Skocz do zawartości

Ranking

  1. Banan

    Banan

    Pasjonat


    • Punkty

      7

    • Postów

      3103


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34521


  3. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


  4. Kodzak33

    Kodzak33

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      736


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/06/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. To wszystko wygląda całkiem w porządku. To, że MAF pokazuje więcej niż 850 mg to nie jest żaden problem, zdrowy MAF w TDI pokazuje właśnie na poziomie 1050 - 1100 mg i to jest normalne a i tak nie ma wpływu na dawkowanie paliwa, gorzej jakby zaniżał na tyle, że przycinał by dawkę...
    1 punkt
  2. Aktualne jak najbardziej , im mniejsze tym rolka lepiej siedzi w nadkolu i nie jest tak schowana, et 35 jak najbardziej będzie grało z tych co wymieniłeś
    1 punkt
  3. http://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/forte/forte-diesel-injector-treatment,p742518497. Ja używam tego co 10 tyś. Teraz piąty raz i wtryski są niemal idealne na vagu. Mam teraz 310tys przebiegu w caga.
    1 punkt
  4. http://www.a6klub.pl/a6-c4-rezanie-tempomatu-w-audi-a6-c4-26l-fotostory-vt41811.htm http://www.a6klub.pl/a6-c5-all-dzialanie-i-naprawa-tempomatu-tempomat-vt11041.htm http://www.a6klub.pl/tempomat-opis-instalacji-vt74906.htm
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Szukaj na a6klub tam był temat , w A6 C4 lub A6 C5 był popularniejszy tempomat niż w a4
    1 punkt
  7. To i tak musisz dołożyć tempomat na podciśnienie ( pompka gruszka sterownik.itd. ) , kostka jest tylko po to żeby regulować bieg jałowy i żeby ECU znało pozycje przepustnicy. Wg mnie ilość rzeźby i koszty względem korzyści to nie warto kombinować
    1 punkt
  8. tak musi być OK , jedynie co to zasilanie wlutowujesz w gruby czarno-niebieski kabel w pinie 4 pomarańczowej wtyczce ( tak jest w benzynie )
    1 punkt
  9. Masz wszystko co potrzeba od strony ECU - piny 7 ,8 , 9 i 10 we wtyczce są , ten pusty się nie liczy ( wtyczka ma 15 pin ) Dołożenie tempomatu jak fabryka polega na wpięciu w gniazdo 4 pinów z wiązka do manetki , możesz się też wlutowac w kable z wtyczki , wtedy nie musisz pinów dokładać
    1 punkt
  10. Na 100 % będziesz miał , nie ma właśnie ich w wiązce od strony deski ( czyli gnieździe którego zdjęcie wrzuciłeś ) Z góry odpowiem że można albo wpiąć piny albo wlutowac się od góry w wiązkę od strony ECU
    1 punkt
  11. no ale właśnie dokładasz te piny do tego gniazda , wtyczka ma obsadzone piny?
    1 punkt
  12. No i wszystko się zgadza. Skrzynia 5 musi miec dluzsze przelozenia bo ma jedno mniej. Po ludzku - mniejsza ilosc biegów musi jej starczyc na podobne osiągi jesli chodzi chociazby o predkosc. Ale nie zmienia to faktu ze auto z dodatkowym przelozeniemna 6 biegu bedzie mialo mniejsze obroty przy tej samej predkosci. I o to tu zasadniczo chodzi. A jak się zapatrujecie na racjonalność w ogóle tej zabawy w moim przypadku ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...