Skocz do zawartości

Ranking

  1. Bruuuum

    Bruuuum

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      521


  2. kdawid

    kdawid

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1275


  3. bodzio.c

    bodzio.c

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      49


  4. quattronation

    quattronation

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      1


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/22/18 w Odpowiedzi

  1. Witam, Przestała działać klimatyzacja i zaświeciła się dioda przy przycisku „ECON”. Podłączyłem się do VAGA i okazało się, że mam błąd: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+ Błąd ten wskazuje, że jest uszkodzony czujnik ciśnienia czynnika G65, więc kupiłem zamiennik za 100zł. Po wymianie klima nie chciała ruszyć, więc pojechałem do sklepu z informacją, że czujnik nie działa. Sprzedający oznajmił, że czynnik uciekł i trzeba doładować, co zrobili na miejscu. Niestety klima dalej nie ruszyła, a serwisant stwierdził, że problem jest na przewodach i dobrze byłoby zostawić samochód na cały dzień. Nie chciało mi się wirzyć, bo moim zdaniem sprzedali dla mnie uszkodzony czujnik. Postanowiłem więc sam zgłębić temat i zacząłem od schematu elektrycznego. SCHEMAT ELEKTRYCZNY: Czujnik G65 ma trzy PINY, więc na początek sprawdziłem czy po włączeniu zapłonu na PINach 1 i 3 pojawia się napięcie +12V. Tak było, więc odłączyłem czujnik, a w sterowniku E87 wyjąłem wtyczkę D, aby sprawdzić czy przy wypiętym czujniku nie ma zwarcia lub napięcia na PINie 7. Wszystko było ok, więc sprawdziłem najpierw stary czujnik, który po podłączeniu wskazywał 0V, a później nowy czujnik, na którym miałem 10,1V. Pomiar zrobiłem multimetrem. Dowiedziałem się w między czasie z netu, że czujnik ten powinien pokazywać przebieg prostokątny, a to jedynie można sprawdzić oscyloskopem. Załatwiłem oscyloskop i podłączyłem się pod PIN 7, ustawiając 5V/działkę oraz 5ms/działkę. Niestety na oscyloskopie nie było przebiegu prostokątnego, a jedynie napięcie 10,1V. Tak więc sklep sprzedał uszkodzony czujnik, więc będę go reklamował. PODŁĄCZENIE OSCYLOSKOPU: Regulacja oscyloskopu: 5 V / Div. = (Napięcie 5V DC na działkę napięcia) 5 ms / div. (5 milisekund na działkę czasu) Po podłączeniu oscyloskopu należy włączyć zapłon. Sondę oscyloskopu podłączamy do wyjścia 7 wtyczki D. ZASADA DZIAŁANIA KLIMY: Gdy ciśnienie w obiegu czynnika chłodniczego wyniesie 30 bar sprężarka nie pracuje i zostanie uruchomiona. gdy ciśnienie spadnie poniżej 16 bar. Gdy temperatura wody przekracza 118 ° C, to wówczas sprężarka jest całkowicie wyłączona. Szerokość impulsu A jest zależne od ciśnienia w układzie chłodniczym. Gdy ciśnienie wzrasta szerokość A staje się szersza. Szerokość przebiegu B (odległość sygnału) wynosi zawsze 20 milisekund, co odpowiada częstotliwości 50 herców. ODCZYTY Z VAGA:
    1 punkt
  2. Witajcie Po a4 b5 , a4 b6 , a4 b8 postawnowilem w koncu kupic cos z 3.0 tdi. Udalo sie w Niemczech znalezc a6 c6 polifta z koncowki roku 2010 w wersji Exclusive która zawsze mi sie podobała Przebieg 215 tys km potwierdzony po VIN w ASO ,a6 serwisowane do konca Audi w moim posiadaniu od wrzesnia 2017. Od tego czasu jestem na etapie przerobki na black line i czesc elementow wymienilem,ogolnie polfit ma mnóstwo chromu i troche roboty jest Wyposażenie: -bixenon -Navi 3G+ z dyskiem -Servotronic -skora Valcona czarno-biala -ledy do jazdy dziennej -felgi 19 Oems 9,5 J + opony 255/35 Michelin Pilot Sport -heble 347/330 mm -fis kolor -listwy progowe Exclusive -czarna podsufitka -lakier LZ9Y czarny metalic -zawieszenie S-line reszta standard,brakuje mi naglosnienia Bose i pamieci foteli Mody -galka automatu od a6 c7 s-line -kierownica 3 ramienna ze skora pikowana(wczesniej byla 4 ramienna gladka) -nakladki na pedaly + podstopnica -relingi czarne -listwy drzwi czarne -oklejone klamki i listwa w zderzaku na czarno -tarcze przod Zimermann Sport -emblematy V6T -oklejenie chromu wokol szyb -grill ala RS6 czarny -pranie wnetrza parowo -test zegarow,wizualizacja parktonica,lap timer,temp. oleju -polerka lakieru Plany: -zderzak tyl s-line -ledy w rejstracje -koncówki wydechu Ulter 100 -lotka na klape s-line -soczewki Evox Pozdrawiam
    1 punkt
  3. Objawy "chrząkającej" turbiny i pojawiających się coraz częściej notlaufów zmusiły mnie do zbadania przyczyn problemów w moim BPW. Zacząłem od sprawdzenia działania zmiennej geometrii , podciśnienie wziąłem sobie z wysysarki do oleju , podpiąłem go przez wygrzebany z zapasów stary N75 do gruchy turbiny Wysterowywałem go ręcznie podłączając i odłączając pod aku od UPS-a , obserwowałem ruchy siłownika turbiny , wszystko chodziło płynnie i bez zbędnej zwłoki więc turbinie odpuściłem i zająłem się elektozaworem N75 z mojego silnika Wyciągnięty na wierzch i podpięty zamiast wcześniejszego ładnie sztangę zasysał, ale z jej opuszczaniem schodziło mu się trzy razy dłużej niż temu z zapasów Dało mi to do myślenia , albo zatkany jest sam zawór albo filterek znajdujący się na nim i łączący go z atmosferą . Jak go wybebeszyłem to przyczyna była jasna, wystarczyło gąbkę filtrującą wyprać w ludwiku wysuszyć i poskładać z powrotem by zaczął działać poprawnie Gąbka przed praniem: I po praniu: Poskładany z powrotem i podłączony do instalacji testowej , grucha chodzi już normalnie : Zamontowany z powrotem , wszystko po podłączane i jazda próbna... Banan na twarzy już od początku, turbo nie sapie przy zdjęciu obciążenia z silnika, podczas jazdy i obserwacji grupy 011 nie pojawiają się dłuższe momenty przeładowania i notlaufy odeszły w niepamięć Całość zajęła dwie godzinki łącznie z 50 km jazdy próbnej pod kompem po robocie Wnioski : Zanim wytargacie przeładowującą turbinę do czyszczenia zmiennej geometrii , warto zacząć od bardziej prozaicznych rzeczy, żeby niepotrzebnie nie ładować się w koszty i nie blokować sobie potrzebnego środka lokomocji na czas niepotrzebnej naprawy A rzucone przez mechanika " Panie , turbina do czyszczenia " abo nie daj Bóg " do regeneracji " może być w wielu przypadkach dla niego źródłem łatwych i nie za bardzo należnych mu pieniędzy W autach które mają N75 bez filterka , tylko biorące do N75 ciśnienie atmosferyczne z puszki filtra powietrza, proponuję zacząć od sprawdzenia jego stanu. Mocno zawalony zanieczyszczeniami może tak samo powodować takie problemy ...
    1 punkt
  4. Silnik "bierze" olej? Pytam bo widzę że odma cała w oleju. Też przydałoby się ją wymienić bo jest z cienkiego tworzywa i może być dziurawa.
    1 punkt
  5. Fajnie sobie z tym czarnuszkiem działasz , oby tak dalej ja właśnie po zimie chce chromy zrobić na czarno (obwódki szyb + relingi). Jakie to mniej więcej u nich koszta jeśli to nie tajemnica. Poza tym bezawaryjności i szerokości
    1 punkt
  6. Fajna buda i silnik grill zmieniłeś czy tylko pomalowales?
    1 punkt
  7. Moim skromnym zdaniem reflektor pozbywa się zbędnego napięcia w instalacji i to mignięcie to rozładowanie przetwornicy bo tam są dosyć duże napięcia.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Ta większa kostką to czujnik ruchu do fabrycznego alarmu. Można ją przełożyć do każdej lampki. Ta mniejsza kostka to mikrofon do zestawu głośnomówiącego bluetooth też da się to przełożyć do innej lampki. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  10. W5w jak już. Ale to mi wygląda na t4w lub h6w
    1 punkt
  11. W ASO Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  12. Panowie pytanie. Doszły mi lusterka, podpinam na krótko i lustro od razu odrobinę się ściemnia, podobnie jak boczne. Na mierniku na boczne daje ok 0.5v, jak użyję latarki wskakuje na 1v. Ale już przy samym 0.5v jest już dużo ciemniejsze niż bez zasilania. Czy to jest normalne że od razu po podaniu zasilania lustro delikatnie się przyciemnia?
    1 punkt
  13. Co to ruda wychodzi w tym miejscu i dlatego akurat tam naklejka?
    1 punkt
  14. Witam, moze to nie miejsce do chwalenia ale chciałem pokazać co wymotalem w swoim audi i w razie co służyć rada gdyby ktoś chciał wcisnąć wielkie radio w mały kokpit B5teczki wiec wyglada to tak, jeszcze co prawda do wizualnej poprawy (chce usunąć te czarne kratki ale musze pomysleć jak wtedy przymocować przednia osłonkę) I zmienić kolor osłonki z czarnej na siwa ale niemam pomysłu jak dobrać kolor :/
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Ja mam avantana zwykłych kayabach, butlę lpg w bagażniku i hak, założyłem eibachy-30 i teraz auto wygląda tak, że jak mam gdzieś jechać, to wolę iść z buta. Przód usiadł odrobinkę, a tył mocno, więc mam motorówkę. Nie wiem co mam z tym zrobić, bo prowadzi się fajnie, ale wygląda jakbym zawsze wracał z wczasów. Może są jakieś podkładki pod sprężyny, żeby podnieść trochę tył?
    1 punkt
  17. A nie myślałeś nad wycięciem kata? Skoro ma taki błąd, a ma to zatkany.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...