Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. bleeb

    bleeb

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      8


  3. Maxito

    Maxito

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      434


  4. black4

    black4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1150


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/22/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. w 100% zgodzę się z kolegą wyżej na pewno padł filtr paliwa . u mojego kolegi była taka sama sytuacja , założyliśmy mój stary filtr paliwa oryginalny i jeździ do dziś. Sam chcę wymienić mój filtr z manna na oryginalny tak na zaś.
    1 punkt
  2. Miałem to samo. Padł filtr, pewnie nieoryginalny. Ja miałem filtr kneht. Przy okazji padła pompa. Wymiana na oryginalny filtr z ASO i nową pompę. Od roku spokój. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  3. Fajna Wpadaj na warszawskie spoty we wtorki 19 pod stadionem narodowym, Pozdrawiam
    1 punkt
  4. Następnym razem jak masz zdjęte koła to sobie poodkręcaj plastikowe nadkola i wtedy od strony kabiny wyczyść ścianę, bo tam naprawdę sporo syfu się zbiera to samo pod listwami drzwiowymi Te pianki do klimy nie zdają egzaminu, trza było od razu lać ten izopropanol, jedyny słuszny i sprawdzony zabójca bakterii i grzybów, do tego przed dojazdem do domu włączać na econ, żeby zdążyło trochę osuszyć zawsze Autko coraz bardziej zadbane, funkcjonalne i stylowe
    1 punkt
  5. I gdzie w końcu? Mam u siebie kilka elementów do "poprawy" i chętnie skorzystałbym z usługi hydrografiki, tym bardziej, że do Wro mam rzut beretem...
    1 punkt
  6. Ciśnienie daje filtr a twoim problemem jest nieszczelność na wężykach perforowanych po wymianie pompy. Będziesz tak wymieniał i wymieniał problemem jest wężyk od pompy do dekla wymień go i po sprawie.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Właśnie otrzymałem małą paczuszkę od Wandeja dzięki za szybką realizację zamówienia, w wolnej chwili wpadną na koła hamule
    1 punkt
  9. Ta fotka niech będzie przestrogą dla was, warstwa tego "syfoxu" na ściankach pokrywy to szok... Tak samo musi tam być wszędzie, WSZĘDZIE!!!! w magistrali na smoku w pompie wszędzie!!! Chcecie pociskać autami z wydajnymi silnikami? Stosujcie odpowiednie oleje!. Załączone (autorskie) foto, dowodzi dosyć dowolnej interpretacji tej zasady. Jak dla mnie ten usmażony olej to szok!
    1 punkt
  10. Hmm A można ten wzmacniacz dołożyć , czy to jest związane z przerobieniem instalacji? Można w prosty sposób sprawdzić czy tam był ten wzmacniacz? (Mam MMI 3G High )
    1 punkt
  11. Witam! Dwa miesiące temu miałem taka samą sytuację. Zawieszenie bez luzów i skrzypiało. Wymieniłem obie strony swożnie oraz banan prawy tył i wahacz lewy dolny przedni. Skrzypienie minęło. Pozostało jedynie lekkie stukanie zawieszenia. Pojechałem na ścieżkę diagnostyczną która pokazała, że amory sa super w co niestety nie wierzyłem. Przy przebiegu 210 tyś.zdecydowałem wymienić amory. Nie żałuję. Auto jest cichutkie i jezdzi jak nowe.
    1 punkt
  12. Witam, wczoraj wieczorem skończyłem zabawę z wycieraczkami. Podzielę się uwagami: 1) Jak wolno zaczynają działać wycieraczki, nie zwlekajcie z ich naprawą, później wybicie sworzenia może graniczyć z cudem, u mnie skończyło się wymianą mechanizmu (koszt koło 80zł), ale czekałem do momentu aż przestały działać 2) Ogólnie posługiwałem się instrukcją od kolegi Piotrcar, od mnie jako małe uzupełnienie, z czym miałem problem i jak sobie poradziłem: -ściąganie wycieraczek bez ściągacza, zależy jak bardzo są zapieczone, ja podjechałem do nor auto, za 10 zł ściągnęli mi je. -ściąganie podszybia - ruszamy delikatnie w góre i w dół, a nie do siebie -wyciąganie samego mechanizmu - po zdjęciu obudowy komputera, ciągniemy do siebie mechanizm, jak się zablokuje przekręcamy o 180 stopni Wymiana mechanizmu wycieraczek zajęła mi ponad 4 godzin, ale za to satysfakcja bezcenna !,
    1 punkt
  13. jestem po naprawie zacinających się wycieraczek. W moim przypadku obyło się zez ściągania plastikowego podszybia ponieważ miałem wymienianą szybę i posklejali to jakimś klejem i za cholerę nie mogłem tego wyciągnąć. Żeby to wyjąć musiałem ściągnąć osłonę komputera i sam komputer wyciągnąć bez rozpinania. jedno ramie od strony było tak zatarte że nie dało się ruszyć jestem w szoku że silniczek to ogarnął. teraz wszystko wyczyszczone nasmarowane smarem miedzianym w spraju i na górę pod kapturki dałem dużo smaru żeby woda nie wpadała. Dobrym rozwiązanie było by dać takie kapturki termo izolacyjne jak któryś kolega tu opisywał. Trochę czasu mnie to kosztowało ale efekt końcowy jest zadowalający wycieraczki znów pracują normalnie. Wątek bardzo pomocny.
    1 punkt
  14. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...