Skocz do zawartości

Ranking

  1. Schmolke

    Schmolke

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      190


  2. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      699


  3. fireman82

    fireman82

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      163


  4. michcio1985

    michcio1985

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      767


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/14/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja pytałem o brd ? Słupek ? Hmmmm.... No nie przypominam...chyba że to bylo pytanie o turbo ?!
    1 punkt
  2. Aha.. to na wiosne pomyślimy Kamil nie chcę 1.9.. jak coś to 2.7 lub 3.0...
    1 punkt
  3. Jak cos to wiesz do kogos pisac ? Jakbym mial drugi raz to przechodzic, zdecydowanie kupowal bym slupek ?
    1 punkt
  4. Dostałem informację, że benzynowy 245km będzie dostępny w 1 tyg grudnia w konfiguratorze
    1 punkt
  5. Nie ma to jak zarejestrować się i pierwszy post i komentarz to REKLAMA ...
    1 punkt
  6. Ja uważam że ten temat powinien zostać zamknięty. Wszystko zostało już powiedziane, zapytane i wyjaśnione. Ja przeczytalem temat dwa razy i przełożyłem swoje auto (1.9tdi) a na pamięć znam już te pytania o zbiornik paliwa w benzyniakach i moge wyrecytować w środku nocy który do którego pasuje. Swap zajmuje w pojedynke kilkadziesiąt godzin (mi tak zeszło ze wszystkim). a przeczytanie tematu 30 minut. Z każdą kolejną stroną przychodzi kolejna osoba i mówi: "podpowiedzcie mi jak to było bo przecież nie będę czytał tylu stron" i tak koło się zamyka. Tak się stało z tematem liczników w dziale b5. Niekończąca sie opowieść. Niech ktoś odpowiedzialny za ten temat zbierze wszystkie informacje w pierwszym poście i tyle. Ja mogę pomóc w redagowaniu. Coś tam sie nauczyłem przy okazji. Mam dużo swoich zdjęć. Zrobimy spis części i jakieś FAQ
    1 punkt
  7. Na jednym z dłuższych wałków(przykręcone małe kółko zębate) znajduje się prostokątne wycięcie na serwisową blokadę.Blokada jest zbędna tylko trzeba pamiętać aby to wycięcie zerkało na godzinę 6 względem bloku silnika-czyli wycięcie patrzy na dół jak podpinamy moduł olejowy pod blok
    1 punkt
  8. Program słaby, zlany paliwem u góry, świece wymien, zrób logi na pb 98, program bym i tak poprawil, LPG jest? Te korekty w 032 są po jeździe na pb?
    1 punkt
  9. Jest to jedna z najskromniejszych wersji wyposażenia wewnątrz i zewnątrz. MMI to 2g low/basic. Gałka zmiany biegów wygląda jakby ją ktoś przemalował z jasnego koloru i teraz schodzi ciemny lakier.
    1 punkt
  10. problem rozwiązany. były nim przednie amortyzatory, mimo że wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazywaly że są sprawne. wstawiłem nowego sachsa i nie to auto. po koleinach jedzie jakby ich nie było.
    1 punkt
  11. Ja nie buduję żadnej opinii bo także takowych właśnie szukam a piszę tylko to co udało mi się znaleźć no i chcę kupić takowy z 2009 roku i chciał bym wiedzieć właśnie jak to wygląda czy muszę mieć te +- 12k pln na wszelki wypadek na start czy też nie . Jeśli masz takową wiedzę podziel się nią z nami proszę i będę wdzięczny bo słabo z informacjami o tych silnikach CCWA 240km i chyba później był CDUC 245km tylko, że tam ceny aut przekraczają mój budżet . Z góry dziękuję
    1 punkt
  12. 1 - CT4 15" (czyli 1LZ = 280x22mm) 2 - FN3 15" (czyli 1LB/1LE = 288x25mm) 3 - HP2 16" (czyli 1LX = 321x30mm) 3 - FNR 16" (czyli 1LG = 321x30mm) 4 - FN3 16" (czyli 1LT/1LF = 312x25mm) 5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm) Skopiowane z tematu Bartka
    1 punkt
  13. Może tu się podepnę. Wie ktoś może jakie i ile uszczelek trzeba zmienić przy czyszczeniu EGR w AFN-nie? Nigdzie nie mogę znaleźć, w sklepach nie mają, w ASO pewnie mają ale nie znam numerów tych uszczelek a muszę mieć te uszczelki zanim rozkręcę EGR.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...