Ja uważam że ten temat powinien zostać zamknięty. Wszystko zostało już powiedziane, zapytane i wyjaśnione. Ja przeczytalem temat dwa razy i przełożyłem swoje auto (1.9tdi) a na pamięć znam już te pytania o zbiornik paliwa w benzyniakach i moge wyrecytować w środku nocy który do którego pasuje. Swap zajmuje w pojedynke kilkadziesiąt godzin (mi tak zeszło ze wszystkim). a przeczytanie tematu 30 minut. Z każdą kolejną stroną przychodzi kolejna osoba i mówi: "podpowiedzcie mi jak to było bo przecież nie będę czytał tylu stron" i tak koło się zamyka. Tak się stało z tematem liczników w dziale b5. Niekończąca sie opowieść. Niech ktoś odpowiedzialny za ten temat zbierze wszystkie informacje w pierwszym poście i tyle. Ja mogę pomóc w redagowaniu. Coś tam sie nauczyłem przy okazji. Mam dużo swoich zdjęć. Zrobimy spis części i jakieś FAQ
Na jednym z dłuższych wałków(przykręcone małe kółko zębate) znajduje się prostokątne wycięcie na serwisową blokadę.Blokada jest zbędna tylko trzeba pamiętać aby to wycięcie zerkało na godzinę 6 względem bloku silnika-czyli wycięcie patrzy na dół jak podpinamy moduł olejowy pod blok
Jest to jedna z najskromniejszych wersji wyposażenia wewnątrz i zewnątrz. MMI to 2g low/basic.
Gałka zmiany biegów wygląda jakby ją ktoś przemalował z jasnego koloru i teraz schodzi ciemny lakier.
problem rozwiązany. były nim przednie amortyzatory, mimo że wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazywaly że są sprawne. wstawiłem nowego sachsa i nie to auto. po koleinach jedzie jakby ich nie było.
Ja nie buduję żadnej opinii bo także takowych właśnie szukam a piszę tylko to co udało mi się znaleźć no i chcę kupić takowy z 2009 roku i chciał bym wiedzieć właśnie jak to wygląda czy muszę mieć te +- 12k pln na wszelki wypadek na start czy też nie . Jeśli masz takową wiedzę podziel się nią z nami proszę i będę wdzięczny bo słabo z informacjami o tych silnikach CCWA 240km i chyba później był CDUC 245km tylko, że tam ceny aut przekraczają mój budżet . Z góry dziękuję
Może tu się podepnę. Wie ktoś może jakie i ile uszczelek trzeba zmienić przy czyszczeniu EGR w AFN-nie? Nigdzie nie mogę znaleźć, w sklepach nie mają, w ASO pewnie mają ale nie znam numerów tych uszczelek a muszę mieć te uszczelki zanim rozkręcę EGR.