Skocz do zawartości

Ranking

  1. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


  2. nik23

    nik23

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      721


  3. marcin_o23

    marcin_o23

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      490


  4. Lewar95

    Lewar95

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      1


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/05/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hej @MarcinL, gratuluję samochodu. Bardzo ładnie wygląda ta kiera. Powiedz proszę, ale tak realnie, jak oceniasz te ksenony Osram Laser Xenarc? Są warte swojej ceny, jak duża jest różnica teraz w świetle? Pozdrawiam i życzę dużo radości z modów!
    2 punkty
  2. Może komputer zgłupiał stąd to opóźnienie, ciężko stwierdzić... skasować możesz ręcznie w każdej chwili, robi się to następująco Umieść kluczyk w stacyjce w pozycji 0. Naciśnij i trzymaj przycisk [SERVICE] (przycisk z wizerunkiem klucza znajdujący się pod prędkościomierzem). Przekręć kluczyk do pozycji II. Po włączeniu się zestawu wskaźników puść przycisk [SERVICE]. Na wyświetlaczu powinien wyświetlić się komunikat „Service in ???? km” lub „Service!” Naciśnij i przytrzymaj przycisk [0.0] (przycisk do kasowania przebiegu dziennego). Przekręć kluczyk do pozycji 0. Odliczanie powinno się rozpocząć po przejechaniu około 500km. A zmiana interwału z 15000 na 10000 można zrobić tylko za pomocą komputera.
    1 punkt
  3. Przy 8,5 vs 10 nie będzie różnicy w obwodach,przy 2 calach już tak Zgadza się,istotny jest tylko obwód koła,
    1 punkt
  4. Ja na 100% będę ruszał w piątek bo nie dostane aż 2 dni wolnych tak o Tak więc trzeba też zebrać ekipę na piątek i gdzieś się ugadać i polecieć razem
    1 punkt
  5. Te same logi jeszcze raz. Dynamiczne: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1uzQP.html (DYNAMICZNY) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_1E5m5.html (DYNAMICZNY) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_inub95u.html (DYNAMICZNY) statyczne: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_ZZ3kP.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_wMtRym1.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_AUblLpO.html za raz zrobie z odpiętą kostką od n75 Proszę o przegladiecie logów i jakies wskazówki
    1 punkt
  6. Czasem z przedlifta nie ma jednego wyjscia na wezyk??? Poza tym musialbys ja chyba kodowac.
    1 punkt
  7. Witam, czy jest ktoś z okolic Gdańska kto chciałby oczywiście ze swoim sprzętem odblokować mi fisa i tempomat po zmianie manetek? Wiadomo nic za darmo jakoś się dogadamy :) pozdrawiam
    1 punkt
  8. Otwock. EDC tuning. Koleś wie co robi. Postawił mi fure na cztery koła + dodał trochę mocy. Minol rok czasu i nic się nie dzieje. Polecam.
    1 punkt
  9. Gdyby kogoś interesowało to zewnętrzne przeguby na wale napędowym w B6 mają wymiar 100mm/32mm/25 frezów Śmiało można dostać takie z lepszych firm z przeznaczeniem do przednich półosi choćby od Fiata/Lancia/Alfa Romeo i pasują jak oryginał. Co do przegubów wewnętrznych tylnych półosi to najpierw trzeba sprawdzić nr z ETKI bo wychodziły różne rozmiary i tak np do 1.9TDi przegub wewnetrzny ma wymiar 108mm/32mm/28frezów i można zakładać przeguby od VW Transportera T4 z nr 701407331B lub jego zamienniki których jest sporo i łatwo dostępnych
    1 punkt
  10. A pewnie z 1,5k zalezy co tam wiecej MoLiwe ze uszczelniacze zaworowe sa do wymiany i olej scieka po zaworach do cylindra i zanim go silnik wypali to dymi przez jakiś czas. Uszczelnienia da sie wymienić bez sciągania głowicy chociaz jest to praca bardzo mozolna i czasochlonna mechanik pewnie z 300 zl za coś takie każe albo i więcej ja za mniej niz 300 bym tego nie zrobil. Trzeba miec przyrząd do wciśnięcia sprężyny, zwalić walek wyjąć szklanke tylko niepomieszac szklanek lepiej po kolei robić
    1 punkt
  11. Czy to dymienie występuje przy pierwszym ruszaniu? I to taki jakby wielki obłok dymu? Chodzi mi o to ze ruszasz z miejsca wciskasz gaz a tam wielki siwy bąk. Tak to wygląda czy dymi w sposób ciągły? Jezeli tak to przez jaki okres czasu i do jakiej temperatury? Bo albo leje ci któryś pompowtrysk wtedy było by tak jak opisałem przy pierwszym ruszeniu wielki obłok dymu, Albo masz pierścienie bądz głowice do roboty bedzie dymiło w sposób ciągły az silnik nie złapie około 80 stopni Ewentualnie turbina dym cały casz niezaleznie jaka temp silnika nasilający sie przy ostrym zwiększaniu obrotów
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...