Skocz do zawartości

Ranking

  1. wyzyk83

    wyzyk83

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1476


  2. Tomeks

    Tomeks

    VIP


    • Punkty

      1

    • Postów

      2658


  3. megafaka

    megafaka

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      63


  4. FANTOMAS

    FANTOMAS

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      223


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/13/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nowa furka pojawiła się w rodzinie, więc wypadałoby ją przedstawić Poliftowe A5 z koncówki 2014 roku Silnik: 1.8 TFSI 170KM (podobno wolne od wad swoich poprzedników, mniejszy apetyt na olej) Skrzynia: manualna Przebieg: 76 tys Fajną sprawą jest panorama Ogólnie samochód ma zostać na dłużej a jeśli chodzi o plany wobec niej, to może jakiś delikatny program Foty z aukcji No i po zakupie
    1 punkt
  2. no jaha tylko muszę dorwać takiego dedykowanego iphon-a XX muszę jeszcze tylko siri zrezać
    1 punkt
  3. Jak z A5 pasuje to mogę pożyczyć,tylko musiałbyś podjechać,stacjonuje na oruni Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  4. Witaj, MAM to znany i solidny niemiecki producent. Felgi rzeczywiście mają certyfikację TUV. Wzory są często identyczne jak ori audi. Ta aukcja z linku jest firmy Felgeo. Brałem od nich felgi. Mają oryginalne MAM, Pozdrawiam
    1 punkt
  5. A ja proponuję kolego żeby nie wymieniać oleju ale cztery razy obiec samochód w lewą stronę a potem posypać go popiołem z oczu czterech żmij spalonych przy pełni księżyca w noc strzyżenia wiedźm. Ostatnio wyczytałem, że równie skuteczne na wycieki oleju może być wsadzenia samochodu do pieca na trzy zdrowaśki ;-) A tak na serio. Widzę kolego, że zgłębiłeś temat i wiesz już dokładnie jak głowica jest zbudowana. Albo się tym wyciekiem nie przejmuj i co jakiś czas wycieraj albo przy okazji rozrządu trzeba rozebrać głowicę i dać nowy uszczelniacz na łączeniu części dolnej i górnej. Mechanik do wymiany rozrządu i tak będzie musiał rozebrać przód auta żaby się dostać do paska. Jak zdejmie pasek rozrządu to spokojnie może odkręcić górną część głowicy, wyczyścić stary uszczelniacz, nałożyć nowy i temat wycieku powinien się rozwiązać - o ile zrobi to w miarę sensownie. Przy okazji można wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów i ewentualnie uszczelniacz na wałku rozrządu ale do wymiany uszczelniacza trzeba zdjąć koło napędowe.
    1 punkt
  6. Najlepszym sposobem na sprawdzenie czy spaliny idą do układu chłodzenia jest podpięcie do niego manometru, rozgrzanie silnika do temperatury roboczej , a następnie ostrożne spuszczenie ciśnienia z układu chłodzenia przez poluzowanie na chwilę korka zbiorniczka wyrównawczego . Po tych zabiegach robimy jazdę testową, najpierw delikatnie operując gazem , a po takiej krótkiej jeździe dajemy w palnik ile się da. Jak ciśnienie wykona gwałtowny skok w okolice 1,5-2 bary i będzie widać na manometrze cykliczne upuszczanie ciśnienia przez zawór w korku to problem pewny Jak podczas tej próby cały czas ciśnienie stabilne , rośnie powoli i nie przekroczy jednego bara to wszystko oki
    1 punkt
  7. ..nie koniecznie zaraz musi być walnięta głowica,może zaczyna lekko puszczać uszczelka. Również jeżeli z rana zwłaszcza przy chłodnym powietrzu samochód przez chwilę "kopci " na biało to nie jest żadna usterka !!! wynika to m.in z różnicy temperatur.
    1 punkt
  8. dokup tylko centralkę i bedziesz miał auto na pilota pompki nie musisz ruszać tu masz wszystko opisane
    1 punkt
  9. Hej mam podobny problem tylko po tych wielkich mrozach świaci mi sie tylko jedna kontrolka Jak na foto. Gaśnie po przejechaniu 30mb ale jak sie zapali chyba przy skręcaniu to już nie zgaśnie chyba ze wylącze silnik Ne che odłączać akumulatora bo mam tylko 1 kluczyk i boje sie ze nie zapale
    1 punkt
  10. Witam, mam podobny problem jak Kowi87, przekręcam kluczyk wyszystkie kontrolki się zapalają ale nie ma rozruchu, Kowi87 napisz proszę co było powodem u Ciebie
    1 punkt
  11. Witam moglby ktos prosciej opisac jak podlaczyc emulator immo ?
    1 punkt
  12. Z tego co mi wiadomo to nie ma limitu kilometrów ani określonego okresu czasu jeśli chodzi o świece żarowe, po prostu jak jest niesprawna to wtedy trzeba wymienić a jak sprawdzić czy jest dobra to masz w linku poniżej: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-tdi-problemy-zimnym-silnikiem-mroz-obsluga-momenty-dokrecania-swiec-zarowych-215760/
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...