Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Są części, które tylko ori się montuje. Należą do nich między innymi wszelakiego rodzaju czujniki i kilka innych podzespołów. Są też elementy, które można zastąpić zamiennikami.
  3. Witam. Odkopię trochę temat, żeby nie zakładać nowego z podobnym problemem. Wymieniałem 2 tygodnie temu komplet wahaczy przód + przy okazji wymienili łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Po wymianie kierownica przestała odbijać po skręcie. Wsadzone chyba najtańsze części, bo za to, co wymienili wyszło łącznie 840zł, ale trochę za moim przyzwoleniem, bo pytali wcześniej czy wahacze za 2450 czy za 850zł (choć okazało się, że jeszcze sporo taniej), a że obecnie mam sporo innych wydatków to zdecydowałem się wziąć te tańsze. Mechanik mówił, że mają je sprawdzone i że wytrzymują około 50kkm. Myślałem, że po ustawieniu zbieżności wszystko się naprawi, ale niestety tylko delikatnie się problem poprawił. Warsztat ogólnie ma najlepsze opinie w mieście na Google i terminy faktycznie mają odległe (na wymianę czekałem prawie 4 tygodnie), więc nie przypuszczam, żeby źle coś zrobili. Czy marna jakość części i wymiana naraz wszystkich wahaczy, łączników i końcówek drążków może być sama w sobie przyczyną braku odbijania kierownicy po skręcie? Czy po przejechaniu większego dystansu kierownica będzie odbijać? Jeśli nie to, gdzie ewentualnie będzie trzeba szukać przyczyny? Co do pompy wspomagania i maglownicy to inny mechanik powiedział, że jest w porządku. Przy maksymalnym położeniu kierownicy lewo/prawo, słychać ledwo słyszalne wycie, ale też nie zawsze. Mechanik powiedział, że tak może być.
  4. Muskel1 z całym Szacunkiem dla Ciebie... nie szkoda Ci czasu?.. nie każdemu da się pomóc... czasem należy odpuścić...
  5. Cena części ÓEM 3600zł Febi 1000-1200 Febi to średnia dobra półka... Nie pierwszy raz kupuje ich części i sprawują się b.dobrze. Ciekawe czy tu wszyscy tak kupuja OEM? Głowę daje ,że nie...
  6. To po co nam gitarę na forum zawracasz i szukasz tu pomocy w szukaniu usterki skoro to nie udogodnienie i Cię nie dotyczy?
  7. Mnie żaden z wymienionych przez Ciebie nieudogodnień nie dotyczy.. Czasu tez mam sporo.
  8. A tak sobie ostatnio wpadło w podłokietnik 😊
  9. https://allegro.pl/oferta/oe-zawor-zwrotny-8e0422529-audi-vw-skoda-seat-uklad-wspomagania-11580019778 Tu kupiłem. Właśnie sprawdziłem napięcie które dochodzi do zaworka serva, jest 12,5V I dopiero zauważyłem, że wspomaganie działa tak samo(bardzo słabo) na odpiętej i podpiętej kostce od zaworu, przekaźnik też wyciągnąłem i wspomaganie chodzi tak samo na zamontowanym i zdjetym. Czyżby zaworek serva się zepsuł?
  10. Dobra czyli ten powinien pasowac dzieki za pomoc
  11. Cewka wydaje się być ok. Skąd brałeś ten zaworek zwrotny na wężu ciśnieniowym?
  12. O jakim odcięciu mowa? Są specjalne moduły SEOCanblu SEO CANBlu – Immobilizer SEOCANBLU.COM Immobilizer które bardzo dobrze działają i nie generują błędów. Jak masz na myśli zwykły wyłącznik gdzieś tam zamontowany, to bez błędów się nie obejdzie.
  13. Zmierzyłem rezystancje
  14. Cześć grupo, chciałbym dowiedzieć się w jakie miejsca można wstawić ukrytą blokadę zapłonu / odpalania. Próbowałem już z czujnikiem sprzęgła. Niestety ani wyjęcie bezpiecznika ani odpięcie go przy module komfortu nie dało efektu. W przypadku przewodu na moduł komfortu auto odpala za 2-gim razem. Nie chcę montować na przewodzie pompy, aby przez przypadek nie uszkodzić układu paliwowego. Rozcięcie jakich połączeń pozwoli na unieruchomienie pojazdu? Nie chcę aby auto sypało błędami jeżeli jest to możliwe.
  15. Jaki masz numer sterownika? Sprawdź też jaką rezystancję ma cewka na wyjściu (najlepiej tam gdzie łączy się wtyczka w nadkolu).
  16. Dzisiaj
  17. Jedynie odkręcenie go na śrubach z szyn.
  18. Według Etki przełącznik/włącznik świateł (4D0953513D - wersja bez tempom.) i włącznik/przełącznik wycieraczek (8D0953503A limusine) to dwie osobne części.
  19. Taki zestaw zakładałem do BFB więc do BEXa pewnie też LUK 123 0324 11 - tarcza dociskowa sprzęgła (AWX) LUK 500 1050 10 - łożysko oporowe (AWX) LUK 323 0645 10 - tarcza sprzęgła (BFB - quattro) LUK 415 0231 10 - Koło zamachowe (AWX)
  20. Czy jest jakiś patent na odchylenie fotela bez wykręcania go z podłogi , ponieważ nie mogę w cywilizowany sposób wypiąć wtyczek a nie chce grzebać tam śrubokrętem
  21. Taka była moja pierwsza myśl i wszystkie wtyczki siedzą sztywno poza jedną czerwoną do której wchodzi jeden brązowy ( wydaje mi się że masowy) kabel ona jest dosyć luźna ale tak czy siak wpięta . Z innych źródeł wychodzi na to że czerwona wtyczka jest od elektryki fotela której nie mam poza grzanymi fotelami , jest szansa że to jest wspólna masa ? Ponizej zdjęcie
  22. Hej tanie bys kupil caly silnik , z rozbitka wiem ze stary temat ale jak autko sprawuje sie po tych remontach
  23. Można się bawić w gwarancję, jeździć do warsztatu, szukać przyczyny, wymieniać części do skutu, aż trafisz na jedną, która nie będzie stwarzała problemów. Można także od razu kupić oryginalna część i mieć spokój. To moje zdanie. Każdy zrobi jak uważa, ale po co nadaremnie tracić czas, nerwy i kombinować z ustalaniem terminu w warsztacie, brania wolnego w pracy, załatwiania auta zastępczego i wszystkiego co się z tym wiąże...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...