Takie informacje dla niektórych mają klauzulę ściśle tajne bo a4 b8 to statek kosmiczny z NASA. Wszelkie naprawy po cichu w garażu aby sąsiad nie widział
A więc po wielu przygodach z mechanikami, lepszymi lub gorszymi, po dwóch mroźnych zimach, dwóch zmienionych akumulatorach i trzech kompletach świec udało się zdiagnozować problem. Z tego miejsca polecam mechanika który mi to ogarnął W DWA DNI (zaznaczam, dwa dni, nie dwie zimy). Maciej Kinalski Autoperformance z Piły. Postawiłem samochód w poniedziałek w środe miałem diagnozę, w czwartek odebrałem auto. Tą tajemniczą przyczyną problemu z którym walczyło wielu był kabel łączący? rozrusznik z aku, oplata on silnik wokół. W pewnym miejscu był on przyjarany, co widać na załączonych fotografiach.
Życzę wam wszystkim braku problemów podobnych do mojego, oraz mechaników szybko i dobrze rozwiązujących tego typu problemy - czytaj fachowców.
001, 003, 004, 008, 010, 011
Przycisk start (rozpoczęcie logowania) wciskamy gdy silnik na trzecim biegu osiągnie 1300 rpm a zatrzymujemy pomiar po uzyskaniu 4200rpm. (wciskamy stop),zobaczymy co za program tam siedzi.LOGI ZACZYNAMY JAK TEMP NA BLACIE MA 90C.