zdejmij pokrywę od bezpieczników będziesz miał trochę więcej dostępu a jak zdejmiesz osłonę z nad kolan to jeszcze więcej spróbuj go wypchnąć od tyłu....
znowu dawno nie zaglądałem cały czas coś się dzieje...
jest plan aby zamiast bixów z b8 ktore srednio pasuja w obudowy wsadzic bileda easy fit, poczekam az troche potanieją..., a tak to co raz, jak nie urok to sraczka, jak nie wahacz to bezbarwny z drzwi złazi... i tak w kółko choć to nie są duże inwestycje, generalnie auto sprawuje się świetnie i nienarzekam
Witaj,
Czerwone pole na wyświetlaczu zapewne na zimnym silniku ograniczone jest do 5.5 tys. obr.
Po rozgrzaniu silnika czerwone pole znika a motor z całą pewnością kręci się wyżej
Rzeczywiście strasznie ostry kąt dolotu na airboxi-e się robi...
Mało jest jeszcze danych o tym silniku.
Podobno powstał poprzez zmodyfikowanie 4.4 V8 bi-turbo z Porsche (pozbawiono go 2 cylindrów)
A tam są 2 boczne intercoolery...
Otwieracz maski w B9 wygląda jak mała wycieraczka
Zdaje się, że te 2 wskażniki na VC pokazują aktualną moc i nm obrotowy...
Jedynie wzór tych felg dyskusyjny...
Wg. mnie o niebo lepiej wyglądałby na tych wklęsłych 7 ramiennych pająkach z RS6 C7
Pozdrawiam
Dla silnika 163KM przyjmuje się około 130. Jeśli wyeliminowałeś nieszczelności to możesz jej zrobić kąpiel w IPA, tylko nie czyść mechanicznie, może pomoże i odwlecze kupno nowej lub jak masz możliwość to podmień na taką samą w celu sprawdzenia.