Skocz do zawartości

Ranking

  1. sitar

    sitar

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      816


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10232


  3. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  4. Pomor_

    Pomor_

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      3


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/26/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wypadania zapłonów są na kanałach 14-16
    1 punkt
  2. Wróżek tu nie ma. Wrzuć logi to będzie można się wypowiedzieć
    1 punkt
  3. Sprawdz pompę wody bo może po prostu nie ma obiegu czynnika w układzie i przez to się gotuje. Zobacz po obudowie czy wygląda na ruszaną czy zawaloną jak reszta silnika czyli stara i nie ruszana co moze świadczyć że to pompa niedomaga
    1 punkt
  4. Bardzo mi sie te sportbacki podobaja z zewnątrz, natomiast w RS5 brakuje mi jednak tych poszerzeń jak w Rs4.
    1 punkt
  5. Nie pieniądze a może w chłodnicy leży przyczyna
    1 punkt
  6. Jeśli mechanior robił test na co2 to rzeczywiście może głowica. Może spruboj z ori używaną co by w koszta nie isc
    1 punkt
  7. Masz wyżej ciekawostkę- dotyczy silnika 2.8. Ciekawe czy mechanior robił test na Co2 czy tylko chce zarobić
    1 punkt
  8. Szukając w google jest kilka tematów o tym że po wymianie chłodnicy występują problemy z grzaniem się auta-poszukaj Z innego forum: ciekawostka z ub.roku. w lipcu przed zlotem chcialem poskladac sobie autko na tip top.wymienilem m.in chlodnice bo stara ciekla.wzialem z polki nowa sztuke ktora kupilem na allegro-najtansza jaka byla-ok 150zl..w hurtowni chcieli 300 po rabacie... zalozylem zlozylem i sie zaczelo-grzeje sie i wywala plyn..pomyslalem ze moze to z powodu uszczelnienia ukladu-wczesniej pompowanie w uklad przez niesprawna uszczelke glowy uciekalo dziurka w chlodnicy-teraz nie ma gdzie to pluje plynem ze zbiornika-milion pincet odpowietrzen skonczylo sie rozerwaniem nagrzewnicy starej.kolejna robota.. skonczylo sie tym ze na zlot pojechalem z wyrzyknikiem o braku plynu..pojechalem i wrocilem w sumie 1300km... bez zmian.dobra sprawdzenie szczelnosci i okazuje sie ze klekla glowa..wymieniam uszczelki w obu na tip top..dalej sie suka grzeje..wlaczysz wentyle na stale-nie grzeje sie.ale przeciez nie bede latal caly rok na wentylatorach... cos mnie tknelo-chlodnica won i zalozylem uzywke-wszystkie objawy ustaly.. dla pewnosci-zalozylem ta chlodnice jeszcze raz do drugiego auta-objawy te same-wychodzi ze gdzies nie przetloczone nienacieta blach i takie jaja na 4 miesiace roboty... ach zapomnialbym...w miedzyczasie wymienialem pompe wody bo myslelismy ze sie slimak zsuwa z osi i nie pompuje...
    1 punkt
  9. w 2.8 wentylatory załączają się bodajże przy 100 stopniach-sprawdź czy nie jest wstawiony jakiś zamiennik chłodnicy bo z zamiennikami są problemy-słabszy przepływ
    1 punkt
  10. A po co glowice chcesz podnosic? Powiniennes najpierw sprawdzoc termostat, chlodnice i pompe wody. To na początek
    1 punkt
  11. Witam, mam pytanie czy spotkał się ktoś ze zjawiskiem że gruszka działa na zimnym silniku a jak silnik się nagrzeje to gruszka przestaje reagować?
    1 punkt
  12. http://allegro.pl/subwoofer-audi-a4-lift-fl-01r-avant-wiazka-insta-i7307104678.html - cena jest za sam subwoofer, więc zapytaj ile za samą wiązkę.
    1 punkt
  13. Mam pytanie do kolegow Czy ktos probowal juz zakladac listwy progow przed liftem do po lifcie? Czy jest jakas roznica? Niemam jak podjechac autem na zlomowisko zeby przymierzyc... a niechce kupowac w ciemno Z gory dziekuje za wszelkie info...
    1 punkt
  14. Słyszałem o tym , ale poprzednie auto też robiłem u rogala i z tego co pamiętam to wyszło niewiele więcej niż w serii
    1 punkt
  15. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...