Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      10235


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      238


  3. Randor

    Randor

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      716


  4. Pucek

    Pucek

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      1949


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/04/19 w Odpowiedzi

  1. Kilka strzałów ode mnie gdyby ktoś chciał foty w większej rozdzielczości ,pisać na pw to załatwię @Hugo @tomekhxc @H4mm3R @Pat 44 @DanielMod @huzio00 @Mario 22 @Polko_V @DanielsA4 @Kajan @chopin @Gwerty @tomekhxc @D4NTE @Edyta
    3 punkty
  2. Zlot w Bukowinie za nami, a więc pojawiły się też fajne zdjęcia, ja choruję na brak czasu żeby coś ustrzelić więc podrzucę coś od Kolegów i Koleżanek, dzięki Jak to po takim zlocie, duży niedosyt, moje auto to zwykła seria
    2 punkty
  3. Zależy czego oczekujesz od auta. Jeśli ma służyć tylko do zwykłego przemieszczania to i zwykłe 1.6 wystarczy. Przy 1.8t dużo więcej rzeczy może się popsuć i modele z tym silnikiem trzymają cenę jak głupie. W tych modelach wszystkie silniki są godne polecenia łącznie z dieslami. Szukaj czegoś po lifcie, czyli powyżej 2000r.
    1 punkt
  4. Ja bym nic nie szlifował. Musi pasować. Co do dolnej rozpórki to nie mam pojęcia czy pasuje ta od a6. U mnie była już chyba fabrycznie albo ktoś przede mną dokładał. Bodaj w B5 2.5 tdi takie występowały.
    1 punkt
  5. Daj sobie spokój z tym przekombinowanym wycierusem. Jakby to było warte 4tys to już dawno by sprzedał, a ogłoszenie nie miałoby tysiący wyświetleń. Z racji posiadania też a3 8l podpowiem żebyś szukał czegoś bliżej 8tys ale znaleźć w miarę niepordzewiałe i w fajnym stanie a3 to wyzwanie ?
    1 punkt
  6. Na wyższych obrotach wtryski nie dają rady więc stąd też większe stuki na pb. W tym momencie należałoby najbardziej winić program ?
    1 punkt
  7. Jak nie wchodzi to tak. Tylko tak z wyczuciem. Ciężko tam cokolwiek zepsuć ale lepiej uważać. Wkładasz sam uchwyt bez przykręconej poprzeczki mam nadzieje:)
    1 punkt
  8. Montowałem rozpórkę górną z a6 c5 zarówno w starszej B5 z 96r jak i obecnej z 2000r. W obu przypadkach montaż przebiegł bez problemów. Wystarczy lekko unieść przewody od klimy i wszystko wchodzi z luzem.
    1 punkt
  9. Już Ci odpowiedziałem na FB, ale wrzucę też tutaj, bo może ktoś będzie ciekawy
    1 punkt
  10. W 32 są tylko i wyłącznie korekty długoterminowe, dla biegu jałowego i pod obciążeniem. Korekty krótkie w 33.
    1 punkt
  11. Paweł, łap linka: https://aparts.pl/partscatalogue/sg-700-kyb-sprezyna-talerzowa,11-SG~6700-0085-01300--KYB~1SG~6700.aspx Otóż to
    1 punkt
  12. Valvoline ma NOACK dla 5w40 ponad 11% co jest wynikiem poniżej wszelkiej krytyki. To już polski Specol ma około 10%. A wiadomo, że czym mniej tym lepiej. Oleje teoretycznie czym więcej mają w sobie bazy PAO tym mniejszy NOACK powinny osiągać. Oleje z bazami PAO to np. PMO, który ma NOACK=9% a oleje full PAO typu Amsoil mają nawet NOACK-8,3% (dla 5w40 oczywiście). Z tym, że to już inna półka cenowa. Ravenol nie wiem ile ma, nigdy nie natknałem się na takie pomiary dla tego producenta. Więc ja się w ogóle dziwię, że na Valvoline ludzie jeżdzą. Te oleje były dobre kiedyś, jak jeszcze były produkowane w Holandii. Teraz to olej z niższej półki P.S Oczywiśćie parametr NOACK w dużym stopniu odpowiada za "znikanie" oleju z silnika dlatego o tym napisałem
    1 punkt
  13. Żona powiedziała że wiocha?
    1 punkt
  14. Dzięki black4 to prawda że poprzednik dbał i wydał sporo kasy na ten model ale ja sam wcześniej miałem zadki model mazdy i musiałem poprzeczkę podnieść . Veemann felgi kupione już przez ze mnie wprost od sąsiadów Niemców bo miałem jeden komplet felg jak zakupiłem auto a dwa komplety opon a nie chciałem a nie niszczyć felg z RS-a na przekładki. A to mój wcześniejsze auto
    1 punkt
  15. Środkowa się obraca bo z drugiej strony (między łapą a skrzynią) ma nakretkę. Ja poradziłem sobie w taki sposób że najpierw odkręciłem dwie od poduszki, potem łapę od skrzyni (4 śruby), uniosłem skrzynię, odchyliłem łapę do tyłu i miałem już dostęp do tej nakrętki. Tapatalknięte z Tapatalka
    1 punkt
  16. ok, dzieki bo stoje przed wymiana ale rury kolektorowej wiec wszystko ok
    1 punkt
  17. sprawdz termostat u mnie tez mi sie wydawalo ze sie wolno nagrzewa ale nie zwracalem uwagii, tydzien temu wymienilem termostat, mechanik powiedzial ze juz byl zatarty prawie, nagrzewa sie do 90 po 3 do 4 km
    1 punkt
  18. lipa ze nie ma do Quattro bo sam bym chetnie kupil....
    1 punkt
  19. WAŻNE UWAGI: 1 - jak zauwazono w A4 nie ma McPersona!!! 2 - zwrócić uwagę by śruby przy tulejach i nakrętki były klasy 10.9 3 - śruba pokazana na zdjęciu do mocowania sworzni górnych wahaczy powinna być koloru czarnego (forma zabezpieczenia antykorozyjnego śruby) 4 - należy bezwzględnie pamietac o 10 punkcie (dokręcenie w pozycji pracy) inaczej niebawem będziemy powtarzać wymianę z uwagi na zerwanie gumy w tuleji. ps. kondziu przeedytuj posta
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...