To wszystko wygląda całkiem w porządku. To, że MAF pokazuje więcej niż 850 mg to nie jest żaden problem, zdrowy MAF w TDI pokazuje właśnie na poziomie 1050 - 1100 mg i to jest normalne a i tak nie ma wpływu na dawkowanie paliwa, gorzej jakby zaniżał na tyle, że przycinał by dawkę...
Aktualne jak najbardziej , im mniejsze tym rolka lepiej siedzi w nadkolu i nie jest tak schowana, et 35 jak najbardziej będzie grało z tych co wymieniłeś
http://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/forte/forte-diesel-injector-treatment,p742518497. Ja używam tego co 10 tyś. Teraz piąty raz i wtryski są niemal idealne na vagu. Mam teraz 310tys przebiegu w caga.
To i tak musisz dołożyć tempomat na podciśnienie ( pompka gruszka sterownik.itd. ) , kostka jest tylko po to żeby regulować bieg jałowy i żeby ECU znało pozycje przepustnicy. Wg mnie ilość rzeźby i koszty względem korzyści to nie warto kombinować
Masz wszystko co potrzeba od strony ECU - piny 7 ,8 , 9 i 10 we wtyczce są , ten pusty się nie liczy ( wtyczka ma 15 pin ) Dołożenie tempomatu jak fabryka polega na wpięciu w gniazdo 4 pinów z wiązka do manetki , możesz się też wlutowac w kable z wtyczki , wtedy nie musisz pinów dokładać
Na 100 % będziesz miał , nie ma właśnie ich w wiązce od strony deski ( czyli gnieździe którego zdjęcie wrzuciłeś ) Z góry odpowiem że można albo wpiąć piny albo wlutowac się od góry w wiązkę od strony ECU
No i wszystko się zgadza. Skrzynia 5 musi miec dluzsze przelozenia bo ma jedno mniej. Po ludzku - mniejsza ilosc biegów musi jej starczyc na podobne osiągi jesli chodzi chociazby o predkosc. Ale nie zmienia to faktu ze auto z dodatkowym przelozeniemna 6 biegu bedzie mialo mniejsze obroty przy tej samej predkosci. I o to tu zasadniczo chodzi.
A jak się zapatrujecie na racjonalność w ogóle tej zabawy w moim przypadku ?