Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jest też gen3 CNCE 230KM, Gen2 224KM to CPMA ale mniejsza o większość. Generalnie różnicę widać na pierwszy rzut oka, z przodu silnika gen3 ma dwa czarne magnesy od zmiennych faz, gen 2 ma jeden. Sama pokrywa silnika w gen 3 jest taka jajkowata bardziej nowoczesna bym rzekł w gen2 jest taka prostokątna no i gen3 ma wkład oleju a gen2 metalową puchę. Wlew oleju w gen3 jest w lewym dolnym rogu, w gen2 bodajże bardziej na środku. Gen3 ma plastikową misę olejową.
  3. Poniżej daję Ci w takim razie link do sprężarki Denso dedykowanej do Twojego auta jakbyś do chwili obecnej nic nie znalazł,a co z tą wiedzą zrobisz to sam decyduj. https://allegro.pl/oferta/kompresor-sprezarka-klimatyzacji-dcp02041-denso-17409633661
  4. Dzisiaj
  5. Muskel1

    Problem AHA

    Nagraj zrzut ekranu jak to robisz.
  6. andy63

    Problem AHA

    Umnie w dlugim kodowañu nic niema jutro ustawie jezyk Polski y wysle zdjecia
  7. Muskel1

    Problem AHA

    Coś źle robisz. U mnie w OBD11 są kodowania w sterowniku 03.
  8. andy63

    Problem AHA

    Koduje z twojego opisu w sterowniku 9 wrzystko ok moge kodowac ale w sterowniku 3 brakes wchodze tam wpisije kod y wchodze w dlugie kodowañe iniema nic jak na zdjeciu. A y to wrzystko z obdeleven.
  9. Muskel1

    Problem AHA

    Są kodowania. Coś źle robisz.
  10. andy63

    Problem AHA

    Ale tam niema nic. Wtakim razie jak moge zakodowac ten modul jesli go niema ??
  11. Numer vin Wauzzz8k6da209733
  12. Słupek A czyli kostki koło lewej stopy kierowcy? Tam przepatrzane wszystko. Co do pompki to zajrzę do niej jutro Jakbym kupił inną numerację pompki to automatycznie pozbywam się alarmu?
  13. Prawdziwy forumowicz ,rozwiązał problem,nie napisał co było przyczyną i tyle go było widać. Ja od siebie dodam że w moim CJEB niskie ciśnienie oleju powodowała podpora wałków rozrządu (tzw okular).Przed wymianą miałem 0.5 bara,po wymianie 1,1 bara przy 90 stopniach oleju.Nie jest to jakieś super ciśnienie ale silnik chodzi dobrze, może kiedyś znajdę jeszcze inną przyczynę i ciśnienie jeszcze coś wzrośnie.
  14. masz może do tylnego zderzaka od dtm ?
  15. Gdzie jest scan z wymienionym w opisie błędzie?
  16. Według mnie przekaźnik chyba 419 o ile dobrze pamietam w obudowie ECU pod sterownikiem silnika znajdzies napewno😁 miałem kilka takich przypadków , pewnie masz basen
  17. Muskel1

    Problem AHA

    Bo w sterowniku 03 poszczególne bity nie są opisane.
  18. Sporo osób wrzuca 1.9 AVF zamiast 2.0. Ale niewiem co z tą skrzynią, czy będzie wszystko śmigać. Może ktoś jeszcze podpowie.
  19. Cześć, przymierzam się do zakupu B8 i czytając o tych silnikach (2.0 TFSI) trochę już zgłupiałem. Interesuje mnie tylko i wyłącznie trzecia generacja, dobrze rozumiem że jedyny taki silnik który występuje w B8 to jest CNDC? wersja 224km tak? Bo z tego co zauważyłem jest też wersja 224km ale to już jest gen 2? Tez zauważyłem że na otomoto dużo osób wystawiajacych auta zaznacza byle jak wersję 224/225 i nie doprecyzuje w opisie auta jaka to wersja/generacja silnika. Czy mógłby ktoś napisać jak na oko rozpoznać gen 3 lub poprostu jak one są oznaczone.
  20. andy63

    Problem AHA

    Muskel1 chcialem zamontowac aha ale niewiem dlaczego tak sie dzieje. Pierwsze kodowañe zatwierdzone ale w module 3 , pisze. Brak dostępnych pozycji dla tej opcji.. poprostu wchodze w modul 3 nastepnie wchodze w dlugie kodowañe y tam jest pusto y pisze to ,,Brak dostępnych pozycji dla tej opcji,,
  21. A czy tą skrzynię można modyfikować, Q5 06.2018r ?? Adres 02: Skrzynia biegów (J217) Plik etykiet:| 0CJ-927-156.clb Oznaczenie elementu SW: 80A 927 155 AG HW: 0CJ 927 156 Komponent: 0CJ 20TFSIRdW H05 0001 Weryfikacja: --H05--- Numer seryjny: 0000001358 CVN: B75A1EFD Kodowanie: 000001 Kod serwisu: WSC 02391 785 00200 Zbiór danych ASAM: EV_TCMDL382021 002027 ROD: EV_TCMDL382021_AU49.rod VCID: 6E85CEA51014FBAAED7-803A
  22. Jeżeli zależy Ci na dzialającym alarmie fabrycznym to szukaj pompki: 8d0 862 257 8d0 862 257 E (ewentualnie będzie trzeba przekodowac na "ruch prawostronny") Generalnie skoro nie widać wilgoci w pompce to być może gdzieś zacieka na kostki znajdujące się u dołu słupków A.
  23. 8E0 615 601 Q 8E0 698 451 AA
  24. 8d0 862 257 piny ok, ale nie otwierałem białej pokrywki
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...