Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gifix

    Gifix

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      98


  2. Hołowczyc20

    Hołowczyc20

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      231


  3. daglas

    daglas

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      192


  4. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      608


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/07/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam klubowiczów temat był proszany wiele razy ale w żadnym nie ma odpowiedzi na mój problem mianowicie w moim audi występują drgania przy obrotach około 2,6 tys problem pojawił się po demontażu skrzyni i wymianie uszczelniacza na wale po złożeniu wszystkiego pojawiły się wibracje nie zależnie czy auto jedzie czy poprostu dodaje się gaz na postoju dodam poduszki zostały już wymienione tak samo siatka na wydechu dwumasa nie ma żadnego bicia ani nic nie hałasuje po wciśnięciu sprzęgła więc pytanie do was co może być jeszcze przyczyną
    1 punkt
  2. Chyba można to tak nazwać. Bo nie jestem pewien czy przy wlewie paliwa nie ma właściwego odpowietrznika baku, ale zawór evap może powodować duszenie się silnika.
    1 punkt
  3. Dystanse już zamówione przód 15, tył 20mm. Wieczór na pełnej parze i prawie, że udało się przygotować na jutrzejszy spot... pobawiłem się nawet tym liquid glass 9H i nie wiem co te chińczyki zrobiły, ale krycie rysek to ma to za***iste Zdążyłem zrobić dwa boki i maskę i tak już było ciemno na tyle, że nie wiem czy dobrze jest dotarte rano się okaże... W środku tym razem ADBL Interior QD - fajny bananowy zapach i teraz na czyste plastiki sprawdził się idealnie... Także do jutra chłopaki ! A tu takie szybkie zdjęcia na bezdotykowej, mam nadzieje, że z dystansami będzie trochej lepiej
    1 punkt
  4. Czy po falowaniu występuje błąd mieszkanki? Gdyby falował tylko na gazie raczej obstawiał bym mapy gazu i gaz do regulacji. Jeżeli i na pb i LPG faluje to możesz spróbować od kogoś podmienić przepływomierz - aby nie pchać się w kolejne koszty z zakupem. A przepustnice na 100% są sprawne?
    1 punkt
  5. Jeśli wydaje Ci się,że auto jest jakby słabsze niż przed wymianą to masz dwie opcje coś źle złożyli ,wyszła jakaś inna usterka albo faktycznie ten używany wariator nie jest taki dobry jaki miał być jak pisał Michał.
    1 punkt
  6. Moze ten wariator wcale nie byl dobry
    1 punkt
  7. Informacja z pierwszej odpowiedzi w tym wątku: Ja kupiłem pin w ASO, a dokładnie był to przewód o długości około 60cm z zaciśniętymi fabrycznie na obu końcach pinami, przeciąłem na pół, przylutowałem końcówki z oczkiem do przykręcenia do punktu z masą (nie montowałem czujnika).
    1 punkt
  8. Sprawdź jeszcze zawór evap, czy jest sprawny. Znajduje się na obudowie filtra powietrza.
    1 punkt
  9. Może temat z przed lat ale dodam od siebie tyle ze te zamienniki podpór na allegro nadają sie do śmieci !! Są za sztywne !! Oryginalna podpora jest miekka i ma przyjmować bicia(wiadomo delikatne) a nie przenosić na karoserie. Ja po wymianie na tym zamienniku miałem to co koledzy. Robiłem wyważanie itp rzeczy (w zakładach co sie tym zajmuja) i dalej to samo. Skapłem sie po tym jak wiertarka przewiercilem kilka dziur w gumie pseudo nowej zamiennej podporze. Zaczęła się poddawać ( mozna bylo poruszać nią góra dół i na boki). Kupiłem od omegi A (corteco, lemforder albo febi + łozysko nowe z febi) i po delikatnej przeróbce ( 10 min roboty ale trzeba mieć miga) jest jak nowa i działa idealnie. Najlepsze ze ten cholerny zamiennik z allegro kosztowal mnie 120 zł a podpora z omegi a 60 zł z febi + łozysko 46 zł i troche pracy. Nie polecam tego guw.. z allegro !!!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...