko na śrubach montażowych czujnika (tak mi kolega podpowiedział) i teraz mam wartość 3 stopnie, dalej nie skoryguje bliżej zera, czy tak ma być że na różnych czujnikach są różne stopnie? i czy różne wartości stopni mają wpływ na prace silnika i osiągi? z tego to czytałem gdzieś że jest tolerancja od -3 do 6 stopni. Dziękuje za rozwianie wątpliwości pozdrawiam.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...