Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      5816


  2. Lygrys

    Lygrys

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      145


  3. mirek31071977

    mirek31071977

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      425


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34524


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/23/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jakiś czas temu sam szukałem takiego tematu ale niczego nie znalazłem. Mianowicie chodziło mi o zmianę w B8 (w zwykłych lampach) świateł dziennych na LED-owe. Nie byłem pewien czy jest to możliwe a jeśli tak to jakie (i ile) żarówki tam idą oraz czy taka wymiana nie wywala komunikatu o błędzie. Z uwagi na brak konkretnych informacji postanowiłem zadziałać sam w temacie. Zakupiłem na Allegro 2 żarówki p13w (później okazało się że idą tam 4szt. i musiałem dokupić na biegu jeszcze dwie) i do boju. Demontaż lam nie jest jakiś bardzo skomplikowany, myślę że każdy da sobie z tym radę. Po zdemontowaniu pierwszego oka okazało się że nie ma dostępu do żarówek dziennych bo audi najzwyczajniej zaślepiła otwór...ale dla chcącego nic trudnego. Wywierciłem jeden otwór z tyłu lampy i już po chwili miałem pierwszą żarówkę na wierzchu, żeby dostać się do drugiej należy wywiercić jeszcze jeden otwór od spodu lampy (miejsca gdzie powinny być otwory są oryginalnie ładnie oznaczone więc od razu widać gdzie nawiercać (przy nawiercaniu uważać na przewody wewnątrz lampy!) Oryginalne żarówki wyglądają tak: a wymieniamy je na żarówki led p13w białe: Modeli led jest więcej. Ja użyłem akurat tych i mogę zapewnić że nie wywołują one komunikatu o przepalonej żarówce. Po wymianie żarówek należy też pamiętać o zaślepieniu czymś uprzednio wyciętych otworów. Ja wymierzyłem średnice i zakupiłem dekielki gumowe (do kupienia w praktycznie każdym sklepie z autoczęściami). Po zamontowaniu lamp led-y odpalają idealnie, nie wywaliło też żadnych komunikatów.
    1 punkt
  2. Ja brałem tu: https://sklephadron.pl/akcesoria-oswietleniowe/4346-modul-doswietlania-zakretow-tytan-ds454-uniwersalny.html Ale widzę, ze taniej tu: http://alarmy.abc24.pl/default.asp?kat=101111&pro=886026 Po zakupie trzeba zrobić aktualizację modułu do najnowszej wersji ze strony: http://docs.digitalsystems.pl/#DOKUMENTACJE_DOCUMENTATION/DS454/ prosta sprawa, kabelek usb, instalujesz programator i wgrywasz firmware... W B6 niestety działa tylko jedna z funkcji, albo po kierunkach, albo po skręcie kierownicy, ze względu na to, że musimy wybrać szynę CAN Drive lub wyposażenia... w B7 gdzie jest już CAN-Gateway moduł może korzystać z obu funkcji... To mój filmik: Na forum sprzedawał też Krystian (blade13): https://allegro.pl/modul-doswietlania-zakretow-audi-a4-b6-b7-can-i7617723026.html?reco_id=e294cd31-d68f-11e8-a758-000af7f61b40&bi_m=reco&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro& To jego filmik:
    1 punkt
  3. Auto stoi to se chociaż nową kiere dostało, a dokładniej kiera multi z B8 i wszystkie fanty potrzebne do przekładki, czyli: - Moduł kierownicy z końcówką Q - Taśma z końcówką A - No i kostka z aso do przełożenia pinów No i jeżeli mamy poduche i kostke w niej też od B8 to żeby jej nie przekładać to trzeba zrobić taki modzik bocznych ząbków: Przed: I po założeniu ?
    1 punkt
  4. przykleilem na sylikonie, dzieki za pomoc
    1 punkt
  5. Panowie mam logi ale nie mogę wrzucić tutaj obrazu jak to zrobić? Zrobię trochę inaczej. BLOKI POMIAROWE: Grupa Engine Speed (G28) Injection Start (specified) Injection Duration (specified) Totsion Value 004 881/min 4.9*ZGMP 4.0*KW -0.74* --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Grupa Temperature bef. Turbo temperature bef. DPF DPF load coefficient temperature after DPF 075 159.5*C 143.4*C 40.8% 145.6*C --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Grupa Engine Speed (G28) Exhaust Gas EGR (spec.) Exhaust Gas EGR (actual) Exhaust Gas EGR Duty Cycle 003 881/min 438.5mg/suw 438.5mg/suw 0,0% Sprawdziłem kolejno Kąt wtrysku ,DPF i EGR. Kąt wtrysku skacze między -0.74* do -1.01*. Dodałem zapełnienie filtra DPF jak widzicie 40.8% po 3 dniach jazdy po mieście. Na koniec EGR gdzieś tu na forum parę miesięcy temu czytałem ,że on też czasami powoduje objawy jak u mnie ,ale mój był czyszczony i tak z ciekawości napisałem jakie ma parametry być może pracuje nie prawidłowo nie wiem bo nie mam do czego porównać. Wszystko mierzone na rozgrzanym silniku (wróciłem ze sklepu) i na postoju (na spokojnie sprawdzałem). Jeśli macie jakieś wątpliwości do tych danych będę wdzięczny za wszelakie informacje. Sorki Panowie źle spojrzałem kąt wtrysku to pozycja 4 a ja patrzyłem na 3. Zaraz poprawie. Siedzę właśnie w V-Tech zaraz zobaczymy co wymyślą.
    1 punkt
  6. tak, bez tych gumek soczewka świeci w inne miejsce jak światło drogowe.
    1 punkt
  7. Poliftowa dokładka inaczej jest wyprofilowana i nie pasuje do przedlifta kształtem, wiec mysle ze moze być problem, bo ta od cupry jak widac pasuje idealnie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...