Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10232


  2. ancymonek77

    ancymonek77

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      335


  3. zen8000

    zen8000

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      237


  4. Krzysztof27

    Krzysztof27

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      25


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/01/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. KTÓRAŚ Z TYCH 8E0805121B N 90775001
    1 punkt
  2. Jeden błąd od słabego/odłączonego aku, na zamienniku kata może wywalać błąd od drugiej sondy i trzeci od systemu powietrza wtórnego SAI (nieszczelność, uszkodzony któryś z zaworków, generalnie mało który mechanik ogarnia ten układ). SAI najlepiej wyrzucić, pozaślepiać co trzeba i u tunera wyłączyć zarówno drugą sondę jak i układ SAI, żeby nie waliło błędami. Do tego logi dynamiczne i będzie widać co tam go boli.
    1 punkt
  3. A coś z tego ? https://shop.boxmoto.pl/?1499,pl_http-shopboxmotopl-1499-pl_pompa-paliwa-wklad-audi-a4-b6-b7-seat-exeo-16-18t-20-24-30-a2c53171435z-8e0919051p-8e0919051l-8e0919051bb-8e0919051ag-8e0919051bf-8e0919051bj-8e0919051ba-8e0919051cj-8e0919051af-228-233-018-006z-993762290
    1 punkt
  4. pierwszy link przewod przedni drugi link przewód tylny
    1 punkt
  5. Wyjmujesz puszke filtra powietrza, odkręcasz 3 sruby turbo--> kat, od dołu najlepiej z kanału najłatwiej jest rozpiąć wydech na środku na opasce i wtedy wyciagasz całego kata z plecionka i kawałkiem rury, wtedy masz lepszy dostęp do śrub kat-->plecionka i robisz wszystko na zewnątrz, oczywiście wczęsniej musisz wykręcić sondy. Jesli nie chcesz rozpinać wydechu na opasce możesz próbować odkręcać śruby za katem na aucie ale dostęp jest słaby..
    1 punkt
  6. No a nie podpiąłeś ich odwrotnie?
    1 punkt
  7. Wstawiam dla potomnych. Dzisiaj zrobiłem mały wykres jak zmieniają się podstawowe dane w czasie podczas schładzania wnętrza naszych samochodów. Na wykresie widać zależności pomiędzy poszczególnymi parametrami. Widać że zaraz po uruchomieniu silnika i ustawieniu sterownika na LO oraz max nawiew, próbuje on jak najszybciej schłodzić wnętrze. Dzieje się to poprzez mocne wysterowanie zaworu N280 (prąd około 0,6 [A] co odpowiada około 60% wysterowania zaworu). Początkowa temperatura parownika wynosiła 25 stopni, wraz z upływem czasu temperatura spada aż do osiągnięcia ok 1,5 - 2 stopni powyżej zera (w tym przypadku trwało to ok 90 sekund). Wraz ze spadkiem temperatury na parowniku sterownik zmniejsza prąd wysterowania zaworu N280 przez co wydajność sprężarki maleje po to aby utrzymać temperaturę parownika na poziomie ok 2 stopni. Te dwa stopnie zabezpieczają parownik przed zamarzaniem i spadkiem wydajności (przytkane kanały nie pozwalają przedostać się powietrzu, a dodatkowo mogą powodować wolniejsze odparowanie czynnika co może doprowadzić do uderzeń hydraulicznych w sprężarce (dzieje się tak w momencie kiedy czynnik nie zdąży w całości zmienić stanu skupienia z ciekłego na gazowy). Jak widać ciśnienie czynnika zaraz po włączeniu silnika dosyć znacząco rośnie z 6 bar aż do 15 bar po czym zaczyna spadać i stabilizuje się w okolicach 9 - 10 bar. Oczywiście będzie ono zależne w dużym stopniu od temperatury zewnętrznej i nie zawsze będzie takie niskie. Ale pokazuje to że sterownik nie dąży do uzyskania maksymalnego ciśnienia czynnika, a bardziej sugeruje się temperaturą parownika. Temperatura na kratkach jak widać po wykresie w prawidłowo działającym układzie spada do ok 6 - 7 stopni oczywiście będzie także zależna od tego jaką mamy temperaturę zasysanego powietrza i prędkości obrotowej dmuchawy. Istotne jest aby temperatura z prawej i lewej kratki były zbliżone i podążały za sobą jak na wykresie (widać na nim chwilowy skok temperatury, spowodowane było to chwilową zmianą ustawień klimatronika) Mam nadzieję że przyda się wam taki wykres do tego żeby móc porównywać poszczególne parametry mierzone w blokach pomiarowych.
    1 punkt
  8. A jak silnik reaguje po Usunięciu tego ustrojstwa. Wiem że ta pompa pomaga rozgrzać kata.Więc gdy wpakuje downpipe teoretycznie nie będzie potrzebna. Czy mam rację? Słyszałem Też taką wersję że ta pompka przedmuchóje układ odpowietrzenia silnik. Czy jest taka możliwość że gdy ją usunę odma i cały układ Będzie się szybciej zapychać
    1 punkt
  9. Rozwiązał już ktoś ten problem ? bo mam u siebie to samo i męczę się już z szukaniem przyczyny od kilku dobrych miesięcy, pojechałem nawet 600km do AZ serwis do Pruszcza, i chłopaki rozłożyli ręce.... ??? wymieniłem u siebie: -tarcze, klocki -pompa abs -czujniki abs przod, tył i nic... dalej to samo... chłopaki z az serwis chcieli przekładać całą ośkę ale miałem za mało czasu, i oni też byli obładowani robotą
    1 punkt
  10. ja licznik po lifcie juz mam Zreszto nie mialem problemow bo moje audi jest z 2000 roku a z immo tez nie bylo problemow dla dobrego speca Teraz bede szukac ori radia. I z tego co wyczytalem to nie trzeba juz jakiegos can adaptera? bo mysle o radiu concert II.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...