Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Shkf

    B8 TrOOOOp

    Panowie jaka średnica rury w 2.0 tfsi quattro na dwie osobne końcówki po jednej na stronę? Jak zmierzyłem szerokość to wychodzi około 57mm mierząc obwód który ma 18cm. Jak ktoś przerabiał temat dajcie znać bo za cholerę nie wiem jaki montaż w mm wybrać do końcówek wydechu
  3. Dźwięk jest centralnie nad nową odma. Nigdzie indziej tego nie słychać ani zboku ani z przodu z prawej tylko nad odma.
  4. Tak. Auto jechał. Wirnik wpadł do dolotu. Ale tam go niema. Cały układ został wyczyszczony z wszystkiego i umyty do suchej blachy. Reszta nowa włącznie z Turbo. DPF i Kat wyprany i jest papier że jest stan jak nowy.
  5. Nie bądź taki skromny 😁To jedna z ładniejszych B7 w Pl 💪
  6. Jak padło turbo miałeś rozpędzenie turbiny? Czy wirnik rurbiny pozostał cały czy poszły ułamki w dolot?
  7. Dzisiaj
  8. Rozumiem Twoją rozpacz, stan, w którym jesteś ale ...Liczysz na listę cosiów ? Przedstawiony tu opis i materiał audio/video nie może być podstawą do stawiania żadnych konkretnych diagnoz. Lista może być jedynie długa i zgrubna i zupełnie Ci nieprzydatna. Jeśli się da (wiem, nie jest to łatwe) poczekaj do poniedziałku na wizytę u mechanika, nic nie demontuj, nie narażaj się na "ale Panie ktoś tu już grzebał...", poczekaj do poniedziałku na wizytę u mechanika, wykonującego usługę. "Trochę" dziwne, że z takimi objawami dźwiękowymi, które nie są normalnymi, odebrałeś auto. Być może jest to błahostka (i tu nawet nie napiszę co przychodzi mi do głowy, dbając o Twoje dobro, aby nie kusiło demontować - patrz wyżej) ale i też, czego nie życzę, poważniejsza usterka.
  9. Miernikiem na klemach na akumulatorze. Pytanie z innej beczki czy kupić nowy alternator przykładowo z firmy x czy lepiej zregenerować ten co jest?
  10. Jak zakończyła się sprawa? Normalnie w aso to wstawiliby by całą cwiartke, nowe drzwi. Plus napęd, mierzenie auta etc, to lekko 60/70 koła myślę.
  11. Cześć, pomyślałem, że i ja się przywitam i pochwalę moim nabytkiem, bo naprawdę długo polowałem na auto w dokładnie takiej konfiguracji. 2017 rocznik, silnik 2.0 252 hp, lakier moonlight blue, wersja prestige z USA, czyli praktycznie wszystkie opcje: jasne skóry, fotele podgrzewane i wentylowane z pamięcią i pełną regulacją, podgrzewana kiera, panorama, aktywny tempomat, kamery 360, bang & olufsen, lampy LED, asystent martwego pola i systemy presense, head up display (wbrew pozorom jeden z moich must have), ambiente, lusterka fotochromatyczne chowane, szyby akustyczne. Z planów – poprawienie wydechu po naprawie, wywalenie typowych dla Ameryki orzechowych dekorów, detailing i może odświeżenie skór, chiptuning skrzyni i silnika, zakup nowych felg i kół, być może zmiana grilla (lubię chromowe akcenty, ale chciałbym trochę to stonować). Kilka zdjęć ze stanu obecnego: Bonusowo auto, które rozważałem zamiast Allroada:
  12. Jak sprawdzić , czy pompowtrysk "siadł" do końca tak jak powinien? Zakupiłem nadwymiarowe uszczelki , no i są sporo grubsze... Po wcisnięciu pompowtrysków w gniazdo wszystkie siedzą mniej wiecej podobnie i widac górną uszczelkę. Wydaje mi się, że to za płytko, ale robiłem już wszystko i dalej nie idzie.
  13. Monk_00

    Uwaga na sprzedawcę

    Wiesz, dużo ludzi umie naprawić auto samemu i to dość dobrze, bo ma ku temu warunki i zasoby. Ja zazwyczaj robię wszystko sam, jak i zamawianie części. Ostatnio pękła mi sprężyna w bmw i nie miałem pod ręką części, ani możliwości zakupu. Ogarnąłem wszystko w sklepie po "vin" mcpersony ttlko zdjąłem sam i dałem żeby mi wymienili sprężyny z przodu i teraz czeka mnie ponowne rozbieranie, bo części nie takie, a złożyli tak że nie wiem czy się śmiać już czy płakać, już bez szczegółów. Stare dobre auta nie są w sprzedaży, bo dokręcają śruby w eu i jest taki dysbalans. Skoro udało im się którąś setną po przecinku obniżyć przy ttm dojąc nie miłosiernie ludzi, to odbija się to rynkiem sprzedaży. Wystarczy poprzeglądać fora, kanały na yt co przyjeżdża, kto co szuka do naprawy. Ja kupiłem chrupka jak za złom i postawiłem go na nogi, bo wolałem zrobić i mieć pewne solidne auto, pomijam czas, bo ja np lubię. Sprzedałem, pojechało do Rumuni 🤷 po czasie użytkowania i serwisie, uważam że wyszedłem na tym dobrze Znajdzie się klient, trzeba poczekać. Znajomi golfa sprzedają prawie rok, ale to mało zdecydowani są..
  14. Masz może nr. trójnika od odmy. Co prawda ja zmieniałem swój ale na zamiennik i widzę, że opaska już gumę pocharatała...
  15. A no niestety, w jaki sposób sprawdzałeś prąd ładowania?
  16. Też się zastanawiam nad wyjazdem do Wrocka. Żony kuzyn wystawia tam auta, tylko oni fani BMW.
  17. Dziś wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, wybrałem erlinga. Nie udało mi się wymienić tylko półksiężyca i uszczelki pod napinaczem łańcucha bo nie ryzykowałem aby śrubka mi się urwała bo bym nie miał skąd wykombinować. Poczyściłem wszystko wokół i będę obserwował. Pokrywa dostała czarny kolor i skontrolowałem kolejny raz jak wygląda odma. Silnik jakiś czas po zakupie.... Aktualnie
  18. Czyli i tak trzeba wyjąć alternator.
  19. Monk_00

    Polecane opony letnie

    Rainsporty miałem w e46, dużo deszczu w tamtym okresie, kilometrów i dociążone auto, ogolnie polecam bo w warunkach w/w spełniły się b. dobrze dla mnie. Na suchym jak scinasz, szalejesz to polecą te opony szybko. Mi osobiście nie leżą Hankooki/ Vredestein. Raz że szybko zeszły i nie miałem komfortu jazdy, jeździłem wcześniej na pilotach 4/5 i fakt że schodziły w lato przy predkosciach, ale kleiło jak trzeba. Kumpel w 3.0d znowu zachwala że cicho H i V nie gnie ich i wytrzymują jego wymagania 😂 Nokiany ubijam w e91 mają chyba 5 lat, autostrada, czesto deszcz i dociążone auto, szybka jazda, kupiłbym drugi raz. Dzięki @Lu-Gi i @greg2505 za feedback. Wcześniej miałem Rainsporty więc może wyolbrzymiam ale na prawdę pierwsze kilometry miałem wrażenie że jest gorzej niż na wiele węższych zimówkach... Na razie nie miałem więcej okazji do jazdy po mokrym ale będę to bacznie obserwował. I żeby nie było, na suchym nie mam się do czego przyczepić i na prawdę za te pieniądze to wydaje się być spoko opcja ale uważam, że warto wspomnieć o moich odczuciach bo po to właśnie jest ten wątek aby wyrazić swoją opinię o oponach Z debicami tak jest, znam kilka przypadkow, ze one po prostu są na max 3/4!! lata i robi się z nich kupa gruzu. Ogólnie kupujcie opony do aktualnych warunków, terenu w jakim się poruszacie, tonażu auta. Wyjazd 1/2 do roku na ryby "nad morze" nie bralbym wgle do głowy. A4B9 quattro. Potrzebuje opinii ludzi ktorzy ciągną też czasem przyczepy, ogólnie dużo jeżdżą autostrada/ deszcz, bezdroża. Nie chcę opon typowo kierunkowych. Które znikną mi po 2 latach w oczach, wiem że tu trochę inaczej niż w bmw i potrzebuję kompletu. *Szukam letnich opon, 225/45x17 Postanowiłem że zostaję przy felgach które mam, aczkolwiek kusi mnie również zapodać 18. Zatem jeśli ktoś jest w stanie wypowiedzieć się w odniesieniu przebiegu rocznym 30/50tkm byłbym bardzo wdzięczny.
  20. Sprawdzić dobrze połączenia z alternatora, czy masa dobrze siedzi i nie jest zaśniedziała. Najprawdopodobniej jednak padł regulator napięcia.
  21. Witam. Jak na złość wyjazd dzisiaj do Niemiec i wyskoczył wczoraj komunikat brak ładowania baterii. Z mierzyłem miernikiem i brak ładowania. Obstawiam, że to alternator. Czy są jeszcze jakieś inne możliwości, że nie ładuje akumulatora? Pozdrawiam.
  22. Ktoś może coś doradzi?
  23. Nieee, nie ta liga. Wystawić na pobliski parking jedynie 🤣 Chociaż jak jeżdżę po innych zlotach, mniejszych i patrzę jakie samochody wjeżdżają na „scenę” to stwierdzam, że nie ma żadnych selekcji … ostatnio widziałem golfa V z rozcięciem, zardzewiałą dziurą w drzwiach na szerokość dłoni 🤣
  24. A4 B9 2.0 TDI DEUA Witam. W aucie padł padło turbo. Następstwo to DPF do czyszczenia całość oddana do porządnego warsztatu. Wydruk po czyszczeniu stan jak nowy. Usunięty olej oraz zabrudzenia. Szczelny parametry bdb. Założone nowe turbo. Wymienione sonda NOX i i cała reszta czujniki itd Egr Wymieniona nowa Odma wraz z podkładkami pod wtryskiwacze itd Serwis olejowy Wszystkie filtry Przewody od turbo Obudowa dolotu króciec dolotowy turbo Wcześniej wymienione intercoler, chłodnia wody oraz chłodnia klimatyzacji Auto odebrane wczoraj od mechanika jak sobie zdajecie sprawę mało to nie kosztowało. Auto na biegu jałowym PR są czuje idealnie pod względem kultury pracy żadnych błędów DPF adaptacja wszystko przeszło sprawnie. Pięknie wchodzi na obroty zero szarpania zamulenia itd jak dla nawet lepiej niż przed naprawą. Ale no właśnie ale... Zrobiłem tym autem 200tys km wiec jeżeli chodzi o dźwięk pracy silnika znam go bardzo dobrze. I tu właśnie jest problem. Podczas dodawania gazu słychać klekot gorszy niż w moim starym passacie czy audi a4 b6 1.9tdi Nie było tego auto pracowalo cicho i spokojnie a już po rozgrzaniu naprawdę było bardzo spokojnie i cicho. Teraz jest jak dla mnie tragedia. Klekot narastający wraz z obrotami jest po prostu masakryczny. Proszę pomóżcie coś. Mechanik ma wyjebane przecież jest Niedziela 😀 wiedział że mieszkam na stałe za granicą i w piątek już powinienem wracac auto miało być do czwartku wieczora zrobione odebrane w sobotę około godziny 12:00 Wrzucam dwa filmiki które nagrałem podczas jazdy. Nie jest to profesjonalne wideo ale ciężko nagrać coś podczas jazdy kierując itd Proszę o jakieś sensowne podpowiedzi może ktoś przechodzil przez to tak samo jak ja. Oczywiście zostaje dalej w PL i jutro 8:00 rano jestem u niego na decyzji co dalej... VID_20250601_072011.mp4 VID_20250601_071640.mp4 VID_20250601_071342.mp4
  25. Jedziesz pooglądać czy wystawiasz tam auto?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...