Skocz do zawartości

Ranking

  1. stanley

    stanley

    VIP


    • Punkty

      1

    • Postów

      1450


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      608


  3. darroo1

    darroo1

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      1


  4. simon__75

    simon__75

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1218


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/09/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1) Nie powiem Ci bo ja tego nie robiłem tylko mechanik, ale od sterowania klapek są chyba te 2 wężyki, mi powymieniał wszędzie tam gdzie już były podejrzane, wiem natomiast że z tyłu kolektora, na dole jest takie coś wciskane w kolektor i mówiono mi że i tam może być nieszczelność (u mnie akurat jest dobrze). 2) Tego Ci też nie powiem bo go nie sprawdzałem. Miałem taki zamiar w przypadku gdyby po naprawieniu gruszki dalej nie działała ale że działa to go nawet nie ruszałem. 3) Musiałbyś nagrać filmik jak to wygląda dlatego że u mnie też jak na jałowym i otwartej masce mu depne na gaz to słychać taki krótki syk, jakby coś zasysało, ale to normalne zjawisko ponoć, po za tym nic się nie dzieje więc jest git, miałem filmik jak u mnie to wygląda ale gdzieś mi się zapodział i już nie mam ?
    1 punkt
  2. A ja bym szczelność sprawdził bo to może być uszczelka pod głowicą. Jeśli uszczelka będzie ok ,płynu i oleju nie ubywa to bawił bym się w czujniki i termostaty.
    1 punkt
  3. Ten https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3317153220350-8UW351_233_141-O19798-zawor-rozprezny-dysza-dlaw-klimatyzacji.html
    1 punkt
  4. Egr jest zaślepiony? Jeżeli nie sprawdź kostkę jeżeli jest ok. To wyjmij go sprawdź czy pracuje i wyczyść razem z kolektorem i chłodniczką spalin. Drugi błąd jest od poduszki silnika. Sprawdź w jakim stanie są poduchy. Najprawdopodobniej któraś puściła, bądź coś się stało z jej instalacją. A trzeci to przepływomierz przy czym nie wykluczone że pierwszy błąd i trzeci są ze sobą powiązane. Poczytaj na forum jak przy pomocy vaga sprawdzić działanie egra i jakie wartości powinny być.
    1 punkt
  5. psyt Dla mnie cytat roku: "nie wszystko, co przychodzi do głowy jest myśleniem..."
    1 punkt
  6. Ano, pojawiły i to kilka postów wcześniej Porównanie z Unlimited jest na YT. Jakby komu było mało. Chcecie wincyj? Proszę bardzo. Kanał autora filmików: https://www.youtube.com/user/sorcerer21ro/videos A jak ktoś przebrnie przez tę masę filmików z żarówkami to autor kanału ma też świetną prezentację kosza na pranie. Widywany często w Biedrze. Też mam, polecam.
    1 punkt
  7. Witam, Mam ten sam problem, kupiłem auto z silnikiem cagc, na naklejce oznaczenie jest 1N1 Kierownica chodzi jak by nie było wspomagania zwłaszcza jak chce zaparkować, pod maska cos szumi trochę ale nie jestem pewien czy to z pompy wspomagania czy może jakies lozysko np. alternatora. Mam zamiar się zabrać za to tylko nie wiem czy jest sens. z tego co czytam na forum i w necie to może być wszystko ( pompa , węże , maglownica) ma ktoś jakiś pomysl co z tym zrobić? w takim aucie to dosc dziwne ze tak chodzi kierownica. Poprzednio miałem a3 z 2006r i tam było super. Pozdrawiam i proszę o jakies info czy tak ma być w tym modelu czy może zacząć od pompy wspomagania?
    1 punkt
  8. Można przerobić - potrzebna 4-pinowa wtyczka i gniazdo (łącznik dodatkowego oświetlenia w wiązce tylnej tapicerki). Najlepiej jednak poszukać odpowiedniej wiązki na allegro - jest tego pełno (wyjdzie taniej niż dorabianie).
    1 punkt
  9. http://allegro.pl/nowy-oryg-zestaw-ramiona-piora-aero-audi-a4-b6-i2059857451.html AERO i nic innego !
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...