Skocz do zawartości

Ranking

  1. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      161


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      608


  3. androv

    androv

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      48


  4. bin85

    bin85

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1698


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/21/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. MONTAŻ CRUISE CONTROL SYSTEM (TEMPOMAT) Witam wszystkich Niestety w modelu B8 tempomat jest jako doposazenie auta i nie wszyscy go maja Ale po malej przerobce mozemy go zaistalowac . Tutaj jest troszke inna sprawa z manetkami ( porownujac poprzednie modele B6 , B7 ) poniewaz stanowi to jako calosc ale mozna tez to przeskoczyć Wiadomo ze manetki miedzy sedanem a avantem sie troszke roznia (przełacznik do tylnej wycieraczki) dlatego wrzucam aktualny spis oznaczeń przelacznikow . Zawsze spraqdzamy jakie mamy manetki oraz taśme przed montazem UWAGA!!! Poniższy poradnik ma formę tylko poglądową. Nie jest oficjalnym manualem Audi. Absolutnie nie biorę na siebie żadnej odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane nieumiejętnym montażem , kodowaniem . Robiąc samemu ta przerobkę bierzecie całą odpowiedzialnośc na siebie. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie / edycja tekstu i dalsza dystrybucja w celach komercyjnych jest zabronione ! Wykorzystywanie go na innym forum będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. - 8K0 953 512 A obudowa dolna pod tempomat dla koloru 1DH , 1GH - 8K0 953 512 E obudowa dolna pod tempomat dla koloru 1DH ( po 2008 roku ) , 1GK , 6PS - srubokret - klucz Torx T20 - klucz Torx T30 - klucz spline M12 i do niego grzechotka - Program diagnostyczny VCDS VCP Tasmy nie musimy kupowac wystarczy ja przelozyc ze starych przelacznikow ! Przed przystapieniem do demontazu oczywiscie sciagamy kleme z akumulatora !!! Przyporządkowanie przyłączy na sterowniku elektroniki kolumny kierownicy A - Obudowa wtyczki przełącznika kierunkowskazów GRA 1 - masa dźwigni GRA 2 - GRA Set 3 - ACC 4 - GRA Res („+“)/Set („–“) 5 - zasilanie napięciowe (zacisk 15) 6 - masa GRA / masa przełącznika kierunkowskazów 7 - GRA „Wył“ 8 - GRA Res/Soft 9 - urządzenie radiowe (AlA) 10 - sygnał świetlny 11 - światła drogowe 12 - przełącznik kierunkowskazów 13 - masa przełącznika kierunkowskazów B - Obudowa wtyczki komory przewodu spiralnego / poduszki bezpieczeństwa / kierownicy wielofunkcyjnej / sygnału dźwiękowego 1 - masa 2 - sygnał dźwiękowy 3 - poduszka bezpieczeństwa 1 „+“ 4 - poduszka bezpieczeństwa 1 „–“ 5 - poduszka bezpieczeństwa 2 „+“ 6 - poduszka bezpieczeństwa 2 „–“ 7 - Tip-Down 8 - zacisk 30 9 - magistrala LIN 10 - Tip-Up 11 - przyciemnianie (zacisk 58s) 12 - masa przycisku impulsowego C - Obudowa wtyczki sterownika poduszki bezpieczeństwa 3 - poduszka bezpieczeństwa 1 „–“ 4 - poduszka bezpieczeństwa 1 „+“ 5 - poduszka bezpieczeństwa 2 „+“ 6 - poduszka bezpieczeństwa 2 „–“ D - Obudowa wtyczki instalacji elektrycznej samochodu 1 - niewykorzystane 2 - niewykorzystane 3 - zasilanie napięciowe zacisku 30 4 - magistrala CAN napędu, ekranowanie 5 - GRA zablokowany w położeniu WYŁ 6 - niewykorzystane 7 - urządzenie radiowe / przycisk 8 - magistrala CAN systemu Komfort Low 9 - magistrala CAN systemu Komfort High 10 - zasilanie napięciowe zacisku 31 11 - magistrala CAN napędu High 12 - magistrala CAN napędu Low 13 - sygnał elektronicznego zamka zapłonu, zacisk 15 14 - niewykorzystane 15 - niewykorzystane 16 - niewykorzystane E - Obudowa wtyczki układu wycierania szyb / systemu informowania kierowcy 1 - masa wycieraczki 2 - przełącznik wycieraczek szyb 3 - mycie 4 - sygnał FIS (systemu informowania kierowcy) 5 - potencjometr przerw 6 - masa FIS (systemu informowania kierowcy)
    1 punkt
  2. No to fakt.. mam u siebie w okolicy znajomego elektronika, więc chyba muszę się z nim dogadać..
    1 punkt
  3. No właśnie mi o te kabelki chodzi ? Jak mam znów spędzić dwa/trzy dni w samochodzie to wolę oddać to w ręce specjaliście ?
    1 punkt
  4. Raczej tak. Głośniki, suba sam pozmieniam a z kabelkami się zobaczy.. Daleko mam troche bo ok 350km. A w lipcu mnie nie ma. Dopiero sierpień ale też nie długo.
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Też mam taki zestaw w domu... i niewiem kiedy montaż..
    1 punkt
  7. No to wpadłem do domu i pierwsze co odpakowałem paczuszkę - dzięki @Stichy @kaju to kiedy się widzimy?? ???
    1 punkt
  8. Dla mnie osobiście trochę krzywdzi wnętrze to radyjko, ale to tylko dlatego że jestem przyzwyczajony(nauczony) żeby doposażać w ori części co wychodziło w danym modelu, ale duży + dla tego radyjka że masz możliwość podglądu w bloki pomiarowe i odczyt błędów czego raczej w rns-e nie uświadczy niestety:/
    1 punkt
  9. djtatra. Wpisz synchronus angle lub kanał 181 albo 191 tylko nie wiem czy w twoim CNHA dostępna jest ta funkcja .Kąt powinien być ustawiony na 0.0 +/- 0,5 najlepiej.
    1 punkt
  10. Gdyby było coś nie tak z paliwem to raczej były by błędy związane z niskim ciśnieniem, masz błąd czujnika halla i w pierwszej kolejności tym się zajmij. Do sprawdzenia ustawienie rozrządu, sprawdź też kąt synchronizacji w VCDS
    1 punkt
  11. Jest poradnik.. Tip: szukaj w Google, bo forumowa szukarka jest upośledzona.
    1 punkt
  12. Chętnie przygarnę taki moduł bo z tego co pamiętam mam low, szkoda że nie wiedziałem jak lampy mi wysyłałeś haha dokładka sline ori?
    1 punkt
  13. Ale po co sie pozbywać? Skoro można zrobić jak u mnie i masz praktycznie dożywotnio...jak usuniesz to auto w jakiś obrotach może słabiej jechać, ale nie musi ;-) jest możliwość, że jest to część która wpływa na ekologie i nic poza tym ;-) ale jak można tanio zrobić to nie warto usuwać.
    1 punkt
  14. Czyli krótko mówiąc, podłączyłeś do długich urządzenie które podaje do nich zmniejszone napięcie po startcie silnika. Hmm pomysł dobry... rozumiem że postojówki też nie świecą?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...