Skocz do zawartości

Ranking

  1. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      7364


  2. aka_kuba

    aka_kuba

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      4


  3. Banan

    Banan

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3103


  4. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/05/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak najbardziej, nawet kanalu nie potrzebujesz.
    1 punkt
  2. Zamiast się cieszyć że wszystko jest tak jak być powinno to Ty szukasz dziury w całym ? Dziesięć lat jeżdżę swoją i nigdy tego nie widziałem na blacie : Żeby zobaczyć jak wygląda to musiałem ją sobie wygooglować Gdy się ona pojawi na blacie to oznacza że sterownik podejmował kilka czy tam kilkanaście prób wypalenia DPF-a i żadna nie skończyła się powodzeniem i wygania ona kierownika na jazdę regeneracyjną , coby to wypalanie wreszcie zakończyć
    1 punkt
  3. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  4. W Tesli już mają pojemność na ponad 500km i do tego w miare szybko się ładują.. do 80% baterii ok. 20-25 min.. i drugie tyle na 100%.. Piękny widok
    1 punkt
  5. Pany to na czerwono to nie sadza tylko masa wyuczona popiołu w cegle ( grupa 068, drugie okienko od lewej ) U siebie aktualnie mam tam około 75 gram popiołu i puki co z DPF-em żadnego problemu, wypala się średnio co 250 km Ta wartość jest ustalana przez sterownik silnika szacunkowo, na podstawie różnych parametrów pracy silnika, najważniejszym z nich jest ilości zużytego paliwa od nowości cegły Puki co nie ma chyba sposobu by się popiołu pozbyć mając cegłę zamontowaną w samochodzie , chodzą słuchy że są już metody by to zrobić i go wypłukać go chemią na specjalnym stanowisku ze skutecznością podobno na poziomie 95 % Po takiej operacji ( jak również po wymianie DPF-a na nowy lub nowy zamiennik ) powinno się wyzerować masę popiołu w sterowniku silnika ( bez tego sterownik nie będzie w stanie prawidłowo ocenić zawartości sadzy w filtrze ) . Do poprawnej pracy filtra oprócz tego potrzebne są wiarygodne wartości z czujników temperatury ( te z grupy 075 ) czujnika różnicowego ciśnienia , prawidłowej pracy EGR-a i przepustnicy w dolocie, przepływomierza i najważniejsze SPRAWNY SILNIK , który będzie sadze produkował w ilościach z którymi DPF jest sobie w stanie poradzić Dla tego decyzja o wycięciu powinna być poprzedzona wnikliwą diagnozą i dopiero po niej powinno się ją podejmować . Założę się że większość z tych co cegły już wykastrowali to wywalili na złom sprawne DPF-y , a przyczyna problemów leżała w osprzęcie lub samym silniku Tak z ciekawości i dla porównania wrzucam screeny z parametrami swojego DPF-a zaraz po wypaleniu ( co prawda są z przed dwóch latek , przebieg auta wtedy to ok. 170 kkm ) :
    1 punkt
  6. Dziękuję Kolego, jak tylko pogoda pozwoli wykonam eksperyment i podzielę się efektami. Pozdrawiam
    1 punkt
  7. To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich! Namęczyłem się z tym silniczkiem ale udało mi się go zdemontować. Szukałem już w różnych zakamarkach internetu ale tego nie było więc napiszę o co chodzi. Demontaż jest dość prosty trzeba mieć maleńki klucz nasadowy 3. To co wystaje z silniczka to nie nity a śruby nasadowe. Wystarczy jest odrobinę odkręcić w lewo (to lewy gwint) i przesunąć silniczek w bok i sam zlezie.
    1 punkt
  8. VAGiem sprawdź błędy najpierw, a pewno coś będzie z czujnikiem wysokiego ciśnienia. Potem wartości mierzone w grupie 001 i napisz tu co pokazało się w okienkach
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...