Skocz do zawartości

Ranking

  1. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  2. Fido

    Fido

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      6298


  3. strazak93

    strazak93

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


  4. Gwerty

    Gwerty

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      1620


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/04/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. nie wału korbowego nie zmieniasz, pompa wody, pompa wspomagania czy wentylator to są osobne podzespoły (one oczywiście maja własne łożyskowanie które może piszczeć ale wymiana w ciemno jest bez sensu bo to duże koszty). Postaraj się najpierw zlokalizowac które koło lub rolka piszczy wtedy będzie łatwiej i taniej.
    1 punkt
  2. CS - wał korbowy T - napinacz WP - pompa wody AC - kompresor klimatyzacji GEN - alternator PAS - pompa wspomagania F - wentylator Powinny być dwa paski a jak nie jesteś pewien to podnieś maskę i sprawdź. Ps. To zdjecie przedstawia paski w AHH. Jak nie masz pewności jakie paski i długości to wejdz sobie na intercars i wyszukaj po konkretnym modelu auta i silniku co powinno siedzieć.
    1 punkt
  3. Pompę brałem regenerowaną od kolegi z forum Tomas318 Na razie wszystko ok. chociaż zbytnio regenerowanym częścią nie ufam. Stara czeka na półce bo okazała się sprawna. Płyn zalałem Total LHM PLUS
    1 punkt
  4. Nakładka na żarówkę jest żeby nie oslepiac jadących z naprzeciwka.
    1 punkt
  5. Porównaj z rańca ( przed odpaleniem ) temperatury w grupie 007 , chodzi o to czy G62 nie zawyża temperatury cieczy chłodzącej ( pierwsze okienko od prawej )
    1 punkt
  6. A raczyłeś spojrzeć na przyklejony temat niżej ???
    1 punkt
  7. Ja mam zamontowany właśnie taki zestaw, nawet od tego sprzedawcy.
    1 punkt
  8. Ja mam podobne objawy. Szarpie lekko na 2 i 3 biegu w okolicach 1750 - 2250 obrotów. Czasami tez słychać "odgłosy" podczas szarpnięcia. Kupiłem właśnie ten środek (polecam bo jest dobry), wyczyściłem EGR (nota bene był bardzo zabrudzony) i moja radość nie trwała zbyt długo - 2 dni. Szarpanie nie ustąpiło. Wyczytałem na forum, że może przestać dopiero po jakimś czasie. Jeżdżę już ponad 2 tygodnie i jakoś nie przestaje. Dodam, że komp jak i VAG nie pokazują żadnych błędów. Jakieś sugestie może??
    1 punkt
  9. Kolega usunął DPF z A6 C6 2.7tdi ale przed kastracja zrobił test bardzo czułym analizatorem spalin po usunieciu zrobił kontrolny test aby zobaczyc o ile zwiększyły sie parametry oniemiał, bo spadły o połowe, wiec miedzy bajki mozna włozyc temat o zanieczyszczaniu środowiska to tylko marketing i nakrecanie kasy koncernom samochodowym i ich dostawcom części ---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ---------- aaaaaaa, zapomniałem napisac :facepalm::facepalm: był tez robiony program
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...