Skocz do zawartości

Ranking

  1. Helga

    Helga

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      124


  2. Leopold27

    Leopold27

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      407


  3. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


  4. inhosik

    inhosik

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      224


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/23/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Możesz podać namiary na formę gdzie zmieniałeś olej w skrzyni ?
    1 punkt
  2. -> Statyczne - 001, 003, 004,007,013 -> Bassic Settings - 000, 003, 004, 011 -> Dynamiczne - 001, 003, 004, 008, 010, 011
    1 punkt
  3. Takie informacje dla niektórych mają klauzulę ściśle tajne bo a4 b8 to statek kosmiczny z NASA. Wszelkie naprawy po cichu w garażu aby sąsiad nie widział
    1 punkt
  4. Jak wyłączysz to nie jej musisz wymieniać.
    1 punkt
  5. Sprawdz czy grucha pracuje prawidłowo bez zacięć,prawdopodobnie turbina do czyszczenia.
    1 punkt
  6. Obcięta dawka to i mniejsza moc,zrób porządny komplet logów najlepiej wszystkie pojedynczo,a co do przepływki to jedz do tunera i niech ją wyłączy.
    1 punkt
  7. No kurna, przekonałeś mnie do tego gewinta, jest kox;) Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  8. A więc po wielu przygodach z mechanikami, lepszymi lub gorszymi, po dwóch mroźnych zimach, dwóch zmienionych akumulatorach i trzech kompletach świec udało się zdiagnozować problem. Z tego miejsca polecam mechanika który mi to ogarnął W DWA DNI (zaznaczam, dwa dni, nie dwie zimy). Maciej Kinalski Autoperformance z Piły. Postawiłem samochód w poniedziałek w środe miałem diagnozę, w czwartek odebrałem auto. Tą tajemniczą przyczyną problemu z którym walczyło wielu był kabel łączący? rozrusznik z aku, oplata on silnik wokół. W pewnym miejscu był on przyjarany, co widać na załączonych fotografiach. Życzę wam wszystkim braku problemów podobnych do mojego, oraz mechaników szybko i dobrze rozwiązujących tego typu problemy - czytaj fachowców.
    1 punkt
  9. 001, 003, 004, 008, 010, 011 Przycisk start (rozpoczęcie logowania) wciskamy gdy silnik na trzecim biegu osiągnie 1300 rpm a zatrzymujemy pomiar po uzyskaniu 4200rpm. (wciskamy stop),zobaczymy co za program tam siedzi.LOGI ZACZYNAMY JAK TEMP NA BLACIE MA 90C.
    1 punkt
  10. Co to za auto?Jeżeli to 1.9 to ma program,turbina przeładowuje,zrób komplet logów.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...