Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jest na forum obszerny wątek o tym. Wystarczy użyć wyszukiwarki
  3. No widzisz na zdjęciu którędy przebiegają wiązki.
  4. Witam chciałbym zaaktualizowac soft do najnowszej wersji. Czy ktoś poda namiary skąd pobrać i jaki soft kolejno wgrywać by byl najnowszy. Z góry dziekuje
  5. Dzisiaj
  6. Rozumiem, że jak odsunę się trochę od krawędzi dachu to nie powinienem natrafić na żaden przewód?
  7. Dziwna sprawa. Raz miałem zapełniony na 54% po wypalaniu (koło 20 min) zostało tylko 6% i nagle po parę km wskoczyło na 30 parę %. Nie mogę zrozumieć dlaczego on tak szybko zapycha się. Pewnie to i będzie przyczyna dymieniem przy przyszpieszeniu
  8. Nie kompresja nie sprawdzona,mechanik który ogarnia mi auto niestety będzie dopiero za 2 tygodnie Turbo było robione, ponieważ dpf nie dopalal się i lał ropę do oleju i w końcu Turbo stanęło na amen ,gwarancja jest jak najbardziej ,sprawdzałem po zimnej stronie wirnik nie ma luzu
  9. Dlaczego była turbina regenerowana? Jest na to gwarancja?
  10. sprawdzana kompresja? 1l na 2.5k to sporo oleju bierze
  11. Cześć,w moim aucie (2.0 143KM CJCA) od jakiegos czasu po odpaleniu pojawia sie chmura dymu ,czuc ewidentnie spalony olej silnikowy.Dzieje się to niezależnie od tego czy zimny czy ciepły.Ponadto pod obciążeniem (jazda pod góre itp.) auto traci moc ,zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy,Dodam że pół roku temu regenerowana była turbina,auto bierze ok 1l oleju na 2.5 tyś km pomóżcie doradzic od czego zacząc,dysponuje VAGiem więc jakiekolwiek logi jestem w stanie zrobic Log-WAUZZZ8K2DA246441-269100km-167210mi.txt
  12. @P.Wiśnia 2.5kw 0 986 024 040 1.7kw 03L 911 021 C
  13. WAUZZZF42GA086540 LX7R
  14. Czyli zapowietrzony był.
  15. A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz.
  16. Witam, mam problem z opadająca podsufitką w Audi A4 B6. Chciałbym sobie z tym poradzić za pomocą takera, jednak boję się, że uszkodzę jakąś wiązkę przewodów. Czy mogę bezpiecznie przybić ją w taki sposób? Jeżeli nie to prosiłbym o wskazówki w których miejscach nie ruszać lub schemat którędy poprowadzone są wiązki Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi
  17. Witam wszystkich podjąłem decyzje o instalacji orginalnej kamery cofania do mojego auta (żona marudzi że brakuje jej tego choć jest czujnik park tronik z tyłu ) przeszukuje cały internet youtube jak to zrobić niestety nie umie znaleść jak zamontować orginał jest tylko z ali ale mnie zamienniki nie interesują może mi tu pomożecie daje foto zestawu jaki kupiłem + chce dokupić kabel do radia bo tego tu niema
  18. Dzięki za info, pozdrawiam.
  19. Przed wymiana silnika dawałem dpf na pranie i jednocześnie turbinę. Prawda mówiąc turbinę dawałem jeszcze 2 razy po tym... Właśnie nie mogę ogarnąć dlaczego on tak często się wypala i czasami kopci. Wystarczy że cały tydzień żona jeździ do żłobka i z powrotem. Odrazu kontrolka, podwyższone obroty i trzeba jechać po za miasto zrobić koło 30 km i jest ok
  20. Temat rozwiązany Wężyk od paliwa zdjelem zakręciłem raz po czym założyłem ma nowo i problem znikl
  21. Wczoraj
  22. Dzięk za odp. One działają dobrze i nie ma żadnych problemów z ich funkcjonowaniem. Pomijając fakt żarzenia się po zgaszeniu tylko po stronie kierowcy mnie rozwala i nie wiem gdzie patrzeć. Wszystko podpięte zostało jak pisałeś wtyczka w nogach kierowcy pin nie pamiętam który, oraz w drzwiach. Nie bardzo wiem jak to rozwiązać niestety. Jeśli masz jakieś inne pomysły @kaju daj znaka
  23. super, dziękuję sprawdzę to, ale dopiero pod koniec tygodnia i wrócę z odpowiedzią
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...