Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. No troche palce bolały 🤣 Chociaż z jednym kierunkiem miałem lekko problem bo piny były krzywo.. Też nie byłem do nich przekonany a są bardzo fajne
  3. Zamiast zmieniać termostat można obniżyć temp. jego pracy gdyż jest on sterowany z ecu, robię taki temat od kilku lat.
  4. Dzisiaj
  5. Oby nie padły jakoś szybko, bo jak znowu będę miał rozbierać lusterko to mnie krew zaleje. Jestem zaskoczony widocznością, bo nawet w ostrym słońcu są bardzo dobrze widoczne.
  6. Ostatnio pare pierdół wpadło -dodatkowy filtr kabinowy z ali (bardziej go zamontowalem jako ochrona dmuchawy przed lisciami i innymi syfami) -kostki czujników oleju bo były popekane -osłona przegubu lewy przód -korek płynu chłodniczego -nowy aku Varta 110Ah 920A - stary jeszcze ori z końcówki 2015r byl No i jeszcze mniejsze drobiazgi takie jak - pasek korka paliwa,spryski mgiełki z passata,kierunki w lusterka dynamiczne od chińczyków,siatka do bagażnika
  7. Też zamontowałem te kierunki niedawno,ciekawe ile podziałają 🤣
  8. Witam Zakładał ktos może termostat na niższą temperaturę, żeby utrzymać ok 90 stopni a nie tak jak w oryginale ok 100 ?
  9. Witam, jestem przed montażem Downpipe. Chciałbym dowiedzieć się jak to jest w tych a4 b8. Czy druga sondę można oszukac jakimś emulatorem czy to w tych autach nie działa i konieczne jest wykodowanie bo to wiąże się z nieco wyższym kosztem niż emulator z tego co przeglądałem allegro itp 🤔 Prosiłbym o poradę czy komuś ten emulator spełnia zadanie pozdro
  10. Jest na forum obszerny wątek o tym. Wystarczy użyć wyszukiwarki
  11. No widzisz na zdjęciu którędy przebiegają wiązki.
  12. Witam chciałbym zaaktualizowac soft do najnowszej wersji. Czy ktoś poda namiary skąd pobrać i jaki soft kolejno wgrywać by byl najnowszy. Z góry dziekuje
  13. Rozumiem, że jak odsunę się trochę od krawędzi dachu to nie powinienem natrafić na żaden przewód?
  14. Dziwna sprawa. Raz miałem zapełniony na 54% po wypalaniu (koło 20 min) zostało tylko 6% i nagle po parę km wskoczyło na 30 parę %. Nie mogę zrozumieć dlaczego on tak szybko zapycha się. Pewnie to i będzie przyczyna dymieniem przy przyszpieszeniu
  15. Nie kompresja nie sprawdzona,mechanik który ogarnia mi auto niestety będzie dopiero za 2 tygodnie Turbo było robione, ponieważ dpf nie dopalal się i lał ropę do oleju i w końcu Turbo stanęło na amen ,gwarancja jest jak najbardziej ,sprawdzałem po zimnej stronie wirnik nie ma luzu
  16. Dlaczego była turbina regenerowana? Jest na to gwarancja?
  17. sprawdzana kompresja? 1l na 2.5k to sporo oleju bierze
  18. Cześć,w moim aucie (2.0 143KM CJCA) od jakiegos czasu po odpaleniu pojawia sie chmura dymu ,czuc ewidentnie spalony olej silnikowy.Dzieje się to niezależnie od tego czy zimny czy ciepły.Ponadto pod obciążeniem (jazda pod góre itp.) auto traci moc ,zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy,Dodam że pół roku temu regenerowana była turbina,auto bierze ok 1l oleju na 2.5 tyś km pomóżcie doradzic od czego zacząc,dysponuje VAGiem więc jakiekolwiek logi jestem w stanie zrobic Log-WAUZZZ8K2DA246441-269100km-167210mi.txt
  19. @P.Wiśnia 2.5kw 0 986 024 040 1.7kw 03L 911 021 C
  20. WAUZZZF42GA086540 LX7R
  21. Czyli zapowietrzony był.
  22. A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz.
  23. Witam, mam problem z opadająca podsufitką w Audi A4 B6. Chciałbym sobie z tym poradzić za pomocą takera, jednak boję się, że uszkodzę jakąś wiązkę przewodów. Czy mogę bezpiecznie przybić ją w taki sposób? Jeżeli nie to prosiłbym o wskazówki w których miejscach nie ruszać lub schemat którędy poprowadzone są wiązki Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...